Vuoden 2017 alussa Taikakoulu Châteaussa alkaa tapahtua kummia. Koulun ilmoitustauluille alkaa ilmestymään outoja juoruja koulun asukkaisiin sekä muihin tuttuihin henkilöihin liittyen. Kukaan ei tiedä, kuka juorujen takana on, mutta se on varmaa, että juorut aiheuttavat lisää draamaa koulun sisälle.
Panneau des Rumeurs toimii alueena kevään 2017 juonta varten, ja kaikki juoneen liittyvät juorut ilmestyvät tälle alueelle. Juoneen liittyviä roolipelejä voi pelata vapaasti pelialueilla sekä chatissa, ja juorujen keksimiseen saa osallistua jokainen châteaulainen.
Kirjoittaja Juoruilija » 26 Maalis 2017, 21:06
Olen palannut, kuraiset kakarat. Olkaa varuillanne, minä tiedän salaisuutenne.
- Katharine
-
Juoruilija
-
Kirjoittaja Johnn Prost » 07 Huhti 2017, 13:52
Johnn käveli ohi ilmoitustaulusta ja huomasi ilmoituksen:
Olen palannut, kuraiset kakarat. Olkaa varuillanne, minä tiedän salaisuutenne.
- Katharine
"Mitäh!" Johnn älähti. Tarkoittiko se ehkä Katherine Westwoodia ja tuossa oli kirjoitusvirhe vai mitä ihmettä? Kuraiset kakarat? No semmoinen minä en ainakaan ole! hän ajatteli.
Kulje aina pää pystyssä, äläkä luovuta.
Johnn Prost viidesluokkalainen serpentardpoika.
-
Johnn Prost
- Oppilas
-
- Tupa: Serpentard
Kirjoittaja Felixina Gilmore » 17 Huhti 2017, 17:32
Fel käveli rauhassa pitkin koulun käytävää ja tutki paikkoja. Hän oli saapunut Kanadasta pari viikkoa sitten Ranskaan ja nyt hänet oli hyväksytty kouluun.
Fel käveli ilmoitustaulun luo ja katsoi oliko siellä mitään tärkeää mitä hänen pitäisi tietää.
"Olen palannut, kuraiset kakarat. Olkaa varuillanne, minä
tiedän salaisuutenne. Katharine"
Eräässä lapussa luki taululla.
"M-mitä tämä tarkoittaa?" Fel hämmästeli ääneen. Hän vilkuili ympärilleen, mutta lähti paikalta pois.
-
Felixina Gilmore
- Oppilas
-
- Tupa: Gryffondor
Paluu Panneau des Rumeurs