Sanoja ja ihanampia tekoja

Sanoja ja ihanampia tekoja

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 27 Touko 2020, 01:02

Osallistujat: Heather O'Hara ja Nicolas Cartier
Peliaika: Aivan liian kauan (6h?)
Ajankohta: Joskus niiden miljoonien tukiopetusten jälkeen
Juoni: Nicolasin piti tukiopettaa Heatheria tähtitiedossa...
Varoitus! Peli on ällönromanttinen ja jos näet leijuvan hattarapilven, älä säikähdä.

[17:28] <Heather> *mutta, on matkalla sinne tähtitorniin. Mukanaan pieni nyssäkkä kaikkea hyvää*
[17:30] <@Nicolas_Cartier> * on tähtitornissa säätämässä laitteet käyttökuntoon, ovi on raollaan odottaen erästä vierasta *
[17:33] <Heather> (( https://fi.pinterest.com/pin/427208714655158047/ Heatherin vaatteet tuota luokkaa, jotkut kivat Vansit))
[17:34] <Heather> *käsivarrellaan viitta, jos tulee kylmä. Ei tiedä venyttääkö tehtäviään tahallaan jotta saisi olla tuon kanssa enemmän*
[17:35] <Heather> *nousee portaita ylös kaikessa rauhassa, huomaten oven olevan auki*
[17:35] <Heather> *Koputtaa oveen kevyesti ja kurkistaa raosta*
[17:36] <@Nicolas_Cartier> * havahtuu ja nostaa päätään pöydän takaa * Moikka!
[17:37] <Heather> Oletko odottanut kauankin? *pujahtaa ovesta sisään ja sulkee oven*
[17:39] <@Nicolas_Cartier> en, vaan et sain tän just päälle * huitasee koulun huikean kaukoputken suuntaan *
[17:40] <Heather> No hyvä *kävelee lähemmäs ja ojentaa tuolle ruskeaa pussukkaa* Ole hyvä
[17:40] <@Nicolas_Cartier> häh * ottaa pussin hämmentyneenä * mikä tää on? *
[17:41] <Heather> *pussukassa on vegaanisia pasteijoita ja jotain myslipatukan tyylisiä välipalajuttuja*
[17:41] <Heather> Pussi
[17:41] <@Nicolas_Cartier> * antoiko Heather hänelle lahjan? *
[17:41] <Heather> *hymyilee*
[17:41] <@Nicolas_Cartier> ompas salaperäistä * kohottaa kulmiaan *
[17:41] <@Nicolas_Cartier> saako sen avata?
[17:41] <Heather> *naurahtaa hiljaa* Joo, suosittelen
[17:42] <Heather> Se ruskea pussi ei nyt ole varsinaisesti mikään sisustuselementti
[17:42] <Heather> *kaivaa laukustaan tähtitiedonpapereitaan*
[17:42] <@Nicolas_Cartier> * vilkaisee pussin sisään ja naurahtaa * teitkö sä mulle oikeesti kasvisruokaa?
[17:42] <Heather> Vegaanista *täsmentää*
[17:42] <Heather> Ja kyllä, tein
[17:43] <Heather> toivottavasti et ole allerginen millekään pähkinälle
[17:43] <Heather> *patukat on omassa pienessä pussissaan, ettei tartu mitään*
[17:44] <@Nicolas_Cartier> * hymyilee hieman, tuo oli niin suloinen * ei, en oo allerginen
[17:45] <@Nicolas_Cartier> päädytäänkö heti syömiseen vai jätetäänkö se odottamaan kunnes tarvitaan opiskelutaukoa?
[17:46] <Heather> Voidaan säästää myöhemmäksi *hymyilee*
[17:46] <@Nicolas_Cartier> Pakko sanoa, näyttää kyllä yllättävän hyvälle
[17:46] <Heather> *naurahtaa* Ei veganismi kuitenkaan tarkoita mitään babyporkkanoita ja retiisejä kokoaikaa
[17:46] <@Nicolas_Cartier> ai eikö? * teennäisen yllättyneesti *
[17:47] <Heather> *virnistää* Eii... mutta tuon sulle seuraavalla kerralla niitä
[17:48] <@Nicolas_Cartier> oivoi, minä kun luulin, ettei minua painosteta kasvisruokaan * laskee pussin pöydälle * tarviiko nää jonkun kylmätaian?
[17:49] <Heather> Ei, ne selviää kyllä noin. *hymyilee tuolle*
[17:49] <Heather> Mä en painosta, mä laajennan sun näkemystä
[17:50] <@Nicolas_Cartier> sehän on selvä * ei osaa oikein pistää pahakseen, koska jostain syystä on hyvin tottunut siihen, että muut päättää asioista *
[17:51] <@Nicolas_Cartier> mites sun tutkielma? Ootko saanut sitä aloitettua * tosi asiallisesti aiheeseen, mitäs muutakaan? *
[17:52] <Heather> *näyttää hivenen nololta* Se on vähän vaiheessa
[17:52] <Heather> En vain ole saanut... kirjoitettua mitään
[17:53] <@Nicolas_Cartier> * ymmärtäväinen ilme * ei se mitään, meillä on nyt hyvin aikaa
[17:54] <Heather> *hymyilee hieman* Koko yö aikaa tuijotella tähtiä
[17:55] <@Nicolas_Cartier> jotain sinne päin * virnistää *
[17:56] <Heather> *virnistää takaisin* Mut joo... mun pitäisi tutkia venuksen vaikutuksia omaan tähtimerkkiini
[17:56] <Heather> Ja jotain... *selailee papereitaan vähän puolihuolettomasti*
[17:56] <Heather> Eiku oli tässä muitakin planeettoja... Että miten se konkreettisesti näkyy mun omassa tähtimerkissä
[17:56] <@Nicolas_Cartier> * katsoo tuon olan yli tehtävänannon *
[17:57] <@Nicolas_Cartier> okei * pientä mutinaa *
[17:57] <Heather> *vilkaisee tuota kääntämällä päätään*
[17:57] <@Nicolas_Cartier> lähdetään ihan tehtävän ymmärtämisestä. Pilko se osiin ja mieti, että mitä eri vaiheita siinä on
[17:58] <@Nicolas_Cartier> kun oot ymmärtänyt lähtökohdan niin sit voi miettii, et mitä se vaatii ja miten sitä alkaa toteuttaa
[17:59] <Heather> Okei, mun pitäisi tutkia taivasta ja katsoa planeettojen asennot, verrata niitä omaan tähtimerkkiin ja pohtia miten ne vaikuttaa
[18:02] <@Nicolas_Cartier> hienoa, voidaan alottaa vaikka keräämällä havaintoja taivaasta
[18:02] <Heather> Ihme huuhaata... *toteaa*
[18:02] <Heather> Mut pakko kai se on
[18:02] <@Nicolas_Cartier> aika useen, mitä pidemmälle opiskelee, niin pitää kerätä havaintoja useampina hetkinä, mut tähän nyt riittää vaan tää yks kerta
[18:03] <@Nicolas_Cartier> hah... on sitä enemmän huuhaa-aineitakin kuin tämä
[18:03] <@Nicolas_Cartier> * kuten ennustus, hohhoijjaa... oli ihme, ettei sitä oltu jo säädelty vain taidon omaaville opetettavaksi *
[18:04] <Heather> Niin on, onneksi voin ensi vuoden jälkeen tiputtaa ennustuksen. *kävelee kaukoputkelle ja laskee paperinsa pöydälle*
[18:04] <@Nicolas_Cartier> * virnistää hieman *
[18:06] <@Nicolas_Cartier> okei, perusjako planeetoissa on sisä- ja ulkoplaneetat.
[18:07] <@Nicolas_Cartier> Sisäplaneetat kuvaa enemmän persoonallisia, henkilökohtaisia ominaisuuksia ja ulkoplaneetat kuvaa abstraktimpeja asioita
[18:09] <@Nicolas_Cartier> jako menee marssin ja jupiterin kohdalta, eli aurinko mukaan luettuna merkuriuksesta marssiin on sisäpuolta ja venuksesta neptunukseen on ulko, myös pluto lasketaan ulkovaikutuksiksi vaikkei se planeetta ookkaan
[18:09] <Heather> *nyökkäys ja kaivaa oman tähtikarttansa*
[18:11] <Heather> Okei... *katselee pimenevää taivasta*
[18:11] <@Nicolas_Cartier> astrologisesti aurinko ja pluto siis lasketaan aika usein planeetoiksi, vaikka astronomiassa niitä ei lasketa, joten kannattaa kirjata niistäkin havaintoja ylös
[18:12] <@Nicolas_Cartier> aurinko koetaan aika usein tärkeimmäksi koko ihmisen olemassaolon, persoona, identiteetti ynnä muut jutut puolesta
[18:14] <Heather> *katsoo tuota* ...uskotko sä tähän?
[18:14] <@Nicolas_Cartier> kuu taas on enemmän tunteet, intuitio, vaistot, tavat * luettelee teoriaa *
[18:14] <@Nicolas_Cartier> hmm... aa... öm
[18:14] <Heather> Et?
[18:15] <@Nicolas_Cartier> en tiiä, kai siinä jotaan perää on, kun sitä on tutkittu niin pitkään, mut toki astrologian parissa on tosi paljon hörhöjä ja muita outoja heppuja, jotka väittää kuuta juustoksi ja muuta soopaa, että niin... vaikea sitä kaikkea on uskoa
[18:16] <@Nicolas_Cartier> mun mielestä tähdet ja avaruus on tosi mielenkiintosia. Astrologinen puoli sit taas on vähän ... noh, epämääräistä. Pidän enemmän sellasista selkeistä faktoista
[18:16] <Heather> Ne on vain kauniita
[18:17] <@Nicolas_Cartier> on * katselee Heatheria... sä oot mun tähti *
[18:17] <Heather> En halua uskoa, että joku planeetta määrittää mun elämää *katsoo tuota*
[18:18] <Heather> Mutta, tuossa on mun astrologinen kartta... ja nyt pitäisi katsoa että onko vaikuttavia planeettoja jossain... ja jotain *oikeasti tähtitieto ei nappaisi paljoakaan*
[18:18] <@Nicolas_Cartier> * naurahtaa * tuskin se sitä kuitenkaan muuttaa mihinkään suuntaan. Sä elät, teet omat valintas ja päätökses, on se sitten kirjotettu tähtiin vai ei, niin asioita tapahtuu. Ehkä ennustus on vähän se, että haluu jotenkin ymmärtää itteään paremmin, vaikka ei sitä toki sais rakentaa identiteettiä jonkun yksittäisen puheen perusteelle
[18:20] <@Nicolas_Cartier> * miettii hieman, että onko soveliasta katsoa tuon karttaa huolimatta siitä, oliko se paikkansapitävä vai ei, mutta lopulta katsoo sitä kuitenkin *
[18:20] <Heather> *on saanut merkittyä omat tietonsa oikein*
[18:21] <@Nicolas_Cartier> kuu on tänään kaakossa... aurinko lännessä... hmm
[18:21] <@Nicolas_Cartier> tää sun kartta näyttää hyvältä
[18:21] <Heather> Aijjaa?
[18:22] <Heather> *alkaa katsoon kaukoputkella taivaalle vähän tarkemmin*
[18:25] <@Nicolas_Cartier> * katselee hieman karua totuutta tuon iästä *
[18:35] <Heather> *merkkailee niitä planeettojen paikkoja, tosin ei ole varma näkeekö oikein*
[18:36] <Heather> ...ihmisillä on ollut todella tylsää kun ovat miettineet näitä
[18:39] <@Nicolas_Cartier> * hmm... tuon ensivaikutelma oli skorpiooni, aurinko skorpiossa, kuu leijonassa... *
[18:39] <@Nicolas_Cartier> ehkä niinkin
[18:40] <Heather> Haluatko tarkistaa, että onko nuo mun näkemiset oikein? *katsoo Nicolasta*
[18:41] <@Nicolas_Cartier> toki * menee Heatherin luo ja katsoo tuon paperia tuon selän ylitse... *
[18:41] <@Nicolas_Cartier> hmmm... venus ja merkurius on väärin päin, niitten merkit tosin on tosi samanlaisia
[18:41] <Heather> *vilkaisee tuota*
[18:42] <Heather> Ai *vilkaisee paperia, korjaten tämän virheen*
[18:42] <Heather> Muuta?
[18:43] <@Nicolas_Cartier> en nyt ainakaan huomaa muuta, osaat nää ihan hyvin siihen nähden, että se on "huuhaata"
[18:44] <Heather> Ei nämä vaikeita ole, katsoo taivaalle ja merkitsee... *katsoo Nicolasta ja hymyilee, seisoen varmaan aika lähellä tuota*
[18:49] <@Nicolas_Cartier> * tuon venus oli vaa'assa, joten hän oli astrologisen viehätysvoimainen... *
[18:50] <Heather> *siihen tarvita astrologiaa vaan hyvät geenit*
[18:50] <@Nicolas_Cartier> * tuo oli niin lähellä... jotenkin siinä... teki mieli nojautua vain hieman ja olisi halannut tuota*
[18:51] <Heather> Et haluaisi kirjoittaa mun puolesta koko loppua tutkielmaa? *virnistää*
[18:52] <@Nicolas_Cartier> mahtaisiko mennä läpi? Lopputuloksena en saisi varmaan enää opettaa sua * sniif *
[18:52] <Heather> Voin kirjoittaa sen omalla käsialalla puhtaaksi... *hymyilee hieman*
[18:53] <Heather> ...Mut voi olla että sulla tulis paljon älykkäämpää tekstiä, ja jäätäis kiinni
[18:54] <@Nicolas_Cartier> mmm... ei siitä ois mitään hyötyä. Ne tehtävät on sun oppimista varten ja arvosana, et voit ite arvioida sun osaamistas
[18:54] <Heather> Noniin, nyt kuulostat ihan liikaa opettajalta *pyöräyttää silmiään*
[18:55] <@Nicolas_Cartier> nomut... se on totta * mietteliäs * oisko susta huono, jos musta joskus tulis opettaja?
[18:55] <Heather> Ei... *katsoo Nicolasta* jos haluat sitä itse
[18:55] <@Nicolas_Cartier>
[18:55] <Heather> Ei opettajissa mitään vikaa ole
[18:56] <@Nicolas_Cartier> mm * halusinko sitä? Mitä halusin? *
[18:57] <Heather> Sitä paitsi, opetat hyvin *hymyilee tuolle*
[18:58] <@Nicolas_Cartier> ai * hymyilee * kiitti
[18:59] <@Nicolas_Cartier> ehkä pitäs vähä suunnitella enempi, mitä opettaa¨
[18:59] <@Nicolas_Cartier> noh, jos haluat kirjottaa sen tutkielman, niin kantsii miettiä rakennetta. Peruspohja on otsikkosivu, sisällysluettelo, johdanto, käsittelykappale, aineisto, pohdinta ja liitteet, mut toki tän tasoses riittää varmaan pieni johdatus ja noi tähtikartat voi vähän sisällyttää käsittelyyn
[19:00] <Heather> *katsoo tuota ja ilme on vähän kauhuissaan kun tuo alko vain luetteleen listaa*
[19:00] <Heather> *Tosin näyttää helpottuneemmalta kun tuo sanoo pienen johdatuksen ja tähtikarttojen riittävän*
[19:01] <@Nicolas_Cartier> * on niin hirmuisen asiallinen *
[19:01] <Heather> *ja tuo on niin hirmuisen söpö ollessaan hirmuisen asiallinen*
[19:02] <Heather> Okei... joo... enköhän mä selviä
[19:02] <Heather> Jotenkin...
[19:03] <@Nicolas_Cartier> Kyllä sä selviit. Sulla on toi kartta kunnossa ja se on varmaan olennaisin * toki sit tulkinta on oma juttunsa, mutta kuitenkin *
[19:04] <Heather> mmh... *katsoo taivaalle* Hei katso, tuossa näkyy joutsen
[19:05] <Heather> *osoittaa siis sitä tähtikuviota*
[19:06] <@Nicolas_Cartier> * katsoo tähtiä * joo! Ja sen vieressä on lyyra
[19:06] <@Nicolas_Cartier> * jos mulla ois lyyra, voisin koettaa soittaa sulle jotain *
[19:08] <Heather> Niin on... *nojautuu lähemmäs ikkunaa ja lähemmäs varmaan tuotakin puolivahingossa* ja tuo muistaakseni oli lohikäärme...
[19:09] <@Nicolas_Cartier> * antaa Heatherin tulla lähemmäs... ei uskalla liikkua. Voi, jos hän vaan nojaisi vähän ja voisin tukea * joo, oot ihan oikeessa
[19:11] <Heather> Tähdet on kauniita... *vilkaisee tuota* Kesällä kun ollaan oltu maaseudulla ja ei ole valoja hirveästi... Niin tähdet näkee paljon paremmin
[19:13] <Heather> Oletko koskaan nähnyt revontulia? *kääntyy katsoon tuota paremmin, nojaten hieman taaksepäin*
[19:13] <@Nicolas_Cartier> onhan ne... nättejä * ei niin nättejä kuin sä... *
[19:13] <@Nicolas_Cartier> en aidosti
[19:13] <@Nicolas_Cartier> siis jotaan kuvia kyllä
[19:13] <@Nicolas_Cartier> * revontulien aikaan sai tehtyä aika harvinaisia loitsuja *
[19:14] <@Nicolas_Cartier> * maaseutu... olisi kiva olla maalla Heatherin kanssa *
[19:14] <@Nicolas_Cartier> ootko sä sit nähnyt revontulia?
[19:15] <Heather> *nyökkää* Olen... Kerran. Ne oli upeita
[19:15] <@Nicolas_Cartier> * hmm... sai jännän idean * kuule... tota, peitä silmät hetkeksi, jooko?
[19:16] <Heather> *katsoo tutoa kummastuneena*
[19:16] <Heather> ...okei? Heitätkö mut ikkunasta alas vai? *virnistää, mutta sulkee silmänsä*
[19:16] <@Nicolas_Cartier> en * valoa? Eihän valon luominen ollut niin vaikeeta, koska valois oli niin perusloitsu? Värejä... sekin onnistui *
[19:17] <@Nicolas_Cartier> * Nic kaivoi sauvan taskustaan ja heilautti sitä laajassa kaaressa keskittyen siihen, millaisina näki revontulet *
[19:17] <Heather> *pitää silmänsä kiltisti kiinni*
[19:18] <@Nicolas_Cartier> * se onnistui aika hienosti -ei tuo ihan turhaan ollut jatko-opiskellut niin monta vuotta Chateaussa - ja koko tähtitornin pyöreä katto täyttyy leiskuvista valoista *
[19:18] <@Nicolas_Cartier> okei * hengittää syvään * saa avata
[19:19] <Heather> *avaa silmänsä*
[19:19] <Heather> ...Wau
[19:19] <Heather> *katsoo leiskuvaa värinäytöstä vaikuttuneena*
[19:20] <@Nicolas_Cartier> ei se nyt ihan revontulia oo... mut ... mut jotaan sinne päin. Tää on tarpeeks pieni tila ja on tarpeeks hämärää, katon muuoto hiukan luo harhaa taivaasta ... ja nii...
[19:20] <@Nicolas_Cartier> * sopertaa jotaan hieman mut hiljenee tuijottamaan Heatheria *
[19:20] <Heather> Ne on hienoja... *katsoo värejä hymyillen*
[19:20] <@Nicolas_Cartier> * tuo näytti niin iloiselta... oli kiva saada hänet hymyilemään *
[19:21] <Heather> Ne on melkein revontulia... *katsoo Niciä*
[19:21] <Heather> *tuo oli niiin paljon lahjakkaampi*
[19:21] <Heather> *taitava... älykäs*
[19:21] <@Nicolas_Cartier> noooohh... * hieroo niskaansa * no sit mäki kai oon nähnyt jotaan sellasta. Nyt sun kaa...
[19:22] <@Nicolas_Cartier> * katseli kattoa... aika harvoin tuli lopulta tehtyä taialla mitään tälläistä ei niin... ei niin käytännöllistä *
[19:22] <@Nicolas_Cartier> * vaikka toki eihän sitä mikään estänyt, mutta jotenkin sitä tottui kenkien kutsumiseen ja sen sellaiseen *
[19:23] <@Nicolas_Cartier> * pieneen ja ... turhaan *
[19:23] <Heather> Sun pitäisi nähdä oikeat revontulet...
[19:23] <Heather> *tuijottaa kattoa silti lumoutuneena, seisoen hyvin lähellä tuota*
[19:24] <Heather> *hipaisee tuon kättä'
[19:25] <@Nicolas_Cartier> * tuntee pienen kosketuksen... miten se tuntui niin suurelta? Tarttuu tuon käteen *
[19:26] <Heather> *katsoo tuota, eikä riuhtaise kättään pois*
[19:27] <Heather> *puree huultaan kevyesti*
[19:27] <@Nicolas_Cartier> ehkä voidaan joskus mennä jonnekin pohjoiseen ihmettelemään revontulia * hymyilee *
[19:27] <@Nicolas_Cartier> * yhdessä... olisi kiva tehdä asioita yhdessä. Olla yhdessä *
[19:28] <@Nicolas_Cartier> * miten jo kädestä pitäminen tuntui niin ihmeelliseltä ? *
[19:28] <Heather> *hymyilee kevyesti* Kuulostaa hyvältä...
[19:28] <@Nicolas_Cartier> * tosin... sainko tehdä niin? Heather ei vetänyt kättä pois? Ehkä se oli okei... ehkä *
[19:29] <Heather> *voisi leijua sinne katon rajaan*
[19:29] <Heather> *silittää kevyesti peukalollaan tuon kättä*
[19:30] <Heather> ...Meillä on vain pieni ongelma
[19:31] <@Nicolas_Cartier> * silitys... niin pieni kosketus... se kutitti, mutta ei oikein halunnut siirtää kättä, koska tavallaan se tuntui niin hyvältä *
[19:31] <@Nicolas_Cartier> ongelma, mikä ongelma? * kysyy huolestuneesti *
[19:31] <Heather> Se, että sä et voi vain kaapata mua pohjoiseen... vielä hetkeen *hymyilee tuolle*
[19:34] <@Nicolas_Cartier> aijjaa? Miksen voi? * pettynyt koiranpentuilme *
[19:35] <Heather> Siksi, koska meillä on koulu vielä kesken... Koska olen alaikäinen... *katsoo tuon koiranpentuilmettä ja voisi sulaa*
[19:35] <Heather> *katsoo tuota silmät suurina*
[19:36] <Heather> ...Tosin jälkimmäinen on vain hidaste
[19:37] <@Nicolas_Cartier> mmm... * tuo sanoo ääneen sen todellisuuden, mitä on miettinyt * Joo. Totta. Sry.
[19:37] <Heather> *kurtistaa kulmiaan* ...miksi sä pyydät anteeksi mun alaikäisyyttä?
[19:38] <@Nicolas_Cartier> öö... emmä sitä. Mun ei vaan ois pitänyt ehdottaa mitää... toki aika epärealistista muutenkin tuo pohjoisreissu
[19:39] <@Nicolas_Cartier> mut joo... siis joo... olikos niitä pasteijoja?
[19:39] <@Nicolas_Cartier> * kävelee pöydän luo *
[19:39] <Heather> *irrottaa varmaan otteensa tuosta*
[19:39] <Heather> Joo... oli
[19:40] <Heather> *näyttää vähän surkulta*
[19:40] <Heather> *kasaten itseään*
[19:40] <Heather> *hetkinen... Nicolas on nuorempi kuin London*
[19:40] <Heather> *...vai onko?*
[19:40] <Heather> Minkä ikäinen sä olet?
[19:41] <Heather> *on jostain kumman syystä epävarma asiasta*
[19:41] <@Nicolas_Cartier> * tuntuu aika pahalta... mitähän Heather ajatteli? Tai tuon perhe ajattelisi? * mmm... mitä? Öö... siis 20
[19:42] <Heather> Ai... Mä jotenkin ajattelin sua vielä vanhemmaksi
[19:42] <Heather> *kävelee vähän lähemmäs, kohti pasteijoita*
[19:43] <@Nicolas_Cartier> aijjaa, oonko niin muinaisjäänne? * yrittää keventää tilannetta *
[19:44] <@Nicolas_Cartier> * ottaa pussin ja nappaa yhden pasteijan itselleen * tässä * ojentaa pussia Heatherille *
[19:44] <Heather> *naurahtaa* No et ole... *ottaa pussin, koskettaen tuon sormia kevyesti* Et tosiaan ole
[19:44] <Heather> Mut ethän sä sitten ole niin... vanha
[19:45] <Heather> *ottaa yhden pasteijan*
[19:45] <@Nicolas_Cartier> * kurtistaa kulmiaan mietteliäästi * mmm... * olinko vanha? * ehkä se on suhteellista, kenen näkökulmasta katsoo
[19:46] <Heather> Niin... mun näkökulmasta katsottuna, et ole vanha *katsoo tuota*
[19:47] <@Nicolas_Cartier> okei... ehkä se on... hyvä * oliko se? Mikä oli merkitsevää? Heatherin mielipide, hänen vanhempien? Ylipäätään yhteiskunnan? *
[19:47] <Heather> *laskee pussin takaisin pöydälle*
[19:48] <@Nicolas_Cartier> * ehkä pitäisi odottaa... edes sitä täysi-ikää... sen jälkeen voisi olla vapaammin *
[19:48] <@Nicolas_Cartier> * hmm... olinkohan painostava *
[19:49] <@Nicolas_Cartier> * ei ei... tämä oli vaan tukiopetusta *
[19:49] <Heather> Se on hyvä *hymyilee hieman*
[19:49] <@Nicolas_Cartier> * tosin en ollut opettanut taas pitkään aikaan mitään *
[19:49] <@Nicolas_Cartier> * mikä minua vaivasi? *
[19:49] <Heather> *katsoo tuon olemusta ja kasvojen piirteitä*
[19:49] <@Nicolas_Cartier> * en osannut enää keskittyä... hmm... *
[19:49] <@Nicolas_Cartier> * miksiköhän Heather otti iän esille? *
[19:49] <Heather> *tuo ei ollut samalla tavalla urheilullinen kuin London... mutta Nicolasissa oli jotain kiehtovaa*
[19:50] <@Nicolas_Cartier> * hmm... *
[19:50] <@Nicolas_Cartier> jooh... noh testataanpa onko nää minkä makuisia * maistaa pasteijaa *
[19:50] <Heather> *naurahtaa ja haukkaa omastaan*
[19:51] <@Nicolas_Cartier> mm * mm... maku oli erilainen kuin tavallisissa pasteijoissa *
[19:51] <@Nicolas_Cartier> tää on ihan hyvää * myöntää* onko täs pinaattia?
[19:53] <Heather> Joo on... *katsoo tuon ilmeitä, odottaen että tuo kohta kakoo sen pasteijan johonkin*
[19:54] <Heather> Onko se oikeasti hyvää, vai sanotko vain siksi koska odotan sitä?
[19:54] <Heather> *ei ole missään vaiheessa seisonut tuosta kovinkaan kaukana*
[19:57] <@Nicolas_Cartier> * sanoinkohan usein asioita, koska toinen odotti niin? Kyllä, hyvin todennäköisesti... paras tapa olla ihmisten kanssa olla ihmisten kanssa oli olla neutraali tai hieman positiivinen... mutta tosiaan, pasteijaan... * noh, en ole aiemmin pitänyt pinaattia herkkuna, mutta siihen nähden, mitä odotin, niin tää ei oo huonoa. Noi pähkinät sopii aika hyvin ja tekee tästä jotenkin rouskuvamman, se on kiva
[19:58] <Heather> Positiivinen ylläri siis?
[20:00] <Heather> *tulkitsee ihmisiä yllättävän hyvin, eikä haluaisi että kukaan mielistelee vain koska näin välttää konflikteja*
[20:02] <@Nicolas_Cartier> Niin, positiivinen yllätys. Näitä vois syödä toisenkin
[20:03] <Heather> Koko pussi on sulle... *hymyilee*
[20:05] <Heather> *haluaisi vain kiertää kätensä tuon ympärille ja halata...*
[20:06] <@Nicolas_Cartier> oikeesti? * ottaa pussista myslipatukan * kokeillaan sit tätäkin
[20:06] <Heather> Joo joo... Ja nuo patukat on helppo tehdä *katsoo tuota*
[20:07] <Heather> *siinä on jotain taateleita, pähkinää, leseitä... tms*
[20:07] <@Nicolas_Cartier> * njam * onks tää vegaaninen? Ei meinaa ees erottaa peruspatukasta...
[20:08] <@Nicolas_Cartier> Toki meneeks patukoihin niin helpost mitään eläinperäistä? Kananmunaa, ehkä?
[20:08] <Heather> Kananmunaa... ja sitten jos dippaa tuon pohjan suklaaseen... *katsoo tuota*
[20:08] <@Nicolas_Cartier> tai jogurttia * yrittää miettiä *
[20:09] <@Nicolas_Cartier> joo...
[20:09] <@Nicolas_Cartier> * hetkinen, eikö tuo syönyt suklaata? *
[20:09] <Heather> *suklaa on heikkous*
[20:10] <Heather> Mutta nuo on tosi täyttäviä välipalapatukoita
[20:10] <@Nicolas_Cartier> * hmm... vegaanius... pitäisi perehtyä siihen enemmän *
[20:12] <Heather> *katsoo tuota*
[20:13] <Heather> *puree huultaan*
[20:13] <@Nicolas_Cartier> tää on tosi hyvää * syö patukan loppuun *
[20:13] <Heather> *hymyilee*
[20:13] <Heather> Hyvä että tykkäät...
[20:13] <@Nicolas_Cartier> oot hyvä laittaa ruokaa
[20:13] <Heather> Salainen harrastus *naurahtaa*
[20:14] <@Nicolas_Cartier> * hymyilee... harrastus, kiva harrastus *
[20:14] <@Nicolas_Cartier> mitä muuta sä harrastat?
[20:15] <Heather> Mmh... Huispausta
[20:16] <Heather> *onko vähän pinnallista jos sanon harrastavani meikkausta?*
[20:17] <Heather> Tykkään myös tehdä kaikkia... kosmetiikkajuttuja ja niin pois päin...
[20:18] <@Nicolas_Cartier> okei * huispaus... ainakin olin opiskellut sitä chateuassa hyötyliikunnan sijaisena... hyvä niin, ei olisi ihan pihalla, jos asia tulisi joskus puheeksi *
[20:19] <Heather> En oikeastaan mitään muuta... *katsoo tuota*
[20:19] <@Nicolas_Cartier> eipä sitä tarviikkaan * kun asui sisäoppilaitoksessa niin aika helposti kului laitoksen ohjelmassa ja ihmisten kanssa ollessa *
[20:20] <@Nicolas_Cartier> * ja toki kaikki ei koululla tapahtuvat harrastukset oli hieman vaikeampi toteuttaa *
[20:20] <Heather> Entä sä? Muita harrastuksia kuin musiikki?
[20:22] <@Nicolas_Cartier> mm... ei oikeestaan hirveesti muuta. Kaikki muu aika menee töihin nykysin. Toki siis jästiteknologia on aika kiehtovaa, et oon viettänyt paljon aikaa sen kanssa
[20:23] <Heather> Ai, oikeesti?
[20:27] <@Nicolas_Cartier> joo * mitähän muutakaan siihen pystyi vastaamaan *
[20:27] <Heather> mä en tiedä jästiteknologiasta juuri mitään...
[20:28] <Heather> Kuten olet varmaan huomannut *naurahtaa*
[20:29] <Heather> *katsoo tuon silmiä*
[20:31] <@Nicolas_Cartier> * hymyilee * luulen, et tiiät enemmän kuin luulet.
[20:31] <@Nicolas_Cartier> * miksi tuo vähätteli itseään aina kun puhuttiin jostain oppiaineesta ? *
[20:32] <@Nicolas_Cartier> mut joo... en mäkään tiedä... kosmetiikasta
[20:32] <@Nicolas_Cartier> * oliko kosmetiikka harrastus? Ilmeisesti *
[20:32] <Heather> *no jos haluat väkisin keksiä niin joo*
[20:32] <Heather> *naurahtaa hiljaa* Olisin yllättynyt jos tietäisit
[20:34] <Heather> Mutta... kasvohoito tekee miehille myös hyvää *kiusoitteleva hymy*
[20:35] <@Nicolas_Cartier> * teennäisen järkyttynyt * apua, eikö vegaaniruoka riitäkään? Onko mun kasvot niin pahassa kunnossa?
[20:36] <Heather> *nauraa* Ei sun kasvoissa mitään vikaa ole... Mutta rypyt voi tulla ennenaikaisesta murehtimisesta
[20:36] <@Nicolas_Cartier> * ihan totta, Nicillä ei enää ollut aknea... *
[20:36] <Heather> *hipaisee kevyesti tuon poskea*
[20:36] <@Nicolas_Cartier> * naurahtaa... tuon käsi... niin pehmeä... apua apua *
[20:37] <@Nicolas_Cartier> murehdinko mä liikaa? * kyllä. Mut vaan syystä *
[20:38] <Heather> Ehkä vähän...
[20:39] <@Nicolas_Cartier> * hmm... et sä ees tiedä kunnolla... mmm... mut mitä mä voin sille *
[20:40] <Heather> *jättää kätensä tuon olkapäälle*
[20:41] <Heather> Vaikutat vain siltä, joka kantaa kaikki ongelmat
[20:43] <@Nicolas_Cartier> * se oli totta. Olihan? Ymmärsikö tuo? *
[20:43] <@Nicolas_Cartier> * on hetken hyvin hyvin lähellä reunaa siitä, miten paljon oli murheita kerännyt *
[20:44] <Heather> *katselee tuota koko ajan*
[20:45] <@Nicolas_Cartier> * Heather... Heather... mut toki ei sun kuulu kuulla mun ongelmia. Mulla ei oo ongelmia *
[20:45] <Heather> *tuon silmiä, kuin yrittäen upota tuon pään sisälle*
[20:47] <Heather> *katse on tutkiva*
[20:47] <@Nicolas_Cartier> okei... ehkäpä sitten kokeilen niitä kasvonaamiota, niin kohta kaikki on yhtä tyyntä pilveä vaan * huumori, huumori oli hyvä *
[20:48] <@Nicolas_Cartier> * nyt voisi syödä niitä myslipatukoita *
[20:48] <Heather> *naurahtaa* Se oli vitsi...
[20:49] <Heather> *tuo vaikutti niin... salaperäiseltä*
[20:49] <Heather> *herkältä*
[20:49] <Heather> *käsi edelleen tuon olkapäällä, tajuamatta ottaa sitä pois*
[20:49] <@Nicolas_Cartier> joo, en mäkään tosissani kurkkuja ensisijaisesti päähän laita
[20:49] <Heather> *jos se tosin häiritsis Niciä... hän olisi livistänyt tästä pois*
[20:49] <Heather> *kuten aiemminkin*
[20:49] <Heather> Niitä laitetaan yleensä silmille, laskee turvotusta *vino hymy*
[20:50] <@Nicolas_Cartier> silmät on päässä * sanoo todella fiksun kuuloisena *
[20:51] <Heather> *naurahtaa* Hienosti huomattu...
[20:51] <Heather> *hipsuttaa tuon olkapäätä, irroittaen otteensa*
[20:52] <@Nicolas_Cartier> * värähtää otteen irrotessa... *
[20:54] <Heather> *katsoo tuota ja toivoo että ymmärtäisi paremmin tuon ilmeistä ja eleistä*
[20:59] <Heather> *kävelee ikkunalle*
[20:59] <@Nicolas_Cartier> * hengittää syvään *
[21:00] <@Nicolas_Cartier> * Heather oli niin mahtava, ihan kuin tuo oikeasti ymmärtäisi... tuon kanssa oli kiva viettää aikaa, jutella. Sai juteltua niin paljon *
[21:01] <@Nicolas_Cartier> Näkyykö pihalla ketään vai onko siellä jo ihan pimeää?
[21:02] <@Nicolas_Cartier> * toisaalta oli paljon mitä ei jutellut... hmm *
[21:02] <Heather> Ihan pimeää... Ei näy kuin tähtiä... Järvi näyttää ihanalta *vilkaisee tuota ja hymyilee* Tuu katsoon
[21:02] <@Nicolas_Cartier> * kävelee ikkunalle... niin lähelle Heatheria... olikohan kosketus hyvä vai huono? Tuo koski niin... helposti *
[21:03] <@Nicolas_Cartier> * katsoo ikkunasta * tummaa on... uu... kuu heijastuu ihan hyvin järveen
[21:03] <Heather> *nojaa vähän lähemmäs tuota*
[21:04] <Heather> Niin heijastuu... harmi ettei ole täysikuu
[21:04] <Heather> *käsivarret ovat varmaan jo viilenneet kivasti*
[21:05] <@Nicolas_Cartier> * hengittää syvään... syteen tai saveen... koskettaa hitaasti tuon olkapäistä, selän takaa... *
[21:05] <Heather> *värähtää tuon kosketuksesta, ei olisi osannut odottaa tätä*
[21:05] <Heather> *ei lähde karkuun, todellakaan*
[21:06] <@Nicolas_Cartier> * pysähtyy jännittyneenä värähdyksestä... oliko tämä hyvä? Hmm... hmm... hmhm... *
[21:06] <@Nicolas_Cartier> Onko sun kylmä? * katselee tuota varovasti... niin lähellä *
[21:07] <Heather> *rentoutuu ja nostaa katseensa tuohon*
[21:07] <Heather> *miettien hetken tuon kysymystä* ...en ole niin ajatellut
[21:07] <@Nicolas_Cartier> * tuo oli niin suloinen *
[21:08] <@Nicolas_Cartier> okei * ainakaan ikkunan luona ei sitten tuullut *
[21:08] <Heather> Ei kai... Hyvinhän sä siinä lämmität *hymyilee varovasti tuolle*
[21:09] <@Nicolas_Cartier> * sydän jättää lyönnin välistä tai jotain... tuntuu, tuntuu vain niin hyvältä *
[21:10] <@Nicolas_Cartier> * voisipa vaan halata tiukemmin, rutistaa, voi... jos tuo nojaisi vaan inan... äh *
[21:10] <Heather> *käpertyy vähän lähemmäs, hakeakseen lisää lämpöä*
[21:10] <@Nicolas_Cartier> oot kaunis * sanat lipsahtaa suusta *
[21:10] <Heather> *hätkähtää ja nostaa katseensa tuohon*
[21:11] <@Nicolas_Cartier> * punastuu... *
[21:11] <Heather> Ai... *on kuullut nuo sanat useastikin... mutta tuon sanomina...*
[21:11] <Heather> *puna nousee poskille* Kiitos
[21:11] <@Nicolas_Cartier> * tuo oli söpö punastuessaan... oivoi... *
[21:12] <@Nicolas_Cartier> * oivoivoivoivoi *
[21:13] <@Nicolas_Cartier> * katselee ikkunasta... oli niin myöhä *
[21:13] <Heather> *puree huultaan ja katsoo tuota* ja sä olet komea.... *sanoo hiljaa*
[21:14] <@Nicolas_Cartier> olen vai? * ei kukaan sanonut niin... hiukset sekaisin, vanhoja paitoja, miksi kukaan pitäisi Niciä komeana? *
[21:14] <Heather> Olet... *hymyilee tuolle*
[21:15] <@Nicolas_Cartier> kiitos * mumisee ja punastuu hieman lisää *
[21:18] <Heather> *kääntänyt itsensä niin, että näkee toisen paremmin, kiertäen varovasti kätensä tuon vyötärön ympärille*
[21:20] <@Nicolas_Cartier> * sallii tuon kääntyä ja pitää käsiä tuon harteilla... ohm... *
[21:21] <Heather> *katsoo tuota ja puree huultaan, miettii uskaltaisko*
[21:21] <Heather> *voiko*
[21:21] <Heather> *Nicolas on niin... Nicolas*
[21:21] <Heather> *herkkä... sitä paitsi, haluaisiko Nicolas edes? jos tekee itsestään pellen?*
[21:21] <Heather> *ja sitten on todella outoa olla tukiopetuksessa*
[21:21] <Heather> *en voi olettaa mitään... en oikeastaan tunne koko tyyppiä mut tunnen kuitenkin*
[21:22] <Heather> *London on paljon yksioikoisempi*
[21:22] <@Nicolas_Cartier> * tuntuu niin kummalta... niin kummalta... niin ihmeelliseltä ja samalla niin säröiseltä, pienikin henkäys ja kaikki keskeytyisi *
[21:22] <@Nicolas_Cartier> * halusi, niin paljon... ihan vain pieni... pieni... *
[21:22] <@Nicolas_Cartier> * mutta ei voinut... ei voisi pakottaa Heatheria sellaiseen... ei vain voisi *
[21:23] <Heather> *toisaalta, kohta on kesä ja sitten koko tyyppi voi unohtaa mut*
[21:23] <@Nicolas_Cartier> * sitä paitsi, jos Heather ei haluaisi... joutuisi vielä rikosvastuuseen *
[21:23] <@Nicolas_Cartier> * miksi Heather haluisi... olin vain ... tukiopettaja *
[21:23] <@Nicolas_Cartier> * toki halasimme... halasimme... halasimme *
[21:24] <Heather> *Nicolas on viisi vuotta vanhempi*
[21:24] <Heather> *katselee tuota hiljaa*
[21:25] <Heather> *miksi se olis munlaisesta kakarasta kiinnostunut?*
[21:25] <@Nicolas_Cartier> * voivoi... miksi asiat olivat niin vaikeita? Miksi tunteet olivat niin vaikeita? *
[21:26] <Heather> *...Heather, et nyt ole nössö*
[21:26] <Heather> *voit vältellä koko jätkää loppukevään ja kesän aikana se ehtii unohtaa sen*
[21:26] <Heather> *joo... just niin*
[21:26] <Heather> *ai niin London... hyssss*
[21:27] <@Nicolas_Cartier> * huoh... pitäisi varmaan erkaantua... keskittyä johonkin muuhun... *
[21:27] <Heather> *nojautuu lähemmäs varovasti ja suutelee tuota hellästi, jos tuo ei karkaa*
[21:27] <@Nicolas_Cartier> * APUAAASAASaJSBSB *
[21:28] <@Nicolas_Cartier> * suutelee tuota takaisin varovasti *
[21:28] <@Nicolas_Cartier> * tiukentaa ihan vähän otetta *
[21:28] <Heather> *...?!*
[21:28] <Heather> *yllättyy täysin*
[21:28] <Heather> *mutta ei todellakaan laita pahakseen, nojautuen vähän lähemmäs*
[21:29] <@Nicolas_Cartier> * apua... apua... *
[21:29] <Heather> *kädet tuon selän takana eikä halua irtautua tästä suudelmasta*
[21:30] <@Nicolas_Cartier> * tämä ei ollut hyvä... ei ollut hyvä? Mitä tein... kannustin? Liikuin liian lähelle? Mitä jos joku näki? Toki oli yö... *
[21:30] <Heather> *tämä on JUST hyvä*
[21:31] <@Nicolas_Cartier> * en saisi... irrottautuu suudelmasta... tuntui kuin se olisi kesänyt iäisyyden *
[21:31] <Heather> *katsoo tuota posket punoittaen*
[21:32] <@Nicolas_Cartier> mä... * en saisi tehdä näin sulle... ihan totta... Molina hirttää mut... sun vanhemmat hirttää mut... *
[21:32] <Heather> *katsoo tuota kysyvänä, irrottamatta otettaan*
[21:33] <@Nicolas_Cartier> en tiedä onko tää hyvä * haluun tätä... haluun tätä, mut mut mut... mitä teen, en voinut tehdä näin... *
[21:33] <@Nicolas_Cartier> *
[21:34] <@Nicolas_Cartier> * Heather... pidän susta... pidän susta *
[21:35] <Heather> *kohottaa kulmiaan* ...miten niin?
[21:35] <Heather> *sillä on varmaan tyttöystävä*
[21:35] <Heather> *tai sit se on vannonut jonkun munkkivalan*
[21:36] <Heather> *tai sitten oon liian kakara sille*
[21:36] <@Nicolas_Cartier> oot alaikänen * tuntuu kuin murskaisi sydämen sirpaleiksi *
[21:36] <Heather> *.......*
[21:36] <Heather> *bingo*
[21:37] <Heather> *puree huultaan ja näyttää ilmapallolta jolta puhkaistaan ilmat*
[21:37] <Heather> ...hieno huomio
[21:37] <@Nicolas_Cartier> * tuntuu epätoivoiselta, ei haluaisi nähdä Heatheria niin... niin surkeana... *
[21:38] <@Nicolas_Cartier> * apua apua apua, miksi ajatukset panikoivat niin paljon? Puhu, sano jotain... *
[21:39] <@Nicolas_Cartier> * ainakaan tuo ei ollut vielä juossut pois... * pelkään, et... et...
[21:39] <Heather> *kysyvä katse*
[21:39] <Heather> pelkäät mitä?
[21:40] <@Nicolas_Cartier> * pelkään, et satutan sua, pakotan sut johonkin, sun vanhemmat, mun... opettajuus... kaikki *
[21:42] <@Nicolas_Cartier> * hengittää syvään * pelkään, et teen väärin. En tiiä.. siis ... siis... sun perhe, kaikki opet...
[21:42] <Heather> *katsoo tuota pitkään* ...mähän se suutelin sua
[21:42] <Heather> Missäs vaihessa sä olet tehnyt tässä jotain väärää?
[21:42] <Heather> Ja ei muille tarvitse kertoa
[21:42] <Heather> ...vai juoksetko kertoon Molinalle?
[21:44] <@Nicolas_Cartier> * laski katseen maahan. Kiviä, lattia oli kivistä. Hyvä. Keskity *
[21:44] <@Nicolas_Cartier> En. En tietenkään
[21:45] <@Nicolas_Cartier> * suudelma... suudelma. Halusin sitä, olisin niin helposti voinut olla minä, joka aloitti sen *
[21:46] <Heather> ...joten, mikä oli ongelma? *hämmennys*
[21:48] <@Nicolas_Cartier> Mä vaan mietin, et... ettet haluu... en tiedä... en haluu painostaa sua. Ja kun en sais tehdä mitään...
[21:49] <@Nicolas_Cartier> Rikosta. En tii. On rikos, et tehtäis mitään. Ja huolimatta siitä et alotitko sä suutelun vai et, niin... mä oon vastuussa.
[21:50] <@Nicolas_Cartier> * haluisin... haluisin... miksi sen sanominen oli niin vaikeeta? *
[21:51] <@Nicolas_Cartier> (vaikeaa*
[21:51] <Heather> et sä painosta mua *o.o*
[21:51] <Heather> Ja tässä ei ole rikosta tapahtunut, koska mä itse halusin
[21:52] <Heather> Mietitkö aina noin paljon?
[21:52] <@Nicolas_Cartier> * mä koskin suhun, kun olit ikkunan edessä... mä sanoin sua kauniiks... mä en estänyt ku koskit muhun, tulin lähelle... *
[21:53] <@Nicolas_Cartier> mmm paljon? Joo...
[21:54] <@Nicolas_Cartier> * halusit... halusit * hetkinen... sä haluut?
[21:54] <@Nicolas_Cartier> * hengittää tiheästi *
[21:54] <Heather> ...joo?
[21:55] <Heather> En mä olisi muuten sua suudellut
[21:55] <Heather> *huvittunut*
[21:55] <@Nicolas_Cartier> * niin... niinhän se meni... *
[21:56] <@Nicolas_Cartier> mä pidän susta
[21:56] <Heather> Mäkin susta... *hymyilee, posket punoittaa edelleen ja katsoo tuota*
[21:56] <Heather> *voisi suudella uudestaan*
[21:57] <@Nicolas_Cartier> * pidän... oon ihastunut... apua... hetki... sanoinko sen ääneen? *
[21:57] <@Nicolas_Cartier> * mitä, pidät... mitä... apua... ämamsiosa *
[21:57] <@Nicolas_Cartier> * sijohdoadhohouhdou*
[21:58] <Heather> *äwäwääw*
[21:58] <@Nicolas_Cartier> * kiviä, ajattele kiviä... en halua aatella kiviä. Ihan totta apua... mitä tää tarkoitti? Oliko tää... olin niin... ihastunut... Heather, Heather oli myös??? *
[21:58] <Heather> *onpa tuo söpö*
[21:59] <@Nicolas_Cartier> * on todella todella tomaatti *
[21:59] <@Nicolas_Cartier> * väritykseltään *
[22:00] <@Nicolas_Cartier> * tekisi mieli suudella Heatheria... ihan totta suudella... ihan totta *
[22:00] <Heather> *söpö tomaatti*
[22:00] <Heather> *tosin ei ole itse kovinkaan vaalean värinen. Eikä ole enää kylmä*
[22:01] <Heather> *katsoo tuota hämmentyneenä*
[22:01] <Heather> *miten tässä pitää edetä?*
[22:01] <Heather> *en mä voi suudella uudestaan jos tuo on noin vastahakoinen*
[22:02] <Heather> *paitsi jos se tykkää musta... tosin tuo on tosi... kunniallinen*
[22:02] <@Nicolas_Cartier> * ei... en voinut... *
[22:02] <@Nicolas_Cartier> * mutta... voisin? Kukaan ei huomaisi *
[22:03] <@Nicolas_Cartier> * tosin, mitä jos Heather olisi huomenna eri mieltä ? *
[22:03] <@Nicolas_Cartier> * Olisiko tuo? Miksi olisi ? *
[22:03] <Heather> *silittää tuon selkää varovasti*
[22:04] <@Nicolas_Cartier> * kosketus tuntui niin herkältä *
[22:05] <@Nicolas_Cartier> * kai silittäminen oli ok? Mutta pitäisi liu'ttaa kättä alemmas... pois olkapäiltä *
[22:06] <@Nicolas_Cartier> * halusin... niin paljon *
[22:06] <Heather> *tuijottaa tuota hiljaa*
[22:06] <@Nicolas_Cartier> (haluaisin*
[22:07] <@Nicolas_Cartier> Heather * kuiskaa *
[22:07] <Heather> mmh...? *katsoo tuota*
[22:11] <@Nicolas_Cartier> * tuskainen * mä haluaisin sua tosi paljon... en vaan voi tehdä mitään niin kauan ku oot alaikänen. Jos joku sais tietää, niin en sais enää ikinä nähä sua
[22:12] <Heather> Nicolas... *katsoo tuota* Miten kukaan saisi tietää?
[22:13] <Heather> Ja olen alaikäinen vielä... no, marraskuuhun... tai oikeastaan vielä puolitoista vuotta, jos haluat olla varmoilla vesillä...
[22:13] <@Nicolas_Cartier> * kristallipalloilla? Totuusjuomalla? Kysymällä kerrankin niin olisin varmaan aivan liian ilmiselvä *
[22:14] <Heather> *etkö osaa valehdella?*
[22:14] <@Nicolas_Cartier> * toki... oli lukemattomia kertoja, kun kaunisti totuutta Sonian eduksi... *
[22:15] <@Nicolas_Cartier> * ei vaan koskaan tehnyt niin itsensä kohdalla *
[22:15] <@Nicolas_Cartier> mä voin kyl odottaa * mut jaksatko sä? *
[22:16] <@Nicolas_Cartier> * puolitoista vuotta ei ollut paljon, jos viettäisi loppuiän yhdessä *
[22:16] <@Nicolas_Cartier> * mutta toisaalta... ehkä se oli... hieman aikaista *
[22:16] <Heather> *katsoo tuota ja rekisteröi tuon sanomisia*
[22:17] <Heather> ...sä voit odottaa?
[22:17] <Heather> *hämmennys*
[22:18] <Heather> *olihan toki miettinyt suutelemista pidemmällekin...*
[22:18] <@Nicolas_Cartier> * hm... hmm... hm... olikohan sanonut jotain väärää *
[22:19] <Heather> *oli ihan helvetin otettu tästä*
[22:19] <@Nicolas_Cartier> niin... jos sä siis haluat * seurustella *
[22:19] <@Nicolas_Cartier> * apua... apua... *
[22:20] <Heather> ...En olisi hypännyt sun kanssa sänkyyn muutenkaan ihan heti *katsoo Nicolasta*
[22:20] <Heather> Tai ylipäätänsä... kenenkään kanssa
[22:20] <Heather> *pienen pieni hymy*
[22:20] <@Nicolas_Cartier> * voisiko oikeastaan muuttua enää punaisemmaksi? Miksi muuttui aina niin punaiseksi... miksi tämä oli niin noloa *
[22:21] <Heather> ((tässähän unohtaa että Nicolas on oikeasti 20v))
[22:21] <@Nicolas_Cartier> niiin... mitäöm... joo * sitä just... hienoa... sänkyyn * en mäkään nyt sitä ihan heti
[22:23] <Heather> ...pidät sä musta oikeasti? *katsoo tuota hämmentyneenä*
[22:25] <@Nicolas_Cartier> * katsoo tuota * joo. Pidän * ok, Nic ihastui nopeesti. Toki Jill oli ollut veela, et sillä oli varmaan paljon vaikutusta... mut siitä oli aikaa. Ja Heather... Heather oli ihana... *
[22:25] <@Nicolas_Cartier> Sä oot ihana, kaunis ja fiksu
[22:25] <Heather> *karahtaa punaiseksi*
[22:25] <Heather> *ei todellakaan ole fiksu*
[22:25] <@Nicolas_Cartier> oot herkkä ja kuuntelet ja välität
[22:26] <@Nicolas_Cartier> * saletisti on fiksu *
[22:26] <Heather> *hymyilee tuolle eikä tiedä mitä sanoisi*
[22:27] <Heather> *häkeltynyt*
[22:28] <Heather> *silittää tuon selkää* ...oot ensimmäinen... joka sanoo mulle jotain tuollasta
[22:28] <@Nicolas_Cartier> oonko?
[22:28] <@Nicolas_Cartier> Pitäs niitä olla enempikin
[22:29] <Heather> *naurahtaa* Mut oot silti ensimmäinen
[22:30] <@Nicolas_Cartier> harmi, se on totta * sipaisee tuon kasvoja *
[22:31] <Heather> *kylmät väreet, hymyilee* tai sun näkemys...
[22:33] <@Nicolas_Cartier> joskus totuuden tunnistaa yksinkertaisuudesta * hymyilee *
[22:34] <@Nicolas_Cartier> * miksi tuo vähätteli itseään? *
[22:35] <@Nicolas_Cartier> * niin usein... *
[22:35] <@Nicolas_Cartier> kuule, luulen et sä pystyisit taikomaan tälläisiä * osoittaa katon revontulia *
[22:36] <Heather> Mmh... ehkä joskus *katsoo tuota ja kattoa*
[22:36] <@Nicolas_Cartier> Ehkä suurin asia oli, että tein sen sanattomana, mut siis kyse oli loppujen lopuksi vaan valois ja värinvaihtoloitsusta... ne opetellaan joskus ykköskakkosluokalla...
[22:37] <@Nicolas_Cartier> eli käytännössä se ois hyvin mahdollista muutenkin, jos vaan uskosit siihen
[22:37] <Heather> Sanattomiin taikoihin on vielä matkaa... *pitää tuosta tiukasti kiinni*
[22:39] <Heather> *silittäen tuon selkää, ei vastaa tähän uskomiseen yhtään mitään*
[22:40] <Heather> *ei ihan täysin myöskään ymmärtänyt miksi tuo piti*
[22:40] <@Nicolas_Cartier> mm... pari vuotta... mulle sanattomat on ehkä helpompii ku sanalliset * mites sattuikin * mutta uskon et pystyisit siihen... eikä se oikeestaan välttämättä vaadi sanattomuutta
[22:41] <@Nicolas_Cartier> * jos taikoja yhdisti, niin sanattomasti ne toki sai yhteen helpommin, mut ei se nyt ollut mahdotonta tehdä yhdistelmäloitsua muutenkaan *
[22:42] <Heather> Ehkä... *pieni hymy ja katsoo tuota, nostaen kätensä kevyesti tuon poskelle*
[22:42] <@Nicolas_Cartier> musta tuntuu, et sä oot fiksumpi ku luuletkaan * hymyilee *
[22:43] <@Nicolas_Cartier> tai ei vaan tunnu. Tiiän sen... kaikki ne kerrat ku väität ettet tiiä jotaan ja sit ku kysyy, ni kumminkin vastaat ihan oikein
[22:43] <@Nicolas_Cartier> * miksiköhän kaikki opet eivät huomanneet sitä? *
[22:43] <Heather> *naurahtaa vähän... ontosti* Se on vain yksi mielipide... Olen ollut tämmöinen aina
[22:44] <Heather> Olen tottunut
[22:44] <@Nicolas_Cartier> * kumma juttu, kun aina positiivisen sijaan huomioi niin paljon helpommin sen negatiivisen *
[22:44] <@Nicolas_Cartier> okei
[22:45] <@Nicolas_Cartier> onko sulla nälkä * virnistää ja ottaa askeleen taakse päin* ois vegaanisia herkkuja tarjolla
[22:45] <@Nicolas_Cartier> ?*
[22:45] <@Nicolas_Cartier> * kuulee oman vatsansa kurninnan *
[22:45] <@Nicolas_Cartier> * illallisesta oli jo paljon aikaa *
[22:45] <Heather> *naurahtaa* Ei, paitsi yhden pusun voisin haluta
[22:46] <@Nicolas_Cartier> * ääää *
[22:46] <@Nicolas_Cartier> todellako?
[22:47] <@Nicolas_Cartier> * voisinko tehdä sen? *
[22:47] <@Nicolas_Cartier> * voisinko? *
[22:47] <Heather> Joo? *astuu askeleen lähemmäs*
[22:49] <@Nicolas_Cartier> * Astui lähemmäs *
[22:49] <Heather> *seisoo kiinni tuossa, katsoen tuota*
[22:51] <Heather> *tuo oli vain todella suloinen*
[22:51] <@Nicolas_Cartier> * kumartui lähelle tuon kasvoja, sulki silmänsä ja pussasi tuota *
[22:51] <@Nicolas_Cartier> * suoraan tuon huulia *
[22:51] <Heather> *hymyilee hieman tuon huulia vasten, vastaten toki suudelmaan ja kiertää kätensä tuon niskan taakse*
[22:53] <@Nicolas_Cartier> * kierää kätensä tuon vyötärölle *
[22:53] <Heather> *tämä oli vain... voisi lentää*
[22:54] <Heather> *silittää tuon niskaa kevyesti sormillaan*
[22:55] <@Nicolas_Cartier> * hengittää niin nopeasti... tuntee tuon itseään vasten *
[22:56] <@Nicolas_Cartier> * voi... ei ... voi... kyllä, kyllä. Tuo oli ihana... tämä oli ihanaa *
[22:56] <Heather> *sormet on varmaan vähän viileät, haluten vain olla enemmän tuon lähellä*
[22:57] <Heather> *tuo oli ihana... kultainen... enkä ymmärrä vieläkään miksi se edes halusi*
[22:57] <Heather> *voisi vielä ODOTTAA, ei kukaan jätkä odota*
[22:58] <@Nicolas_Cartier> * halasi tiukasti *
[22:59] <Heather> *tuo on niin... turvallinen*
[23:00] <Heather> *irrottautuu suudelmasta, halaten tuota*
[23:01] <@Nicolas_Cartier> * voi... pitikö sen loppua? Ähm... *
[23:02] <Heather> *pää lepää tuon olkapäällä, hengittäen tuon tuoksua*
[23:04] <@Nicolas_Cartier> * teki mieli silittää tuota... ehkä se olisi... okei... liikuttaa kättä tuon pään päällä silittäen *
[23:04] <Heather> *katsoo tuon kaulaa ja miettii ehkä... sadasosasekunnin, suukottaen tuon kaulaa kevyesti*
[23:05] <@Nicolas_Cartier> * tuntee mielihyvän ja lämmön vaan kulkevan kehoa pitkin, kehossa *
[23:06] <Heather> *melkein oletti että tuo hyppää kattoon tai ikkunasta ulos*
[23:07] <Heather> *suukottaen kevyesti uudestaan*
[23:08] <@Nicolas_Cartier> * halusi lisää... miten mikään tuntui niin hyvältä? *
[23:09] <Heather> *katsoo tuota, nostaen päätään vähän suorempaan, nähdäkseen tuon silmät*
[23:09] <Heather> *ja huulet*
[23:10] <@Nicolas_Cartier> * katsoo Heatheria silmiin... vihreät silmät, niinkuin metsä *
[23:11] <Heather> *suutelee tuota uudestaan, nytkun siihen periaatteessa oli lupa*
[23:14] <@Nicolas_Cartier> * tuon suudelma... tuntui niin ihmeelliseltä *
[23:16] <@Nicolas_Cartier> * voi... tuo tuoksui niin hyvälle. Sitrunaako taas? *
[23:16] <Heather> *suutelee varmemmin, pitäen tuosta tiukasti kiinni. Ja jep, sitruunaa*
[23:17] <@Nicolas_Cartier> * ei halua päästää irti *
[23:17] <Heather> *ei haluaisi itsekään, eikä kyllä ajatellutkaan. Ei ole mikään kiire mihinkään*
[23:18] <Heather> *toivottavasti pussailu ei ole laitonta... ja jos on, toivottavasti nicolas ei keksi sitä*
[23:18] <@Nicolas_Cartier> * jos poistaisi revontulivalot, huone olisi varmaan aika pimeä... nyt valot leiskuivat tuon kasvoilla ja loivat varjoja *
[23:19] <@Nicolas_Cartier> * toisaalta, jos joku tulisi nyt... *
[23:20] <@Nicolas_Cartier> * kaikista yöllisistä paikoista tähtitornissa jopa voisi olla yövieraita ihan syystä *
[23:20] <@Nicolas_Cartier> * mutta, mutta... mitä jos? Mitä jos ei välittäisi? *
[23:20] <Heather> *mietit jätkä aivan liikaa*
[23:21] <Heather> *kukaan ei tule kuitenkaan*
[23:21] <Heather> *ja jos tulee, mietitään sitä sitten*
[23:22] <@Nicolas_Cartier> * sulki taas silmänsä ja puristi Heatheria itseään vasten... tuo lämpö, kosketus *
[23:23] <Heather> *voisi sulaa siihen paikkaan. Tuon kosketus oli jotain todella uutta, erilaista*
[23:23] <Heather> *irrottautuu suudelmasta, ihan vain hengittääkseen kunnolla*
[23:23] <@Nicolas_Cartier> * tämä hetki... tämä... oli puhdasta taikuutta *
[23:24] <Heather> *katsoo tuota ja hymyilee hieman, posket punottaen*
[23:25] <@Nicolas_Cartier> * Heather, pysytkö siinä? Ootko mun? Ollaanko yhdessä? Nyt ja aina? Ihan totta... mä haluisin jakaa sun kanssa mun elämän *
[23:25] <@Nicolas_Cartier> * Ajatus oli jännä, mutta jotenkin... se tuntui niin varmalta. Halusin sitä enemmän kuin mitään *
[23:26] <Heather> ...oliko sulla nälkä? *kysyy hiljaa, katsoen tuota*
[23:27] <@Nicolas_Cartier> * halusin... saatoinko haluta? Voi ... *
[23:27] <@Nicolas_Cartier> nälkä? * kysyi hämmentyneenä. Nälkä oli jo kadonnut *
[23:28] <Heather> *naurahtaa hiljaa ja pehmeästi, katsoo tuota*
[23:28] <@Nicolas_Cartier> * toki... ehkä tuo tarkoitti, että pitäisi lopettaa ja en saisi jatkaa tätä... *
[23:28] <Heather> *kunhan kiusaa*
[23:28] <Heather> *ei ole päästämässä irti*
[23:30] <@Nicolas_Cartier> voi, ruoka saa odottaa
[23:30] <@Nicolas_Cartier> * mun on hyvä olla tässä *
[23:31] <@Nicolas_Cartier> * jos sä vaan haluut, jos sä vaan sallit... *
[23:32] <Heather> *hymyilee ja katsoo tuota, silitellen tuon hiuksia* Eikä tässä ole edes mikään kiire...
[23:33] <Heather> *miksi tässä oli niin helppoa?*
[23:33] <@Nicolas_Cartier> * hymyili tuolle... niin... oli koko yö aikaa *
[23:34] <@Nicolas_Cartier> * toki koko yön valvomista katuisi huomenna... vai katuisiko? *
[23:34] <@Nicolas_Cartier> * miten tuntui niin hyvältä, kun tuo hiveli hiuksia? *
[23:35] <@Nicolas_Cartier> * teki mieli kiertyä kerälle ja antaa rapsuttaa korvan takaa... *
[23:35] <Heather> *jatkaa tuon hiuksien hivelemistä*
[23:37] <@Nicolas_Cartier> * voi... miten ihana saattoikaan toinen olla? *
[23:37] <Heather> *katselee tuon kasvoja ja hymyilee kevyesti. Piirtää tuon kasvojen ääriviivoja sormillaan varovasti*
[00:03] <Heather> ...istuminen voisi olla mukavampaa
[00:06] <@Nicolas_Cartier> Totta * jaloissa alkoi jo tuntua seisominen *
[00:06] <@Nicolas_Cartier> * ottaa Heatheria kädestä ja ohjaa tuon tuolin luo, jonka siirtää niin, että tuo pääsee istumaan *
[00:07] <Heather> *mä toivon, että siinä oli toinen tuoli vieressä*
[00:07] <Heather> *mutta istahtaa alas*
[00:08] <@Nicolas_Cartier> * siirtyy istumaan tuon viereen *
[00:08] <Heather> *hivuttautuu lähemmäs*
[00:08] <@Nicolas_Cartier> * tuo oli niin suloinen *
[00:09] <Heather> Onko sulla lemmikkejä...? *nojaa tuohon*
[00:10] <@Nicolas_Cartier> lemmikkejä? * miettii * mulla on yhteinen pöllö Sonian kanssa
[00:11] <@Nicolas_Cartier> Sonialla on toki kans kissa. Se majailee välillä mun luona
[00:11] <Heather> Mutta ei varsinaisesti mitään omaa?
[00:11] <@Nicolas_Cartier> Ei
[00:12] <Heather> *nyökkää*
[00:12] <@Nicolas_Cartier> * hmm... lemmikki... mistähän tämä tuli *
[00:12] <@Nicolas_Cartier> onko sulla eläimiä?
[00:13] <Heather> On, pöllö... Mutta ei muita
[00:13] <@Nicolas_Cartier> Pöllöt on ihan hyödyllisiä * toteaa *
[00:14] <Heather> Siksi se kai mulla onkin, vanhemmat halusivat että pidän koulusta yhteyttä säännöllisesti...
[00:14] <Heather> Halusin nuorempana kissan, mutta äitini on allerginen
[00:14] <@Nicolas_Cartier> harmi, eikös sitä ole jotain allergisoimattomia kissoja?
[00:15] <Heather> Joo, ne näyttävät vain rotilta
[00:15] <Heather> Ne karvattomat
[00:15] <@Nicolas_Cartier> njaa * naurahtaa *
[00:15] <@Nicolas_Cartier> aika monella chateaulaisella on rotta lemmikkinä
[00:17] <@Nicolas_Cartier> * juttelee lisää niitä näitä *
[00:17] <@Nicolas_Cartier> * ja kaalinpäitä *
[00:18] <@Nicolas_Cartier> * ok, ei juttele kaaleista *
[00:18] <Heather> Toivottavasti ei ole...
[00:18] <Heather> En ole ainakaan törmännyt
[00:19] <Heather> Kerro jotain... mitä en tiedä susta
[00:20] <@Nicolas_Cartier> hmm... öö... opiskelin aiemmin Beauxbatonkissa
[00:20] <@Nicolas_Cartier> Beauxbatonksissa*
[00:20] <Heather> Sen taisit mainitakin... Tykkäsitkö siitä paikasta?
[00:22] <@Nicolas_Cartier> Mainitsinko * mietteliäästi * joo, tykkäsin. Mun kaverit oli siellä, tunsin opettajat ihan hyvin ja olin melkeen valmistunut, et vietin siel oikeestaan koko nuoruuden. Oli hiukan vaikee hypätä englanninkieliseen opetukseen kesken kaiken...
[00:23] <@Nicolas_Cartier> vaik toki oli sielläkin jotaan pientä enkuks ja en mä siinä koskaan oo huono ollu
[00:23] <Heather> Miksi vaihdoit? *katsoo tuota kysyvänä*
[00:24] <@Nicolas_Cartier> * niin, jos kerta kerroin vaihdosta niin varman arvattavaa selittää miksi *
[00:26] <Heather> *hipsuttaa tuon jalkaa varmaan samalla*
[00:26] <@Nicolas_Cartier> noh... * miettii oliko tästä oikeestaan hyvä puhua, asia ei ollut vain Nicin vaan... Sonian * äiti sai töitä muualta... ja noh, siis... mun sisko erotettiin
[00:26] <@Nicolas_Cartier> älä puhu tästä muille, jooko? * lisää nopeasti *
[00:26] <Heather> *katsoo tuota yllättyneenä* ...Wou
[00:26] <Heather> Mitä siskosi teki?
[00:26] <Heather> ...ja en puhu muille
[00:27] <@Nicolas_Cartier> mm... ehkä se on enempi hään asia. En tii. Ei oo ihan hyvä puhuu hään puolesta * pahoitteleva *
[00:28] <Heather> Okei *katsoo tuota ja pitää tuota luotettavana*
[00:28] <Heather> *kun ei juorunnut siskolleen kuuluvia asioita*
[00:33] <@Nicolas_Cartier> voin kertoo jotaan muuta Beauxbatonksista * alkaa kertoa kavereistaan, vanhoista opettajista ja muista muistoista *
[00:33] <Heather> *ja kuuntelee täysin tyytyväisenä*
[00:36] <@Nicolas_Cartier> * kertoo, miten ensimmäisellä loitsutunnilla onnistui saamaan höyhenen palamaan *
[00:37] <Heather> *nauraen tälle, ja kertoo kuinka sytytti kaverin kaavun vahingossa tuleen*
[00:38] <@Nicolas_Cartier> * nauraa ja kertoo lisää juttuja *
[00:39] <Heather> *on muuten vaan ihana <3*
[00:41] <@Nicolas_Cartier> * haukottelee hieman *
[00:42] <Heather> *pää tuon olkapäällä, hiukset valahtanut kasvoille*
[00:42] <Heather> *sulkenut silmänsä ja hengittää tasaisesti*
[00:42] <@Nicolas_Cartier> * puhuu yllätävän paljon *
[00:42] <Heather> *kuunnellen tuon juttelua*
[00:42] <@Nicolas_Cartier> * tosin aika tasaisella äänellään *
[00:43] <Heather> *rentouttava ääni, tuliskohan tuo lukemaan iltasatuja*
[00:44] <Heather> *rentoutuu paremmin tuon vierellä, tuhisten pian*
[00:44] <@Nicolas_Cartier> * jatkaa puhumistaan *
[00:44] <@Nicolas_Cartier> * kunnes yht'äkkiä huomaa, ettei kuunteleva osapuoli taida ihan enää olla kuunteleva *
[00:45] <Heather> *näyttää söpöltä nukkuessaan, rentoutunut ja käpertynyt tuon viereen*
[00:45] <@Nicolas_Cartier> * tuo oli niin suloinen nukkuessaan *
[00:45] <Heather> *tuhinaa*
[00:45] <@Nicolas_Cartier> * mitäs nyt sitten? Ei tästä oikein voinut liikkua *
[00:45] <@Nicolas_Cartier> * voi Heather... *
[00:46] <@Nicolas_Cartier> * tajuaa hetken päästä, ettei tukiopetus ihan mennyt tukiopetuksesta *
[00:46] <Heather> *käsi rennosti tuon sylissä*
[00:46] <@Nicolas_Cartier> * se tutkielma... voihan... *
[00:47] <@Nicolas_Cartier> * Heather... saat tahtosi läpi jopa nukkuessa, mut vaan tän kerran *
[00:47] <Heather> *ei tiedä mistään mitään, kun sai nukahdettua ja varmaan oli heittänyt viitanki harteilleen*
[00:47] <@Nicolas_Cartier> * hivuttaa paperia ja sulkakynän ja raapustaa varovaisesti jotaan perusjuttuja ylös, ei nyt ihan kokonaista tekstiä, mutta olisi se kuitenkin tyhjää parempi *
[00:48] <@Nicolas_Cartier> * nuku hyvin Heather *
Heather O'Hara
Alumni

Re: Sanoja ja ihanampia tekoja

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 29 Touko 2020, 06:06

Kiitos pelistä!

Heather O'Hara, Serpentard: 15p
Nicolas Cartier, Cerfeur: 15p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Chatroolipelit