Serpejen oleskeluhuonepeli

Lukuvuoden 2017-18 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Serpejen oleskeluhuonepeli

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 31 Elo 2017, 21:22

// Tämä peli tuli hieman yllättäen. Tosiaan poistelen nuo off-gamet heti, kun ehdin, mutta ainakin tämä on nyt pelattu :') menee varmaan reilu tunti ennen kuin ehdin koneelle taas //

// Nonni, nyt muokkaamaan! Pelissä olivat mukana Melody Wood, Evelyn Clément, Harold Stokes, Theodore Snape ja Aurora Smith. Peli sijoittui koulun 2017-18 aluille, pääasiassa Serpejen oleskeluhuoneeseen.

[19:41] <EvelynC> ((Osallistujat: Serpet, jej. Paikka: Serpejen oleskeluhuone. Aika: Koulun aluilla. Ohjelma: Improa. Kiitos, peli alkuun, et saadaan pisteiki kasaan.))

[19:42] <@Aur> *Hyppelee makuusalistaan mukanaan keppi ja pussi vaahtokarkkeja*
[19:42] <EvelynC> ** Kiiruhtaa kirjastosta kohti Serpejen oleskeluhuoneita**
[19:42] <Theodore> *Istuu tapansa mukaan oleskeluhuoneen nurkassa paksu pimeyden voimilta suojautumisesta kertova kirja käsissään*
[19:43] <EvelynC> * huikkaa oviaukolla tunnuksen ja pääsee sisään kirjapinon leijussa perässä. *
[19:44] <@Aur> *Huomaan että takka on päällä alan avaamaan yhtä kymmenestä pussista ja yllätys, yllätys alkaa sataa vaahtokarkkeja*
[19:44] <@Aur> Hups *sanon*
[19:44] <MelodyW> *on kaivautunut oleskeluhuoneen nurkkaan*
[19:44] <MelodyW> *penkille*
[19:45] <EvelynC> *huomaa vapaan sohvan menee siihen istumaan kirjojen läsähtäessä pöydälle siistiin pinoon *
[19:45] <Harold_Stokes> *Huomaa vaahtokarkkipussin, jota toinen pitää kädessään*
[19:45] <Theodore> *kiinnittää huomionsa Evelyniin, joka on juuri saapunut oleskeluhuoneeseen kirjapinoa kannatellen. Heilauttaa tälle kättään*
[19:45] <@Aur> *vaahtokarkkeja on nyt joka puolella oleskeluhuonetta*
[19:46] <Harold_Stokes> *Syöksähtää muutaman vaahtokarkin perään ja tunkee niitä suuhunsa
[19:46] <EvelynC> * Hoksaa Theodoren ja hymyilee aavistuksen ((päätettäköön, että Evelyn istui jo lähelle Theoa)) * Hei!
[19:48] <@Aur> *Huoneessa alkaa haista palanut vaahtokarkki koska vaahtokarkkeja lensi myös takkaan*
[19:48] <Theodore> Näemme siis jälleen *totean iloisesti samalla, kun selailen kirjani sivuja*
[19:49] <EvelynClement> Nähtävästi. Mitä luet *
[19:49] <EvelynClement> ... vilkaisee uteliaasti kirjaa *
[19:49] <Harold_Stokes> Haluan toki maistaa palaneitakin vaahtokarkkeja! *hihkaisen ja hipsin takan luo*
[19:49] <EvelynClement> *Vilkaisee vaahtokarkkimerta*
[19:49] <@Aur> *ojentaa yhden pussin toiselle ja keksii mahtavan jekun*
[19:50] <Theodore> Jotain kirjaa pimeyden voimista ja niiltä suojautumiselta... Löysin tämän äitini kirjahyllystä. Hänen mukaansa en edes saisi lukea tätä, mutta mitä pienistä *selostan näyttäen kirjan kannen Evelynille*
[19:50] <Theodore> Huomaan, että olet löytänyt paljon luettavaa *tokaisee vielä luoden katseen tytön kirjapinoon*
[19:50] <Harold_Stokes> Onko tämä minulle? *kysyn, kun toinen tarjoaa vaahtokarkkipussia*
[19:51] <@Aur> *ottaa yhden pussin vaahtokarkkeja avaa sen ja vastaa toiselle on*
[19:51] <EvelynClement> Ai... * rypistää hieman epäluuloisesti kulmiaan. Pimeyden taikoja? Ei kuulostanut yhtään hyvältä... Theo oli vaikuttanut niin mukavalta, ettei hän voinut olla pimeydenvelho, eihän? *
[19:51] <@Aur> *hiipii Even ja The on taakse*
[19:52] <Harold_Stokes> Voi kiitos! Olen Harold *ojennan käteni kätelläkseni tyttöä* kutsu vain Harryksi.
[19:52] <Theodore> *vilkaisee huvittuneena paria oppilasta vaahtokarkkeineen*
[19:52] <@Aur> *kaataa pussin sisällön noiden päälle*
[19:52] <Harold_Stokes> *Naurahtaa jekulle*
[19:52] <EvelynClement> *Vilkaisee omaa kirjapinoaan* Niin, totta. Kävin kirjastossa hakemassa muutaman kirjan tukemaan opintoja *puhkuu kesällä kertynyttä motivaatiota*
[19:52] <EvelynClement> ÄÄÄKKKK
[19:53] <EvelynClement> *säpsähtää*
[19:53] <@Aur> *alkaa hihittää*
[19:53] <EvelynClement> *on yltä päältä vaahtokarkeissa*
[19:53] <Harold_Stokes> *kävelee sohvan luo ja katsoo kirjojen päälle kaadettuja vaahtokarkkeja*
[19:53] <@Aur> *päällä on valkoinen T-paita eli ranne näkyy ja mustat farkut*
[19:53] <EvelynClement> Mistä hyvästä tuokin oli *kivahtaa*
[19:54] <Theodore> Mitä helvet.... *huudahtaa osittain vihaisena vilkaisten olkansa yli*
[19:54] <Harold_Stokes> Sinä se sitten olet hassun hauska! Mikä on nimesi? *kysyy jekun tehneeltä tytöltä*
[19:54] <EvelynClement> *Ei muita oppilaita kuulunut kohdella näin, saatikka valvojaoppilaita*
[19:54] <@Aur> *kääntää katseensa poikaan ja vastaa* Oon Aur
[19:54] <EvelynClement> Hauskaa... *naama vääntynyt epäuskoon*
[19:55] <EvelynClement> *mutinaa*
[19:55] <Harold_Stokes> Aur, hauska tavata. Olen Harold. Sano vain Harry *hymyilee tytölle ystävällisesti*
[19:55] <Theodore> *katsoo valkopaitaista tyttöä hämmentyneenä ja toteaa naurahtaen:* noh ainakin jollain on hauskaa
[19:55] <EvelynClement> *tuhahtaa muiden lapsellisuudelle ja kaivaa sauvan esille*
[19:57] <EvelynClement> *Lausuu sanattoman taian sauvan heilautuksella, kutsuu kulhon ja saa vaahtokarkit leijumaan siististi kuppiin*
[19:57] <Theodore> *katselee kulhoon leijailevia vaahtokarkkeja ja nappaa yhden ilmasta*
[19:58] <EvelynClement> Hauskaapa tosiaan *mutisee ja mulkaisee vielä tyttöä ärtyneesti*
[19:59] <Theodore> *odottaa tilanteen rauhoittumista, jotta pääsisi kyselemään muiden Serpejen kuulumisia*
[19:59] <@Aur> *nostaa kädet ylös antautumisen merkiksi niin että toinen varmasti näkee ranteen muttei tajua sitä*
[20:00] <EvelynClement> *Aurora Smith, viides luokka. Liiankin suosittu, mutta omalla tavallaan kovin kapinallinen. Huoh, ei maksaisi vaivaa nousta vastaan.*
[20:00] <Theodore> *kiinnittää huomionsa Aurin käsiin ja huomaa ranteessa olevan piirron. Miettii ottaisiko asian esiin, mutta päättää tällä kertaa olla hiljaa*
[20:01] <EvelynClement> *Huomaa ranteessa jonkin kumman kuvion ja kurtistaa kulmiaan*
[20:01] <@Aur> *laskee kätensä nopeasti alas*
[20:02] <EvelynClement> *Tajunta iskee äkkiä. Tuo kuvio, niin tutun oloinen... hetken aikaa muistaa, miten oli lammenrannalla Charlotte von Bouvierin kanssa joskus kauan kauan sitten... U.A.K.S.ry:n tunnus. Pimeänpiirto. Ranteessa. Viidesluokkalaisella*
[20:03] <Theodore> *poimii kulhosta vielä muutaman vaahtokarkin lisää ja vilkaisee vielä ohimennen Aurin rannetta*
[20:03] <EvelynClement> *Silmät kapenee, mutristaa syvään ja hengittää hetken katkonaisesti *
[20:04] <EvelynClement> *Bouvier oli monin tavoin ihminen, joka jäi mieleen. U.A.K.S.ry taas... suorastaan huolestuttavaa, että se vaikuttaa taas aktivoituneen. Pitäisi varmaan tehdä jotain... puhua jollekulle... *
[20:05] <@Aur> Sovitaanko, että te ette nähneet mitään ja mä en tapa teitä?? *kysyy*
[20:05] <@Aur> *katse on uhkaavan näköinen*
[20:05] <EvelynClement> *Kääntää katseensa vaahtokarkkeihin, ettei tuijottaisi. Tuo tyttö uhkaili. Uhkaili. Uhkaili?*
[20:05] <Theodore> Sopii minulle *toteaa kevyesti. Ei Theoa paljoakaan kiinnostanut, vaikka tuo tyttö kuuluikin pimeämpiin piireihin. Ei se Theon asia ollut*
[20:06] <Harold_Stokes> Öö, okei? *jää miettimään mikä tuo merkki on*
[20:06] <Harold_Stokes> Saanko kysyä, mikä tuo merkki on?
[20:06] <@Aur> Et *sanoo*
[20:07] <Theodore> *Theo oli kesällä tehnyt hieman tutkimusta U.A.K.S ry:stä ja oli kiinnostunut tämän toiminnasta, mutta ei ollut aivan varma mitä mieltä hän loppujen lopuksi siihen kuuluvista on*
[20:07] <Harold_Stokes> Ai, no anteeksi.
[20:07] <EvelynClement> *Vilkaisee Theoa, joka oli juuri lukenut jotain pimeyden kirjaa ja Auroraa, joka taas kantoi tuota merkkiä ranteessaan. Tunsi olonsa hieman kiusaantuneeksi... eh... halusi kuitenkin olla aiheuttamatta harmeja. Tämä asia pitäisi selvittää ja olisi parempi, etten nyt olisi suoraan vastaan*
[20:08] <Harold_Stokes> *Kurottaa ottamaan kulhosta muutaman vaahtokarkin*
[20:08] <EvelynClement> Sopii *mutisin tuskin kuuluvasti*
[20:08] <EvelynClement> *Nappaa myös muutaman vaahtokarkin suuhunsa*
[20:08] <Theodore> Saanko vaihtaa puheenaihetta? Haluaisin tietää miten teidän kesät meni ja millaiset ekat koulupäivän on ollut *sanoo yrittäen keventää ilmapiiriä*
[20:09] <@Aur> Ja Evelyn jos sä kerrot kenellekkään mä paljastan ketkä on sun vanhemmat *sanoo sillä oli osannut päätellä tytön sukunimestä hänen vanhempansa*
[20:10] <Harold_Stokes> *Näyttää hämmentyneeltä*
[20:10] <EvelynClement> *Hmm... tekisi mieli lähteä muualle, mutta pitää sitä hieman epäilyttävänä, joten päättää vastata Theolle.* Kesä sujui mukavasti, vaikka on taas kiva olla koulussa opis - *nielaisee sanat Auroran uhkauksen takia. Hm... *
[20:10] <Theodore> *vilkaisee tuomitsevan näköisenä Auria, ei nyt uhkailla kuitenkaan olisi tarvinnut*
[20:12] <Harold_Stokes> Minunkin kesäni meni ihan mukavasti. Ainoa vain, ettei minulla ole vielä yhtään kaveria täällä enkä tunne ketään. En tuntenut kotikaupungistani yhtäkään noitaa, joka olisi tullut tänne. *suupielet kaartuvat hieman alaspäin*
[20:12] <EvelynClement> *Nappaa lisää vaahtokarkkeja suuhunsa... hienoa, joku muu puhui... huomio pois minusta vain, hyvä niin*
[20:12] <Theodore> ONo tämä ensimmäinen vuotesi täällä? *kysyy Haroldilta*
[20:13] <Harold_Stokes> On. Ja minua jännittää!
[20:13] <EvelynClement> *Vilkaisee poikaa. Rassukka vaikutti hieman tietämättömältä ja kovin nuorelta, mutta ehkä se oli ihan hyvä. *
[20:13] <@Aur> *käy hakemassa mustan neuleen päälleen*
[20:14] <EvelynClement> Hyvin se menee! Kaikkia varmaan jännittää ensimmäisenä vuotena *yrittää tsempata*
[20:14] <Theodore> Mitä turhia! Tulet varmasti tutustumaan moniin uusiin ihmisiin *sanoo kannustavasti*
[20:15] <Theodore> Ja voit aina tulla meidän porukoihin, jos vain haluat *Haluaa olla kiltti ja on sitä mieltä, että poika vaikutti ihan mukavalta. *
[20:16] <@Aur> *Liittyy mukaan keskusteluun* kannattaa valita ystävät huolella sillä sinusta voi tulla yksinäinen, normaali tai suosittu *sanoo ja äänestä kuulee, että tyttö kuului selvästi jälkimmäiseen ryhmistä*
[20:17] <EvelynClement> *Yrittää vaikuttaa kuuntelevalta. Aiheet kepeinä, ajatukset muualla... tai jotain sinne päin*
[20:17] <Harold_Stokes> *Olette kovin mukavia! Toivoisin saavani paljon kavereita. Haluisin myös olla suosittu. *katsahtaa Auroraan ihailevin katsein, sillä tajuaa tämän olevan yksi suosituista*
[20:17] <EvelynClement> *Auroran puhe vaikutti hieman... yleistävältä... eihän se nyt niin aina mennyt*
[20:18] <EvelynClement> *Tosin mitäpä saattoi olettaa pimeännoidalta, joka oli suosittu? Varmaan hänelle huomio oli tärkeää*
[20:18] <Harold_Stokes> *tunkee lisää vaahtokarkkeja suuhunsa* Olisiko teillä yhtään hyviä neuvoja ensimmäiselle vuodelle?
[20:18] <EvelynClement> Kannattaa kuunnella professoreita ja opiskella ahkerasti
[20:18] <Theodore> Ole vain oma itsesi! Täällä ollaan todella avoimia, yleensä. Ja mitä suosittuna olemiseen tulee, varaudu siihen *Theo ihmettelee itsekin omaa käytöstään poikaa kohtaan, mutta ei anna sen häiritä*
[20:18] <EvelynClement> *antaa hikariohjeensa*
[20:19] <@Aur> Kannattaa liittyä huispaus tai Cheerleader kerhoihin, niiden johtajat ovat parhaita *sanoo hymyillen*
[20:19] <Harold_Stokes> Oletko sinä jommassa kummassa? *kysyy Aurilta*
[20:19] <Theodore> Ja muista kysyä aina apua, jos et jotain osaa *toteaa neuvonsa Clementin jälkeen*
[20:19] <@Aur> Joo Cheerleader kerhossa
[20:20] <Harold_Stokes> Huispaus voisi olla kivaa. Mutta olen varmaan liian nuori vielä siihen.
[20:20] <EvelynClement> Oppilaskunnanhallitukseen ovat tervetulleita kaikki! *kun kerran kerhoista on puhe, niin mainosta myös täältä päästä*
[20:20] <@Aur> Rebe ja London ottaa kyl kaiken ikäsii mukaan
[20:21] <Harold_Stokes> Pitää miettiä asiaa. Mitkä ovat teidän lempiaineitanne?
[20:22] <EvelynClement> *Hillitsee tuhahduksen Reben ja Londonin nimen kohdalla, ihan vain ollakseen vaihteeksi "hyvää pataa" ja herättämättä liikaa huomiota*
[20:22] <Harold_Stokes> *Vilkaisee Evelyniä. Eikö hän pidä tästä Aurorasta?*
[20:22] <@Aur> Loitsut *sanoo nopeasti*
[20:22] <Harold_Stokes> Ah, olen huono niissä. Vielä. *Hymyilee iloisesti*
[20:23] <EvelynClement> Hmm... muodonmuutokset ja numerologia. Loitsut ovat myös toki hyödyllisiä, mutta toisaalta pidän liki kaikista aineista *paitsi huispauksesta.*
[20:23] <EvelynClement> Loitsujakin ehtii vielä oppia. Ja sitähän varten koulussa käydään, että asioita opitaan.
[20:23] <Harold_Stokes> Tuleeko ekalla paljon läksyjä?
[20:24] <@Aur> *tekee spagaatin ja sanoo* Cheerleader on kivaa
[20:24] <Harold_Stokes> Oho, oletpas sinä venyvä! *hihkaisee Auroralle*
[20:24] <EvelynClement> Riippuu, mikä on paljon ja kuka opettaa. Rehtori ja ennustuksen professori Molina antaa paljon läksyjä, mutta ennustusta ei ole vielä ekalla.
[20:25] <Theodore> *katsoo naurahtaen Auria*
[20:25] <Harold_Stokes> Okei, kiitos. En pidä läksyistä.
