Kirjoittaja Damianus Blackwell » 23 Helmi 2017, 15:03
Saan tietää koulussa pauhaavan juoruhysterian koskettavan minuakin, kun muut tupalaiset nauravat avoimesti ilmoitustaulun edessä, ja joku käy läimimässä minua selkään samalla kun kommentoi tylsistynyttä mielialaani. Ilmeisesti en ole vähään aikaan saanut (mitä?), ja syksyni taisi olla tähän kevätkauteen verrattuna aika kiireistä (miten niin?).
Kukaan ei viitsi selittää sen tarkemmin, mutta ilmoitustaululla käy sen verran kuhinaa, että uskon löytäväni vastauksen sieltä. Tyttöporukka kikattaa ja väistää pois tieltä, kun harpon taulun eteen ja alan lukea itsekseni, mitä pitkä sepustus oikein sisältää.
Ensin taidan meinata oksentaa. Ihan vain kauhusta, luulisin. Sen jälkeen naurattaa, mutta en ole varma, kumpuaako se ahdistuksesta vai siitä, että teksti on niin naurettava. Sitten harkitsen, että täräytän jotakuta naamaan helpottaakseni oloani hieman. Nyt tajuan, mistä ne viime aikaiset seksuaalisävytteiset vitsit ja kettuilu ovat johtuneet. Kasvoja kuumottaa aika kovasti ja käsi hapuilee sauvaa taskusta, mutta mitä minä tälle tekisin? Vaikka räjäyttäisin loitsulla koko ilmoitustaulun, en saisi pyyhityksi tätä juorua porukan mielestä. Tosiaan toivon, että tämä ei ole levinnyt koulun ulkopuolelle.
Pitäisikö hautautua loppuviikoksi makuusaliin ja odottaa, että tämä on ohi? Voi v.... Vedän henkeä, ei pidä näyttää muille, että tämä vaikuttaa minuun pätkääkään. Pah, käsien tärinästä päätellen epäonnistun surkeasti. Sen verran olen raivoissani, etten taatusti lähde piileskelemään. Puristan kädet nyrkkiin ja lupaan mielessäni, että tasan tarkkaan etsin sen ääliön, joka tämän kirjoitti.
// Aivan mahtavasti kirjoitettu tämä juoru, täydet pisteet kirjoittajalle! :'D //