Caressa Roux -esittely

Caressa Roux -esittely

ViestiKirjoittaja Caressa » 07 Marras 2016, 01:25

Nimi: Caressa Helene Roux
Sukupuoli: nainen
Syntynyt/Ikä: 20.3.2001 eli 15-vuotias
Syntymämaa: Ranska, Eze
Asuinmaa: Iso-Britannia, Lontoo
Äidinkieli: englanti ja ranska
Pituus: 158cm
Paino: 52kg
Laji: velho
Verisääty: puhdasverinen
Tupa: Serpentard
Sauva: mänty, 10 ½ tuumaa pitkä, ytimenä feenikslinnun pyrstösulka, soveltuu erityisesti totuuden löytämiseen
Sauvakäsi: oikea
Suojelius: kissa

Ulkonäkö:
-Kesken-
Caressa

Re: Caressa Roux -esittely

ViestiKirjoittaja Caressa » 15 Marras 2016, 20:12

...

Ulkonäkö:

Caressa on 158cm pitkä ja painaa 52kg. Hänen vaaleat lyhyet hiuksensa korostavat kauniisti hänen ovaalin muotoisia kasvojaan. Korkeat poskipäät ja pehmeät leukapielet luovat kauniin vaikutelman hänen kasvoilleen. Hänen silmänsä ovat syvän vihreät ja niitä ympäröi tummat, mutta aika lyhyet ripset. Nenä on suora ja pehmeä. Huulet taas ovat luonnostaan täyteläiset ja punaiset. Ylähuuli on hieman alahuulta pinempi. Vaikka tytön kasvot ovat lapsenomaiset, hän pitää niistä valtavasti. Iho on vaalea ja sileä, mutta kädet ovat hieman punaiset ja karheat työn teon takia. Hän ei rusketu helpolla eikä myöskään palakkaan helpolla.

Ruumiin rakenne on solakka, mutta muotaja löytyy onhan hän jo 15-vuotias. Tyttö ei pidä itseään kovin pitkänä. Lihaksiaki löytyy varsinkin käsistä ja jaloista, koska hän on tottunut tekemään ruumiillista työtä. Kävellessään tyttö pitää pään pystyssä ja selkänsä suorassa, mutta se ei näytä ylimieliseltä. Kädet heiluvat hieman vartalon vieressä ja lantio keinuu normaaliin tahtiin.

Muoti ei ole hänen juttunsa vaan hän käyttää sellaisia vaatteita mistä itse pitää. Yleensä arkisin hän käyttää mustia vaatteita lähes aina. Mustat revityt farkut, tumma paita, jossa yleensä on jokin printti/kuvio ja maiharit ovat hänen yleisimmät vaatteet. Kyllä hänen vaatekaapistaan löytyy myös vaaleitakin paitoja, mutta hän ei käytä niitä kovin usein. Juhlavaatteina hän käyttää yleensä tummanpunaista mekkoa, joka myötäilee hänen vartaloaan. Koruja hän ei käytä. Siisteys on hänelle hyvin tärkeää. Hän on jopa kutistanut tusinan vaatteita, kun on pessyt vaatteitaan liiankin ahkeraa.

Hänen arkimeikkiinsä kuuluu pieni kerros meikkivoidetta, silmien rajaus (korostaa hänen vihreitä silmiään) ja pieni hipaisu ripsiväriä. Jos hänellä on kiire tai häntä ei kiinnosta juuri silloin meikata, pärjää hän ilman meikkiä, koska pitää itseään ihan sievänä. Kulmia hän ei koskaan piirrä, koska ne ovat luonnostaan sopivan tummat ja tuuheat. Juhlameikkiin hän sitte panostaa vähän enemmän.

Kuva

Kuva
(kuvissa Stella Maxwell)

Luonne:

Caressa on hyvin suorasanainen eli hän sanoo ääneen ajattelemiaan asiota. Siitä on hänelle sekä hyötyä että haittaakin (Esimerkiksi, jos jollain on päällään "ruma" paita tyttö sanoo asian suoraan eikä kiertele asiaa). Tämän takia hän ei valehtele, koska pitää valehtelua pahana tapana. Tosipaikan tullen (kun kyse on elämästä ja kuolemasta tai muuten vain hyvin paha tilanne) hän osaa olla loistava valehtelija. Salaisuuksia pitämisessä hän on hyvä (ei pidä siitä jos muut kertoo hänen asioitaan eteenpäin). Henkilökohtaisten asioiden kertominen on hänelle vaikeaa, koska hän on joutunut piilottelemaan asioita itsestään nuorempana ja se tapa on juurtunut häneen. Jos hän kertoo itsestään henkilökohtaisia asioita, silloin tiedät, että hän luottaa sinuun ainakin 99%. Häneen on helppo ystävystyä, mutta sydänystäviksi hänen kanssaan on vaikea päästä.

Kun hän on todella vihainen (jota tapahtuu harvoin, koska hän omaa hyvän sieto kyvyn) hänen vartalonsa jännittyy ja alkaa täristä, hampaat puristuvat yhteen, naama alkaa punoittaa, hengitys muuttuu raskaaksi ja hän puhuu hiljaa ja hänen äänessä on sellainen erikoinen sävy jota ei pysty kuvailla.
Stressin alla hän alkaa hieman änkyttymään ja kädet alkaa täristä hieman. Hänestä myös tulee hiljainen.
Innoissaan hänestä tulee levoton eikä hän pysy paikoillaan sekunttiakaan. Tämä tunne tila on hänelle liianki yleinen. Hän saattaa jopa kävellä ympriinsä.
Jos hän kiintyy johonkin/johonkuhun hänestä tulee hyvin takertuvainen ja hän punastuu helposti (siis jos kohtaa ihastuksensa).

Hänen tavoitteensa on oppia paljon taikuudesta ja taikamaailmasta. Sen takia hänet löytää hyvin usein istumassa käytävillä kirja kädessä ja lukemassa, mutta pelkkä kirjojen lukeminen ei riitä hänellä vaan hän tahtoo lähteä seikkailemaan ja kokeilemaan kaikkea uutta. Hänet saa helposti houkuteltua tekemään kaikenlaisia pikku jekkuja ja kepposia.

Tytölle tärkeintä ystävyydessä on luotettavuus. Hän ei pysty kuvitella ystävyyttä ilman luottamusta. Uusien tuttavuuksien tapaaminen on hänestä hyvin mielenkiintoista ja hän haluaakin tavata paljon uusia henkilöitä.

Hän ei pidä siitä, että hänen menneisyyttään yritetään väkisin kaivella. Hän hermostuu siitä ja voisi sanoa, että suuttuu siitä. Hän ei myöskään pidä jästeistä, mutta hyväksyy puoliveriset.

Tausta:

Oli myrskyinen yö 20.3.2001. Etelä-Ranskassa sijaitsevassa pinessä kunnassa, Eze:ssä syntyi pieni velhotyttö Caressa Helene Roux. Kotona pimeässä vailla sähköä joutui Helene Roux (tytön äiti) synnyttämään esikoisensa. Hän oli sairastunut pahasti eikä kukaan tiennyt mikä hänen oli tullut (Caressa haluaa selvittää syyn sairauteen). Häntä auttoi synnytyksessä hänen miehensä eli tytön isä, Micael Roux. Helene kuitenkin kuoli synnytyksessä, mutta näki esikoisensa ennen kuin vaipui pois. Micael masentui tästä ja hän muutti tyttärensä kanssa pois Ransakasta Lontooseen äitinsä, Rosen luokse. Caressa eli koko ikänsä isoäitinsä hoivissa ja Rouse:stä tuli hänelle kuin äiti. Micael joi usein ja hänestä tuli alkoholisti. Heillä ei mennyt kovinkaan hyvin oli rahan puutetta, riitoja ja myös hieman väkivaltaisuuttakin. Micaelin omistama yritys meni konkurssiin ja heille jäi käteen vain suuret velat. Caressa joutui tekemään jo hyvin nuorena töitä ja elättämään perhettään. Vaikka hänen lapsuuteensa kuului paljon harmia oli siellä myös ilon hetkiäkin. Hänen isoäitinsä opetti hänelle pieniä loitsuja ja opetti häntä lukemaan ja laskemaan. Caressa ei käynyt jästikoulua. Kun tyttö täytti 6 vuotta hänen isänsä lopetti yhtäkkiä juomisen ja alkoi seurustelemaan jästi naisen kanssa. Naisella oli entisestä suhteesta kaksi lasta, Alice ja Abel (kaksoset ja olivat silloin 5 vuotta). Kaksoset olivat kunnon kauhu kakaroita. He eivät totelleet ollenkaan ja olivat todella ilkeitä. Silloin Caressan täytyi opetella piilottelemaan noituuttaan (joka ilmeni erittäin usein ja selvästi). Tyttö rupesi vihaamaan jästejä, koska kaksoset ja uusi äitipuoli olivat kauheita ihmisiä. Nämä jästit alkoivat asumaan heidän talossaan vuoden jälkeen, kun suhde oli alkanut eli kun Caessa oli 7 vuotta.
Vaikka Caressa ei sitä itse tiedosta, hän haluaa oppia hyväksymään jästejä.

Helene Roux oli vain 19-vuotias, kun hän synnytti esikoisensa ja kuoli. Hän syntyi vuonna 1982 Ranskassa, Eze:ssä. Vain 16-vuotiaana hän lähti Lontooseen, koska hän oli kuullut Viistokujasta ja halusi välttämättä nähdä sen omin silmin. Reissullaa hän törmäsi tulevaan aviomieheensä (syntynyt 1979). Kahden vuoden seurustelun älkeen (eli pöllöviestien lähettelyn) Micael muutti Ranskaan Helenen työ. Elämä oli hyvin ja rahaa tuli. Tämän version Caressa tietää vanhempiensa tapaamisesta.

Caressa aloitti koulunsa Tylypahkassa, mutta päätti siirtyä Châteaun kouluun täytettyään 15 vuotta, koska hän halusi selvittää juuriaan Ranskassa ja etsimään sukulaisiaan.

Lajitteluhatun vastaukset:

1.Mikä on lempivärisi?
-Musta, mutta pidän myös paljon tummanpunaisesta.

2.Mikä on lempieläimesi?
-Feeniks on minun lempieläimeni sillä minua kiehtoo todella paljon kuinka se polttaa itsensä ja syntyy uudelleen tuhkasta.

3.Mitkä kolme sanaa kuvailevat luonnettasi parhaiten?
-Olen aika suorasanainen, vaikka itse sanonkin. Sanon ääneen ajatuksiani ja siitä on minulle harmia mutta joskus myös hyötyäkin. Salaisuuksien pitämisessä olen erittäin hyvä. Vaikenen kuin muuri, kun minulle kerrotaan salaisuusia.
Uusien asioiden kokeminen ja oppiminen on yksi intohimoistani. Tykkään erityisesti tutkia ja tehdä kenttätöitä. Siksi juuri tykkään lähteä tutkimusretkille ja seikkailla.
Olen ehkä hieman levoton tai siis niin minulle on sanottu mutta en ole huomannut sitä itse. No ehkä esimerkiksi joss minulla on tylsää saatan kävellä ympyrää, koska en pysy paikoillani vaan tarvitsen tekemistä.

4.Mikä on mielestäsi ystävän tärkein ominaisuus?
-Ennen kaikkea luotettavuus, koska minulla on huonoja kokemuksia ”ystävistä” jotka ovat pettäneet luottamukseni. Hyvän huumorintajun olisi hyvä omistaa joss haluaa minun seurassani viettää aikaa.

5.Mikä on unelma-ammattisi?
-ÄÄÄHH! Älä tuollaisia kysele. Ei minulla ole mitään erityistä unelma-ammattia teen vain asiota mistä pidän. Tulevaisuus näyttää.

6.Mitkä kaksi tupaa ovat suosikkitupiasi? (Gryffondor, Serdaigle, Pouffsouffle, Serpentard)
-Ehkä Gryffondor tai Serdaigle mutta myös Pouffsouffle… Vaikea kysymys.

7.Millä luokalla opiskelet? (11-vuotias on 1. luokalla, 12.-vuotias 2. luokalla jne.)
-Olen nyt 15-vuotias eli 5. luokalla.

8.Mitkä valinnaisaineet valitset tälle lukukaudelle?
-Huispaus & lentäminen, ennustus, muinaiset riimut ja taikaolentojen hoito.

1. Ei ole muita hahmoja.

”Ceressa Roux” Lajittelua hoitava professori sanoo ja lajitteluhattu lasketaan päällesi. Vain sinä pystyt kuulemaan hatun sanat.

”Serdaigle etkä Pouffsouffle sinä et ainakaan olisi. Sillä et ole tarpeeksi kiltti etkä viisas. Mutta haluat ennemmin Gryffondoriin etkä Serpentardiin. Sääli sopisit paremmin Serpentardiin. Seikkalunhalu johdattaa taas enemmän Gryffondoriin. Mutta kumpaan tuvista laitan sinut? Sinusta tulee…” Seuraavan sanan kaikki kuulevat ”….Serpentard!”

Salissa alkaa kaikua taputukset.

Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 15 Marras 2016, 20:12
Caressa

Paluu Roux, Caressa