Liian myöhässä oleva tervetulo viesti!!!

Liian myöhässä oleva tervetulo viesti!!!

ViestiKirjoittaja Jill Bauer » 18 Marras 2022, 11:56

Ciao Pablo!

Olen Jill Bauer, lajitteluhattu, ylläpitotiimin jäsen, kerhovastaava ja koulun paras tutoori ja ihminen. Autan sinut alkuun roolipelaamisessa Châteaussa.

Gryffondorit ovat rohkeita oppilaita, jotka arvostavat rehellisyyttä ja ystävällisyyttä.

Ensimmäinen asia, joka kannattaa tehdä on kirjoittaa omasta hahmostaan kuvaus tälle alueelle. Ohjeita kuvaukesen tekemiseen voit katsoa Täältä

Pelien suunnittelu-alueella voit kysellä peliseuraa Pablolle, jos sitä kaipaat.
Pimeyden voimat valloillaan on tämän lukuvuoden pääjuoni, jonka teemaan voit asettaa oman roolipelisi jonkun kanssa tai pelata vaikka yksinpelin.

Kerhot-alueella voit liittyä erilaisiin kerhoihin joita Château tarjoaa. Varmasti kaikki kerhot ottavat jokaisen halukkaansa mukaan :)
(PS. Olen toisella hahmollani yksi Cheerleading-kerhon johtajista, joten jos kiinnostaa niin otamme mielellämme Pablon angelii mukaan :D )

Pelaajille-alueella on aina mielenkiintoisia keskusteluja ja pelejä, joten käy ihmeessä katsomassa. Siellä voit myös keskustella miiteistä muitten kanssa.

Luulisin, että olen nyt ohjeistanut sinut hieman alkua pidemmälle :)
Jos kuitenkin päähäsi putkahtaa jokin kysymys voit aina kysyä minulta, Mila Molinalta, Kysy ja vastaa ketjussa tai vaikka vieraskirjassa johon joku sitten sinulle kertoo vastauksen pulmaasi.

Toivottavasti viihdyt Châteaussa!
<3 Jill


Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 18 Marras 2022, 11:56
Jill Bauer
 

Paluu Delgado, Pablo

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron