Peliseuraa tyttösilleni

Peliseuraa tyttösilleni

ViestiKirjoittaja Ophelia Villard » 11 Joulu 2018, 14:40

Päätin tehdä yhteisen seuranhakutopicin hahmoilleni, joten tässäpä lyhykäisesti mitä neitoset ovat vailla:

Ophelia Villard
- 5. luokkalainen Pouffsouffle
- Ophelia on sosiaalinen, joten kaikenlaiset kaverit tervetulleita

Cassiopéa Iverney
-18-vuotias jatko-opiskelija
- Tähtientuijotteluseuraa
- Menneisyyspelejä ehkä jopa Tylypahkassa, jos joku ollut siellä samaan aikaan
- Innokkaita, ei-toivottuja ihailijoita. Yksikin riittää.

Lalita Kapoor
- 6-luokkalainen Rohkelikko
- Hullutteluseuraa
- Kaverit ja myös inhokit tervetulleita

Jos on muita ideoita, tai haluat ihan mitä vaan seuraa hahmojeni kanssa, niin saapi laittaa viestiä niin tähän topiciin, yksärillä kummallekin hahmolle ja WhatsAppissakin saa hihkaista.
Ophelia Villard - Entinen oppilas
Avatar
Ophelia Villard
Alumni
 
Viestit: 105
Liittynyt: 11 Elo 2018, 19:07

Re: Peliseuraa tyttösilleni

ViestiKirjoittaja Ophelia Villard » 25 Touko 2019, 07:16

Ajattelin että olisi kiva saada tähän keväälle/kesän alkuun vielä jotakin leppoisaa peliä. Nyt kun sellaiselle vihdoin olisi paremmin aikaa. Ensisijaisesti olisin pelaamassa Ophelialla, mutta toki myös Lalita ja Cassiopéa ovat vaihtoehtoja.

Tosiaan mielessä olisi jotakin kevyttä, mutta kuitenkin tapahtumarikasta. Niin ja olis kiva jos ehtisi pelata pelin ennen lukuvuoden loppumista :)
Ophelia Villard - Entinen oppilas
Avatar
Ophelia Villard
Alumni
 
Viestit: 105
Liittynyt: 11 Elo 2018, 19:07

Re: Peliseuraa tyttösilleni

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 17 Kesä 2019, 22:29

Haluaisitko pelata Rainin kanssa? :) En nyt tiedä kuinka leppoisa Rain varsinaisesti on, mutta osaa se ainakin toilailla, joten sen kanssa voisi kyllä kehittää jotakin hassua juonta pelille. Rain toimii ennen kuin miettii joten saattaa löytää itsensä ties mistä sotkusta. Se saattaa myös ”sankarillisesti” yrittää auttaa muita, vaikkei osaisi oikeasti ratkaista kyseistä ongelmaa tai tietäisi asiasta mitään. Nämä kaksi olisivat varmaan puhdasverisinä kumpikin yhtä pihalla jossakin jästijutussa, mutta Rain ei sitä mielellään myöntäisi. :’D

Tai sitten voisin pelata Natrixilla, se taas on sellainen rauhallinen mutta flirttailija, ja voi olla hiukan pelkuri joissain tilanteissa. Voisi esim. olla aika mielenkiintoista jos Nate flirttailisi Ophelialle ja sitten Luol saisi tietää siitä. xD
Rain Savage
 

Re: Peliseuraa tyttösilleni

ViestiKirjoittaja Luol Crunel » 17 Kesä 2019, 22:41

Rain Savage kirjoitti:Voisi esim. olla aika mielenkiintoista jos Nate flirttailisi Ophelialle ja sitten Luol saisi tietää siitä. xD

Nate saisi menolipun Pyhään Mungoon. :)
"J'aime être encouragé à faire mes preuves car, encore été fois, je le ferai."

Luol Crunel, Châteausta valmistunut kirouksenmurtaja.

Muut hahmoni: Sophie Everett & Gaëtan Archambault
Avatar
Luol Crunel
Alumni
 
Viestit: 134
Liittynyt: 04 Touko 2018, 20:44
Paikkakunta: Fontaineblau, Ranska

Re: Peliseuraa tyttösilleni

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 18 Kesä 2019, 10:28

Luol Crunel kirjoitti:Nate saisi menolipun Pyhään Mungoon. :)


xDD Jotain sellaista arvelinkin.
Rain Savage
 

Re: Peliseuraa tyttösilleni

ViestiKirjoittaja Ophelia Villard » 24 Kesä 2019, 11:12

Ääks, nää molemmat vaihtoehdot kuulostaa kyl just loistavilta! Mulle käy ihan kumpi vaan sua inspaa enemmän. Naten terveyden kannalta tietty Rain vois olla turvallisempi vaihtoehto :D Ophelia tosin ei mitään flirteistä tajuakaan. Mitä jästijuttuihin tulee, niin Ophelia on ehkä (ainakin omasta mielestään) jotenkin kartalla, koska sillä on valinnaisena jästitieto. Sekoilu ja pulaan ajautuminen tietty sopii aina, mut en nyt millään osaa päättää kumpi näistä nyt olisi houkuttelevampi!
Ophelia Villard - Entinen oppilas
Avatar
Ophelia Villard
Alumni
 
Viestit: 105
Liittynyt: 11 Elo 2018, 19:07

Re: Peliseuraa tyttösilleni

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 27 Kesä 2019, 20:41

Hmm, luulen että tuo flirttailuhommeli voisi toimia paremmin vaikka jossakin chatpelissä tai kolminpelissä, missä myös Luol on mukana ja voisi tehdä itse johtopäätökset. Mikäli siis hänen pelaajaansa kiinnostaa Naten rökittäminen, haha. xD

Mutta nyt voisin pelata ennemmin Rainilla. Ehkäpä se tilanne voisi mennä toisinkin päin niin, että Rain säätää jonkin jästilaitteen kanssa, ja Ophelia pyrkii olemaan avuksi? Tai keksitään vaikka jotakin ihan muuta. :3
Rain Savage
 

Re: Peliseuraa tyttösilleni

ViestiKirjoittaja Luol Crunel » 27 Kesä 2019, 20:53

Rain Savage kirjoitti:Hmm, luulen että tuo flirttailuhommeli voisi toimia paremmin vaikka jossakin chatpelissä tai kolminpelissä, missä myös Luol on mukana ja voisi tehdä itse johtopäätökset. Mikäli siis hänen pelaajaansa kiinnostaa Naten rökittäminen, haha. xD


Sopii minulle :D
"J'aime être encouragé à faire mes preuves car, encore été fois, je le ferai."

Luol Crunel, Châteausta valmistunut kirouksenmurtaja.

Muut hahmoni: Sophie Everett & Gaëtan Archambault
Avatar
Luol Crunel
Alumni
 
Viestit: 134
Liittynyt: 04 Touko 2018, 20:44
Paikkakunta: Fontaineblau, Ranska

Re: Peliseuraa tyttösilleni

ViestiKirjoittaja Ophelia Villard » 28 Kesä 2019, 17:43

Rain Savage kirjoitti:Hmm, luulen että tuo flirttailuhommeli voisi toimia paremmin vaikka jossakin chatpelissä tai kolminpelissä, missä myös Luol on mukana ja voisi tehdä itse johtopäätökset. Mikäli siis hänen pelaajaansa kiinnostaa Naten rökittäminen, haha. xD

Mutta nyt voisin pelata ennemmin Rainilla. Ehkäpä se tilanne voisi mennä toisinkin päin niin, että Rain säätää jonkin jästilaitteen kanssa, ja Ophelia pyrkii olemaan avuksi? Tai keksitään vaikka jotakin ihan muuta. :3


Sehän sopii! Olis kyllä ihan Ophelian tapaista tarjota "apua" jollekin hädässä olevalle. Ja joo, hyvinkin vois toimia chatissa paremmin tuo flirttailu :) Voitaisiin ehkä sopia sit tarkemmin pelistä yksärillä, jos nyt on sen kummemmin edes mietittävää :D
Ophelia Villard - Entinen oppilas
Avatar
Ophelia Villard
Alumni
 
Viestit: 105
Liittynyt: 11 Elo 2018, 19:07


Paluu Muut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron