Pöllöposti

Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain Nicolas Cartieta koskeville tiedoille, taidoille ja kuvauksille

Pöllöposti

ViestiKirjoittaja Nicolas Cartier » 23 Loka 2016, 13:53

Tämä alue on luotu pöllöpostia varten. Mikäli jotain ilmoitettavaa sattuu syntymään, niin täällä olisi sille mahdollisuus :)
Avatar
Nicolas Cartier
 
Viestit: 166
Liittynyt: 09 Loka 2016, 00:49

Re: Pöllöposti

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 06 Heinä 2020, 22:41

//in-game 25.6//

Jatko-opiskelijoiden tupaan, Nicolaksen yöpöydälle on ilmestynyt pieni laatikko. Laatikko sisältää silputut orkideat, muratit, runon ja jotain epämääräistä pahviroskaa. Kun laatikon avaa, sieltä räjähtää pieni glitterylläri Nicolaksen naamalle. Laatikossa ei ole viestiä.
Heather O'Hara
Oppilas
 
Viestit: 300
Liittynyt: 07 Syys 2019, 19:30

Re: Pöllöposti

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 09 Elo 2020, 01:28

Vaalea pöllö lentää Nicolasin luo, kantaen jalassaan jokseenkin painavan näköistä laatikkoa. Laatikon päällä on Nicolaksen nimi, ja se on paketoitu kauniin tummansiniseen paperiin. Päällä on synttärikortti, jonka päällä lukee "Carpe Diem" ja takapuolella lukee; "Paljon onnea! Jutellaan sitten kun palaan. Heather"

Paketista itsestään paljastuu ohut reseptikirja, jossa on paljon vegaanisia napostelu ja välipalareseptejä. Paketissa on myös ihan perus suklaata ja pieni pullo jotain vahvaa alkoholia.
Heather O'Hara
Oppilas
 
Viestit: 300
Liittynyt: 07 Syys 2019, 19:30

Re: Pöllöposti

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 02 Joulu 2020, 21:34

Vaalea pöllö lentää Nicolasin luo muutama päivä the eron jälkeen, kantaen mukanaan kirjettä ja pientä pakettia. Paketissa on isohko konvehtirasia täynnä hyviä suklaita.

Kirje näytti taas siltä, että sitä on kirjoitettu pitkään ja hartaasti.

"Hei Nicolas. Ja anteeksi. En tiedä mitä edes kirjottaisin, miten saisin kerrottua kuinka pahoillani olen. Olen pahoillani, en halunnut loukata sua mitenkään ikinä. Oikeasti. Olet parasta mitä mulle on tapahtunut, Luol oli harkitsematon virhe ja kaduin sitä jo siitä lähtien kun se tapahtui.

Rakastan sinua. Tajusin sen vain liian myöhään, mun olisi pitänyt sanoa se useammin. Ja olla mokaamatta. Ymmärrän jos et halua olla mun kanssa missään tekemisissä, taikka et luota muhun enää.

Toivottavasti nämä suklaat edes vähän lohduttaisivat.

Heather"
Heather O'Hara
Oppilas
 
Viestit: 300
Liittynyt: 07 Syys 2019, 19:30

Re: Pöllöposti

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 06 Tammi 2022, 00:06

Vaalea, erittäin tutunnäköinen pöllö lentää Nicin luo seuraavana aamuna. Pöllöllä on jalassaan rullattu kirje ja se tökkii Niciä sen oloisena, että olisi parempi lukea... ja voisi haluta namun.

Kirjeessä on paljon yliviivauksia ja sutattuja kohtia, mut skiitä saa selvää.

"Hei Nic... musta tuntuu, että anteeksipyyntökirjeet sulle alkaa olla kohta rutiini. Mutta, olen pahoillani kauhukaksikon (lue:sisarusteni) vuoksi, he ovat... harkitsemattomampia kuin minä (ja se on oikeesti aika paha...) ja muutenkin... äh, en edes viitsi puolustella. Idiootteja ovat, mut laitoin heidät järjestykseen. Molempien pitäisi jättää sut rauhaan kaikessa muodossa. Jos eivät jätä, niin no... mullakin on omat keinlni. En halua sotkea sun elämää enempää, minä ja mun perhe on tehnyt jo ihan tarpeeksi. Ugandassa ehti ajatella. Jos Coreystä ja Lavenderista on jotain harmia, niin laita mulle viesti. Mua ei edes haittaisi, jos he saisivat ansaitsemansa mukaan...

Älä murehdi tätä.

Heather"
Heather O'Hara
Oppilas
 
Viestit: 300
Liittynyt: 07 Syys 2019, 19:30


Paluu Cartier, Nicolas

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron