Alain Astier

Alain Astier

ViestiKirjoittaja Alain Astier » 19 Marras 2022, 06:29

Nimi: Alain Astier
"Voitte joko sanoa Alain tai Astier tai käyttää jotain aivan muuta nimeä, mutta olisi aika hyvä, jos tietäisin silloin, että viittaisitte minuun. Myös jos vaikka juoruillette, niin minusta olisi kyllä ihan mukava tietää, että minä olen kyseessä."

Syntymäaika: 06.03.2002
Ikä: 15
Sukupuoli: Poika
Luokka: 5
Tupa: Pouffsouffle

"En oikein tiedä mitä ajatella lajitteluhatusta tai ainakin parista hänen ajatuksestaan. Minusta on aika ikävää noin, että hän noin vain tuli ja kyseenalaisti toisten ajatuksia. Tavallaan sitä voisi pitää myös jonain tapaa manipulaationa, enkä missään nimessä ole sellaisen ystävä, ellei se ole ystävällisesti tarkoitettua, silloin se on ihan hyvä ja kannattavaa. Jossain tapauksissa hyvät puheenlahjat ovat hyviä, mutta lajitteluhattu herättää vain ristiriitaisia ajatuksia minussa nykyään. Tämä oppilaiden jakaminen eri tupiin yhden hatun mielivaltaisen päätösvallan mukaisesti tuntuu vähän väärältä konstruktiolta."

Verisääty: Puoliverinen

"Minusta sillä ei ole oikein mitään väliä, sillä tärkeintä on se, että tietää omasta perheestä ja ehkä jonkin verran jotain suvusta. Siis että tiedät ketkä he ovat ja millaisia ihmisiä he ovat. Perhe ja suku ei kuitenkaan ole mikään sellainen, mikä estää sinua tekemästä asioita joista pidät. Tämä elämä on sinun elämä ja kaikki ovet ovat avoinna. Sinulla on samat edellytykset kuin aivan kaikilla muilla. Muutenkin perhejuttuja ei kannata lähteä vertailemaan, sillä sillä... niin ei vain sovi tehdä!"


Ulkonäkö:
Alain on ikäisiinsä verrattuna keskivertoa lyhempi. Hänellä on maitokaakaoon luonnostaan sulautuva iho, joka on vain yksi merkki hänen intialaisjuuristaan. Alainilla on tummat hiukset, jotka ovat aina vähän sekaisin, koska hänen huomionsa kiinnittyy enemmänkin vaatteisiin kuin hiuksiin. Alainilla on kolmion muotoiset kasvot, tummat silmät, joita voi hyvässä lykyssä sanoa kauniiksi ja huulet usein virneessä. Kulmakarvat ovat myös tummat, sekaiset, mutta pysyvät ihan hyvin sijoillaan. Pojalla on vasemmassa silmäkulmassa yksi arpi ja toinen näkyvin on leukalinjassa. Hänen nenänsä on iso ja se hyppää ehkä ensimmäisenä silmään häntä katsoessa.

Ensivaikutelma on usein Alainin positiivisen energian sävyttämä. Hän vaikuttaa vain usein valloittavan ystävälliseltä ja avuliaalta, jonka seassa on sopiva määrä rentoutta, maltillisuutta ja ahkeruutta. Hän hymyilee paljon, mutta hymy pysyy aina aitona. Alain huomaa keskusteluseuransa asennonvaihdot joskus aika selvästi, ja saattaakin aika suoraan kysellä syytä tuohon. Silti vaikka hänen elämänsä täyttää tätä nykyään sopiva määrä menestystä, se ei koskaan saisi Alainia käyttäytymään ylimielisesti tai unohtamaan omat mokansa. Hän riippuu ehkä vähän turhankin kiinni vielä kaikissa omissa pieleen menneissään asioista, mutta hetkessä keskitytään vain hetkeen, ja täten iloa sädehtii vain hänestä.

Koulupuku -aikaan Alain käyttää koulupukua. Se on moitteeton ja se sopii hänelle ihan hyvin, antaen hänestä ehkä vähän enemmän eksoottisemman vaikutelman kuin ehkä hänen tavallinen rento chinot ja t-paita kokonaisuus, johon kuuluu myös jaloissa olevat louferit. Alain pukeutuu yleensä rentoihin ja käytännöllisiin vaatteisiin. hänen asunsa silti vaihtuu tilaisuuden ja sen arvovallan mukaisesti. Tarkoituksena kun on pukeutua hyvin, eikä saada huomautuksia etiketin rikkomisesta.


Luonne:
"Olen aika suorasukainen. Ehkä sen vuoksi, koska en halua, että tulisi mitään tyhmiä väärinkäsityksiä ja riitoja minun ja kanssaihmisten välille."

"Olen omasta mielestäni ihan sosiaalisesti lahjakas, sillä minulla on hyvä tilannetaju ja tahdikkuus on toinen nimeni. Hah! Olen muutenkin mielelläni ihmisten ja elävien olentojen kanssa ja seurassa, sillä he tekevät minusta sellaisen millainen olen."


Alain on kuten hän itsekin on sanonut sosiaalisesti lahjakas. Hän puhuu silloin, kun kuuluu puhua ja on hiljaa silloin, kun kuuluu olla hiljaa. Mielellään Alain kylläkin puhuu. Hän nauttii elämästä täysin siemauksin ja elämän riemu onkin nähtävissä hänen arkielämässään niin käytöksen, sanojen, tekojen ja haaveiden kautta.

Riidat ja muut ikävät tilanteet vievät Alainin voimia. Hän tietää, että alamäet kuuluvat elämän kiertokulkuun, mutta joskus häneltäkin menee mehut. Alain yrittää olla ystävilleen ja muutenkin eläville olennoille se, johon voi luottaa ja turvautua. Osittain tämä tapahtuu huomaamatta, toisinaan taas tarkoituksella.

Alain ei ujostele turhia, mutta on maailmassa asioita, joita hän pelkää. Keskustelujen ohella haaveilu on yksi asia, joka on hänelle ominaista. Haaveileminen on ihanaa kuin myös asioiden suunnittelu ja järjestely. Vaikka pojalla onkin hyvin kouluasioita, kavereita ja muuta, on hänen tavaransa aina moitteettomassa kunnossa. Alainissa on vähän suorittajan vikaa, mutta hän viittaa vain kintaalla tuollaisille huomautuksille. Hänestä elämä ei ole suorittamista vaan matka, josta kannattaa nauttia.

Apua poika ei kehtaa usein pyytää. Ongelmatilanteen tultaessa vastaan hän yrittää ihan itse selviytyä siitä. Vaikka Alain luottaakin kavereihinsa ja pitää siitä, kun häneen luotetaan, hän ei vain oikein pysty myöntämään oman rajallisuutensa ja sen, että hänkään ei pysty tekemään ihan kaikkea. Kyseessä on ehkä jossain määrin myös kunnia tai Alainin käsitys omasta itsestään.

"Sitä paitsi, jos maailma on heittänyt juuri minulle ja vain minulle haasteen, niin miksi minun pitäisi vetää siihen joitain ulkopuolisia mukaan? Jos siinä sattuu käymään huonosti, niin vain minulle käy huonosti ja kenenkään muun elämän kulkurata ei koe minkäänlaisia hetkahduksia. En toivo liikoja, mutta en halua, että ihmiset joutuisivat kärsimään mitään ylimääräistä minun ja minun olemassaoloni vuoksi. Olen täällä tekemässä toisten elämästä paremman."

Alain on älykäs. Se on ehkä aiemminkin tullut jo selville. Hänen tietovarastonsa ei tosin tule kirjoista ja kirjaviisaudessa hän jää joissain tapauksissa myös jälkeen, vaan elämänkokemus ja tarinat ihmiset elämistä ovat ne, josta hänen tietonsa ja taitonsa ovat peräisin. Alain on aika maltillinen ja kiire ei vain sovi häneen. Täten hän on myös hyvin kuluttanut aikoja perheensä kanssa kuunnellen niin myyttisiä kertomuksia kuin myös oikeita menneisyyteen suuntautua ripauksia läheistensä elämästä.

Alain yrittää arvostaa ja kunnioittaa häntä korkeammalla asemalla olevia henkilöitä, vaikka joskus jonkun henkilön suuri arvovalta ärsyttäisikin häntä. Hän vain haluaisi kaikkien olevan tasa-arvoisessa asemassa eikä vain voi olla oikein, että jollain henkilöllä on enemmän etuoikeuksia kuin jollain toisella.


Tulevaisuus:

"Minun historiastako pitäisi sanoa jotain? Olen vielä tosi nuori eikä siitä mitään elämäkertateosta vielä saisi, ei edes ensimmäistä lukua. Muutenkin turhaan menneisyydessä vellominen ei ole hyväksi ihmiselle. Riittää, kun hän tuntee perheensä ja tietää mitä elämässään haluaa saavuttaa. Tämä on minun mielipide."

"Haluaisin parantaa maailman kaikesta turvattomuudesta ja tehdä siitä ideaalin paikan, jossa jokainen elävä olento voi olla ja nauttia elämän mukana tuomista iloista ja suruista. Kuitenkin ilman, että siinä olisi liikaa kärsimystä yhdellä yksittäisellä yksilöllä, vaan kaikki jakaisivat saman, sanotaanko nyt näin, tuskan."


Muuta:
- Valinnaisaineina: Huispaus ja lento, ennustus, jästitieto, taikaolentojen hoito
- Meditoi kuunnellen toisinaan, ihan vaihteen vuoksi, hindulaisia mantroja


Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 19 Marras 2022, 06:29
Alain Astier
 

Paluu Astier, Alain

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron