Junamatka Taikakoulu Châteausta kotiin

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Junamatka Taikakoulu Châteausta kotiin

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 06 Kesä 2017, 13:34

Tervetuloa junamatkalle Taikakoulu Châteausta takaisin kotiin!

Koulussa aherretaan kokeiden kimpussa vielä kesäkuun ajan, mutta heinäkuun ensimmäinen päivä koittaa kotiin lähdön aika. Tällöin suurin osa Taikakoulu Châteaun oppilaista ja jatko-opiskelijoista hyppää pikajunan kyytiin ja suuntaa matkansa muualle. Opettajat suuntaavat kesäloman viettoon vasta seuraavana päivänä, mutta halutessaan he voivat toimia valvojana junassa oppilaiden matkan ajan.

Voimme aloittaa junamatkaan liittyvien roolipelien pelaamisen jo nyt!

ESITTELY

Lukuvuoden päättyessä oppilaat nousevat Poudlardinen asemalta Châteaun pikajunaan. Se on varsin tyypillisen höyryjunan näköinen, mutta toimii taian voimalla. Pikajunan veturi vetää perässään kuutta vaunua, joista yksi on tarkoitettu matkatavaroille ja loput oppilaille sekä henkilökunnalle. Pikajunassa kiertää muutaman kerran matkan aikana kärry, josta voi ostaa eväitä ja makeisia tai vaikkapa uusimman Ikimusteen.

REITTI

Poudlardine - Lyon - Pariisi - Bordeaux - Toulouse - Marseille - Poudlardine (kts. kartta) Huom! Juna käy myös Pariisin kautta, vaikkei sitä ole karttaan merkittykään.

AIKATAULU

Juna lähtee Poudlardinesta 7:00
Juna saapuu Marseilleen 8:15
Juna lähtee Marseillesta 8:30
Juna saapuu Toulouseen 10:45
Juna lähtee Toulousesta 11:00
Juna saapuu Bordeauxiin 12:45
Juna lähtee Bordeauxista 14:00
Juna saapuu Pariisiin 16:45
Juna lähtee Pariisista 17:00
Juna saapuu Lyoniin 20:15
Juna lähtee Lyonista 20:30
Juna saapuu takaisin Poudlardineen 22:30

Pelit pelataan foorumilla Poudlardinessa Koulumatkat-alueella. Voit etsiä peliseuraa matkalle joko vastaamalla tähän keskusteluun tai perustamalla uuden keskustelun matkaasi varten. Kaikki roolipelit pisteytetään normaaliin tapaan.

Mukavaa matkaa!

Minä tarjoan tuttuun tapaan Mila Molinaa, Ronja Blomroosia, London Morelia ja Marceau Forestia jollekulle matkaseuraksi!
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Re: Junamatka Taikakoulu Châteausta kotiin

ViestiKirjoittaja Aurora Smith » 06 Kesä 2017, 23:21

Jill on vapaa ehtonen peli seuraksi ((ja mun ku ei pitäny tulla tänne tällä viikolla))
Aurora Smith
 

Re: Junamatka Taikakoulu Châteausta kotiin

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 15 Kesä 2017, 14:29

Tämä Serpentard matkustaa aika varmasti Alainin kanssa samassa junavaunussa ja osastossa tai näin on vähän ajateltu. Jos joku haluaa hypätä heidän kanssaan samaan vaunuun ja peliin, niin saa heitellä viestiä, niin suunnitellaan hieman paremmin ja tarkemmin. :D

//Ai että, huomasin nyt vasta että Milakin oli tarjonnut hahmojaan peliseuraksi. Hmm, saanko olla tosi kiero ja kysyä, että pääsisikö pelaamaan jotenkin Marceaun kanssa...
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas
 
Viestit: 311
Liittynyt: 03 Syys 2014, 21:32
Tupa: Serpentard

Re: Junamatka Taikakoulu Châteausta kotiin

ViestiKirjoittaja Aurora Smith » 15 Kesä 2017, 19:09

Ja minähän olen vielä kierompi kuin Frankowski. Eli Jill ja London saisivat varmasti mielenkiintoisen pelin aikaan
Aurora Smith
 

Re: Junamatka Taikakoulu Châteausta kotiin

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 16 Kesä 2017, 00:02

Lloyd Frankowski kirjoitti://Ai että, huomasin nyt vasta että Milakin oli tarjonnut hahmojaan peliseuraksi. Hmm, saanko olla tosi kiero ja kysyä, että pääsisikö pelaamaan jotenkin Marceaun kanssa...


Joo! Haluatko laittaa yksäriä, niin suunnitellaan lisää? :)

Aurora Smith kirjoitti:Ja minähän olen vielä kierompi kuin Frankowski. Eli Jill ja London saisivat varmasti mielenkiintoisen pelin aikaan


Ihan takuulla saisivat! Laita vaikka yksäriä, jos haluat pelailla. :')
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Re: Junamatka Taikakoulu Châteausta kotiin

ViestiKirjoittaja Anni Swan » 20 Kesä 2017, 15:37

Anni tarjoutuu myös peliseuraksi :)
Don`t be so serious ;)
//Toinen hahmoni: Courtney Laurent
Avatar
Anni Swan
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 96
Liittynyt: 07 Huhti 2017, 07:00
Tupa: Cerfeur

Re: Junamatka Taikakoulu Châteausta kotiin

ViestiKirjoittaja Ĉiela Fairchild » 20 Kesä 2017, 15:42

Lohiksenkin voisin peliseuraksi tarjota, hän nousee junasta Pariisissa.
Ĉiela Fairchild
Oppilas
 
Viestit: 73
Liittynyt: 04 Touko 2017, 21:13

Re: Junamatka Taikakoulu Châteausta kotiin

ViestiKirjoittaja Ly Allen » 23 Kesä 2017, 16:43

Haluaisiko Ĉiela pelata paluumatkapelin?

(Olin ajatellut että Ly olisi keväällä koulun loppuessa jäänyt kouluun ja lähtenyt keskemmällä kesää takaisin kotiin, mutta päätin, että Ly lähteekin heti kotiin ja palaa koululle näkemään kavereitaan ennen kuin lähtee viikoa ennen syntymäpäiväänsä sekä koulun alkua suoraan Espanjaan.)
Ly Allen
Oppilas
 
Viestit: 82
Liittynyt: 15 Kesä 2017, 16:05

Re: Junamatka Taikakoulu Châteausta kotiin

ViestiKirjoittaja Ĉiela Fairchild » 23 Kesä 2017, 17:17

Lyn kanssa pelaaminen sopii hyvin :D
Ĉiela Fairchild
Oppilas
 
Viestit: 73
Liittynyt: 04 Touko 2017, 21:13

Re: Junamatka Taikakoulu Châteausta kotiin

ViestiKirjoittaja Natrix Goldenrod » 03 Heinä 2017, 13:54

Mä voisin kans Natrixia tarjota. :) Kaipailiko Anni vielä matkaseuraa? Tai Ronja tai Molina?
There are two sides to every pancake

Natrix Goldenrod, Cerfeur
+ Rain Savage
Natrix Goldenrod
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 166
Liittynyt: 28 Maalis 2017, 16:16
Tupa: Cerfeur

Seuraava

Paluu Lukuvuosi 2016-17

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron