Pikajuna Taikakoulu Châteauhon

Lukuvuoden 2018-19 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Pikajuna Taikakoulu Châteauhon

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 26 Elo 2018, 22:09

Taikakoulu Châteaun uusi lukuvuosi käynnistyy tasan viikon päästä sunnuntaina, kun kaikki koulun oppilaat ja jatko-opiskelijat suuntaavat Châteaun pikajunan kyydittäminä kouluun. Nyt jokaisella châteaulaisella on mahdollisuus pelata koulumatkaan sijoittuvia roolipelejä joko foorumilla tai chatissa.

Infoa kouluun matkustamisesta löydät täältä.

Jos olet halukas pelaamaan koulumatkaan sijoittuvan roolipelin, ilmianna hahmosi täällä! Voit halutessasi kertoa, minkä tyylistä roolipeliseuraa olet vailla. Voit halutessasi pelata pelin myös yksin yhden tai useamman hahmon välillä. Suositeltava hahmomäärä peliä kohden on 1-4 kpl, etteivät vastausajat veny.

***

Minä laitan tarjolle kolme hahmoani, Ronjan, Londonin ja Karolinan (joka aloittaa opiskelunsa koululla ja jonka kuvaus on vielä erittäin vaiheessa). Jos jotakuta teistä kiinnostaa jonkun hahmoni seura, kertokaa. :)
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Re: Pikajuna Taikakoulu Châteauhon

ViestiKirjoittaja Elicia Beaudouin » 27 Elo 2018, 16:19

Minä voisin pelata Elicialla ja/tai Ririalla jos jotakuta kiinnostaa tyttösten seura. :) Luol ei jaksa istua junassa puolta päivää vaan ilmiintyy Poudlardineen ja siirtyy sieltä sitten Châteauhon.
Elicia Beaudouin
 

Re: Pikajuna Taikakoulu Châteauhon

ViestiKirjoittaja Ophelia Villard » 28 Elo 2018, 09:59

Uudessa koulussa aloittava Ophelia hyppää kyytiin Toulousesta, joten loppumatkalle hänestä saa seuraa. Ei väliä pelataanko foorumilla vai chatissa, mutta varoituksen sanana mainittakoon, että chatissa pelaaminen on mulle ihan uusi ja ennenkokeilematon juttu, niin en tiedä mitä siitä tulee :D
Ophelia Villard - Entinen oppilas
Avatar
Ophelia Villard
Alumni
 
Viestit: 105
Liittynyt: 11 Elo 2018, 19:07

Re: Pikajuna Taikakoulu Châteauhon

ViestiKirjoittaja Rebecca Hope » 03 Syys 2018, 18:51

Minä voisin heittää Rebecan tarjolle matkaseuraksi! :3 Minulle käy chatpeli tai ihan foorumipelikin
Rebecca Hope
 

Re: Pikajuna Taikakoulu Châteauhon

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 04 Syys 2018, 19:26

Ophelia Villard kirjoitti:Uudessa koulussa aloittava Ophelia hyppää kyytiin Toulousesta, joten loppumatkalle hänestä saa seuraa. Ei väliä pelataanko foorumilla vai chatissa, mutta varoituksen sanana mainittakoon, että chatissa pelaaminen on mulle ihan uusi ja ennenkokeilematon juttu, niin en tiedä mitä siitä tulee :D


Haluaisiko Ophelia matkustaa Karolinan kanssa? Hänkin aloittaa juuri opiskelunsa uudessa koulussa. Lupaan kirjoittaa esittelyn hänestä asap. Voitaisiin pelata foorumilla.

Jos jotakuta muuta (esim. Elicia/Riria tai Rebecca) kiinnostaa Ronjan tai Londonin seura, nykikää hihasta. :)
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Re: Pikajuna Taikakoulu Châteauhon

ViestiKirjoittaja Ophelia Villard » 07 Syys 2018, 19:13

Mila Molina kirjoitti:Haluaisiko Ophelia matkustaa Karolinan kanssa? Hänkin aloittaa juuri opiskelunsa uudessa koulussa. Lupaan kirjoittaa esittelyn hänestä asap. Voitaisiin pelata foorumilla.


Karolinan seura sopii mainiosti! Voin tässä lähipäivinä tehdä aloituksen jos et ehdi ensin :)
Ophelia Villard - Entinen oppilas
Avatar
Ophelia Villard
Alumni
 
Viestit: 105
Liittynyt: 11 Elo 2018, 19:07

Re: Pikajuna Taikakoulu Châteauhon

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 07 Syys 2018, 19:45

Ophelia Villard kirjoitti:
Mila Molina kirjoitti:Haluaisiko Ophelia matkustaa Karolinan kanssa? Hänkin aloittaa juuri opiskelunsa uudessa koulussa. Lupaan kirjoittaa esittelyn hänestä asap. Voitaisiin pelata foorumilla.


Karolinan seura sopii mainiosti! Voin tässä lähipäivinä tehdä aloituksen jos et ehdi ensin :)


Mahtavaa! Minulle sopii, että sinä aloitat :)
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Re: Pikajuna Taikakoulu Châteauhon

ViestiKirjoittaja Andrea Drake » 10 Syys 2018, 08:53

Mie voisin tarjota Andia, Jasminea ja Flavius Tacitusta seuraksi, jos jollekulle kelpaa
What can you buy with the ultimate sacrifice
If you don't believe in the afterlife?

John Legend: Marching Into The Dark
Avatar
Andrea Drake
Oppilas
 
Viestit: 81
Liittynyt: 05 Syys 2017, 21:35
Paikkakunta: Tarare
Tupa: Pouffsouffle

Re: Pikajuna Taikakoulu Châteauhon

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 17 Syys 2018, 16:42

Rain myös ”ehdolle” tähän, jos joku haluaisi matkata hänen kanssaan. :)
Rain Savage
 


Paluu Lukuvuosi 2018-19

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron