- PALKINNOT
- (Paljon kiitoksia kaikista palkinnoista! <3)
- Kuukauden hahmo, helmikuu 2017
- Miss Château 2017 (jaettu chatpelissä :DD)
- Aktiivisen oppilaan stipendi, lukuvuosi 2016-2017
- Kultamitali, yli 200 tupapistettä lukuvuonna 2016-2017
- Lukuvuoden 2016-2017 hauskin hahmo
- Hopeinen sulkakynä lv 2016-2017, pelaajan palkinto hyvistä roolipeliviesteistä

- CYANIN SUUSTA
- "Luetko säkin läksyjä? Etkö tajua että nyt on lauantai!"
- "Mä haluun oppii jotain hauskaa niinku vaikka tappelutaikoja. Tiedätkö sen, kun voi saada jonkun jalat tanssimaan itsestään tai oksentamaan etanoita?"
- "Sä otat kaiken kuolemanvakavasti mutta sanot silti hassuja asioita."
- "En mä mitään ole päättänyt, yhden rupikonna-aivon loitsu vaan meni pieleen."
- "Ääh.. Niin mutta kun ei siinä Serdaiglesta ollut kysymys! Siskoni vain nälvi mua siitä, etten muka ole tarpeeksi fiksu Serdaigleen, ja musta hän taas on kamala hikipinko Gryffondoriksi, siinä kaikki!"
- "Yök, onko tuolla nyt kaksi tyttöystävää."
- "Mikä kestää? Käske sitä vaikka syömään muurahainen!"
- CYANIN LAJITTELU
Seuraavaksi lajiteltavaksi kutsutaan ensimmäisen luokkansa aloittava Cyan Grenier. Kun oppilas on istahtanut jakkaran päälle, lajitteluhattu asetetaan tuon päälaelle. Hattu alkaa välittömästi pohtia Cyanin tulevaa tupaa, mutta vain tuo itse kykenee kuulemaan hatun ajatukset.
Lajitteluhattu tekeekin nyt jotain hyvin poikkeuksellista, eikä tuon tarvitse ajatella juuri mitään. Tuo tunnistaa oppilaan ajatukset ja luonteenpiirteet välittömästi, eikä tuo tarvitse sekuntiakaan ylimääräistä pohdintaa ratkaisun tekemiseksi. Hattu tajuaa, että kyseiselle oppilaalle on vain yksi vaihtoehto, eivätkä muut tuvat tule kysymykseenkään. Cyanin lempivärit, lempieläin, luonne, ystävän tärkein piirre, unelma-ammatti sekä jopa oma toive vie hänet suoraan tähän tiettyyn tupaan. Niinpä lajitteluhattu huudahtaa vain yhden ja ainoan sanan, ja tuo sana on:
”SERPENTARD!”
© M. Molina
- CYANIA KOSKEVAT JUORUT
Cyan Grenier on vaarallinen pimeydenvelho!
"1. luokkalaisen Cyan Grenierin on nähty tappelevan koulun pihalla 2. luokkaa käyvän Greta Glarisin kanssa. Pouffsouffleen kuuluva tyttö joutui kahakan päätteeksi sairaalasiipeen vakavasti loukkaantuneena, sillä Cyan Grenier kirosi hänet pimeällä taikuudella. Kun Grenier lajiteltiin viime syksynä, lajitteluhattu ei miettinyt sekuntiakaan ennen kuin laittoi pojan Serpentardiin. Varokaa kaikki Cyan Grenieriä, sillä hän on vaarallinen pimeydenvelho! Hän ehkä näyttää harmittomalta pikku ekaluokkalaiselta mutta saattaa olla vaikka historian nuorin kuolonsyöjä!"
London Morel kaappihomo?
"London Morel on tunnettu naistenmies. Vai onko?
Usean korviin on kantautunut huhuja Morelin seksuaalisesta suuntautumisesta. Hänen on nähty vilkuilevan hieman erikoisella tavalla koulun poikia, kuten Cyan Grenieria. Miten tilanne soljuu eteenpäin? Minä tarkkailen.."
- TODISTUKSET
1. luokka