Erityisen paljon tervetuloa!

Valvoja: Agnès Voclain

Erityisen paljon tervetuloa!

ViestiKirjoittaja Katherine Westwood » 11 Loka 2016, 19:49

Hei Agnès! On mahtavaa saada uusi oppilas taas tähän upeaan kouluun. Toivottavasti viihdyt täällä, ja tulet viettämään täällä aikaa vielä monen vuoden kuluttuakin! Sinulla on ilmeisesti ollut ennenkin hahmoja, mutta nykyään tämä on ainokaisesi. Olet tosiaankin saanut jo esittelynkin väsättyä, joka on hienoa! Olet kirjoittanut myös upean tarinan hahmosi menneisyydestä, kuten olet myös aloittanut pelinkin. Upeaa!

Minä olen tosiaankin Kathe, Serpentardin tukioppilas, ja täten saan tämän tervetuloviestin sinulle tehdä. Ja sovitaan vaikka, että jos apua tarvitset jossain, tai sinulla on kysyttävää Châteauhun tai muuhun liittyen, tule vain rohkeasti laittamaan yksityisviestiä minulle :) Vaikka taidat pärjätä muutenkin oikein loistavasti :D

Châteaussa on joka vuosi jokin juoni tai erityistapahtuma. Tänä syksynä on lemmenjuomaskandaali, sekä joulutanssiaiset/-juhlat, osallistu ihmeessä! Esimerkiksi viime vuonna oli Kurpitsajuhla ja Kolmivelhoturnajaiset.

Ylläpitotiimi, tukioppilaat ja valvojaoppilaat ovat täällä kaikkia varten. Jos kysyttävää löytyy, voit laittaa yksityisviestiä Mila Molinalle (rehtori), Cerinna Crèinille (vararehtori), tukioppilaille (kenelle vain meistä), valvojaoppilaille tai ihan vain toisille pelaajille. Kaikki kyllä auttavat mielellään! Muista en kuitenkaan voi sanoa varmaksi, mutta minä en ainakaan pure :3

Mitä muuta tekemistä?
- Koululle saapuu joka kuukausi Kuukauden haaste, joihin osallistumalla saa tupapisteitä. Se on kirjaimellisesti kuukauden haaste, koska osallistumis aika on kuukausi, jolloin tulee taas uusi. Tehtävät ovat yleensä kivoja ja helppoja, kuten nyt lokakuussa on musiikkilistan tekeminen hahmolle.
- Suklaasammakkokortit, jotka saapuvat myös aina kerran kuukaudessa. Hahmo saa valita niistä yhden, kasaten niistä kokoelman, vaihdellen mahdollisesti muiden oppilaiden kanssa niitä peleissä. Tässä tämän kuun suklaasammakot.
- Kuukauden hahmo valitaan joka kuukausi joistain aktiivisista hahmoista. Tämä jos mikä motivoi olemaan aktiivinen (tosin ei minua, koska olen jo ollut, hah).
- Pelaajille-alue on alue, jossa on off-game juttuja, kuten pelejä, joissa itse pelaajat hauskuuttavat itseään, vaikka "Kumman ottaisit? -pelissä". Käy ihmeessä katsomassa ja tutustumassa muihin pelaajiin, joista voin kertoa, että he ovat loisto porukkaa!<3
- Koulussa on myös kerhoja, joihin voit hahmosi liittymään! Kerhoissa tehdään vaikka mitä, ja niitä löytyy aiheesta kuin aiheesta!

Koulussa kisaillaan myös joka vuosi tupapistekilpailua, johon voit osallistua, ja auttaa omaa tupaasi voittamaan! Tupapisteitä saat kuukauden haasteista, roolipeleistä, kirjojen kirjoittamisesta kirjastoon, ja kai jostain muustakin... Osallistu, ja mikset yrittäisi auttaa tupaasi voittamaan tupapistekisan!

Mikäli sinulle ilmeni heti kysymyksiä, kannattaa lukaista tämä sivu ja sen artikkelit. Mikäli koulun säännöt ovat jääneet lukematta, käyppä lukemassa nekin! Säännöt löytyvät täältä.

Vielä kerran tervetuloa Châteauhun, toivottavasti viihdyt ja pidät hauskaa, kuin myös rentoudut.

- Katherine Westwood <3
Jos ei ole varjoja, ei erota mikä on valoa, ja jos ei koskaan itke, ei voi ymmärtää, miten ihanaa on hymyillä.

Katherine Westwood, neljännen luokan opiskelija Serpentardista, joka hymyilee niin paljon kuin kerkeää, ja siinä sivussa muistaa tehdä paljon tyhmyyksiä.
Katherine Westwood
Oppilas
 
Viestit: 249
Liittynyt: 17 Touko 2016, 20:40
Paikkakunta: Lyon, Ranska
Tupa: Serpentard

Paluu Voclain, Agnès

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron