Tervetuloa, Faye!

Valvoja: Faye Lefévre

Tervetuloa, Faye!

ViestiKirjoittaja Inés Ortega » 01 Loka 2016, 16:40

Hei, Faye ja lämpimästi tervetuloa Taikakoulu Châteauhon!

Minä olen Inés Ortega ja toimin Serdaiglen tuvan valvojaoppilaana. Jos sinulla ilmenee mitä tahansa kysyttävää koulun toimintaan liittyen voit huoletta kääntyä minun puoleeni ja heittää vaikka yksityisviestillä. Apua voi kysyä myös esimerkiksi Kysy & vastaa -topicissa, jossa muutkin koulun jäsenet vastailevat yleisesti kaikenlaisiin kysymyksiin. Tyhmiä kysymyksiä ei ole, joten kysy ihmeessä heti, jos on epäselvyyttä!

Hienoa, että olet jo saanut rekisteröidyttyä foorumille! Seuraavana askeleena on esittelyn luominen omalle hahmolle sekä roolipelaamiseen ja opetukseen osallistuminen. Tarkempia ohjeita Châteaun toimintaan ja alkuun pääsemiseen on koottu Infopakettiin uusille pelaajille, joka kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa läpi. Sieltä löytyy tietoa mm. tämän syksyn yhteisestä juonesta, johon sinäkin ehdit vielä hyvin mukaan :)

Toivottavasti tulet viihtymään Taikakoulu Châteaussa ja vielä kerran oikein paljon tervetuloa!

Terveisin
Inés Ortega
Serdaiglen valvojaoppilas
Syvällinen haaveilija ja kunnianhimoinen maailmanparantaja. Serdaiglen tuvan valvojaoppilas. (Muut hahmoni Louis Caldwell, Matthieu Valentine ja Elliot de Rohan)
Inés Ortega
Oppilas

Tupa: Serdaigle

Paluu Lefévre, Faye