[20:25] <EvelynClement> *Vilkaisee Auroraa. Hah, mitä huomion kalastamista *
[20:25] <Theodore> Ennustus on yksi iso vitsi *toteaa kuullessaan aineen nimen*
[20:25] <Harold_Stokes> Kuinka niin? *kysyy Theodorelta*
[20:26] <EvelynClement> *Ei kuitenkaan itse venyisi noin... mutta pah, liikunta oli muutenkin niitä ikävimpiä asioita...*
[20:26] <Theodore> Lyön vetoa, että ennustuksen hallitsee oikeasti vain muutamat ihmiset ja muut ovat vain valehtelevia sekä huomionhakuisia, mutta mielipiteensä jokaisella *tokaisee*
[20:27] <EvelynClement> *Vilkaisee Theota, yhtä kirjapinonsa ennustusta koskevaa kirjaa ja tunkee pikaisesti vaahtokarkin suuhunsa*
[20:27] <Harold_Stokes> No, kiva kuulla eri mielipiteitä.
[20:27] <Theodore> Mutta hei, jos joku siitä aineesta tykkää, en minä ole ketään tuomitsemaan *tähdentää vielä*
[20:27] <Harold_Stokes> No mutta, mitä haluaisitte tehdä isona?
[20:28] <EvelynClement> *Hm... ennustus oli toki... noh, vaatihan se lahjakkuutta. Ja hirveästi työtä. Ja osa menetelmistä oli kaikin puolin... noh, epäpäteviä. *
[20:28] <@Aur> Hmm.. Näyttelijä, Malli tai Cheerleader
[20:28] <Harold_Stokes> Jännittävää! Minä haluaisin olla rocktähti.
[20:28] <EvelynClement> Pyrin Ministeriöön *toteaa*
[20:29] <EvelynClement> Rocktähti? Osaatko soittaa?
[20:29] <Harold_Stokes> Osaan soittaa vähän pianoa ja kitaraa hyvin.
[20:29] <Harold_Stokes> Ja osaan toki laulaa. *hymähtää*
[20:29] <@Aur> Kannattaa myös osallistua kaikkeen tupa aktiviteettiin ja koulun tapahtumiin niissä tutustuu suosittuihin tyyppeihin ja niissä on muutenki kivaa
[20:29] <EvelynClement> *Uteliaisuus herää horroksestaan ja pääsee hieman ohi järkyttävistä pimeistä ajatusten syövereistä*
[20:30] <@Aur> Ettet jää tupaan lukemaan kirjoja *jatkaa viitaten Evelyniin*
[20:30] <Harold_Stokes> Haluaisin myös kirjoittaa omia kappaleita jotka kertovat elämästäni
[20:30] <Theodore> Aurori olisi hieno ammatti *vastaa kysymykseen. Theon unelma oli ja tulee aina olemaan auroriksi pääsy, mutta toki muut ammatitkin kelpaisi. Sitä hän ei kuitenkaan halunnut muille sanoa*
[20:31] <EvelynClement> *Nielee Auroran kommentin hiljaa. Vielä nähtäisiin, kuka menestyy ja ketä ei*
[20:31] <Harold_Stokes> Mikä on aurori?
[20:31] <Theodore> Itse en osaa laulaa sitten ollenkaan *toteaa huvittuneena kuullessaan Haroldin mainitsevan laulamisen*
[20:31] <@Aur> *Vilkaisee poikaa järkyttyneenä*
[20:31] <Harold_Stokes> Ajattelin mennä johonkin laulukilpailuun joskus.
[20:32] <Harold_Stokes> Tähän mennessä olen vain esiintynyt ystävien synttäreillä ja muissa juhlissa.
[20:33] <EvelynClement> Olisi kiva kuulla, kun laulat joskus *sivuuttaa Auroran kommentin kuin sitä ei olisi ollutkaan*
[20:33] <@Aur> Kiva *sanoo*
[20:34] <EvelynClement> *Itse asiassa voisi olla hyvä, jos pyrkisin juuri nyt sulkemaan koko Auroran olemuksen pois mielestä. Harmi vain, että tytön mittava ego tuntui täyttävän koko huoneen*
[20:34] <Harold_Stokes> Esiinnyn mielelläni joku kerta! Vaikka jossain koulun juhlissa ehkäpä? Tai ihan vain täälläkin.
[20:34] <Theodore> Taikaministeriössä työskentelevä pimeyden voimia vastaan "taisteleva" ja muutenkin kaikkia muita taikayhteisöä uhkaavien juttujen kanssa työskentelevä *selittää epäselvästi. Poika ainakin osasi kysyä hankalia kysymyksiä*
[20:35] <Harold_Stokes> Kuulostaa tärkeältä ammatilta ja sopisit siihen varmasti hyvin. *Vastaa Theodorelle*
[20:36] <EvelynClement> *Vilkaisee Theoa. Kannattiko tosiaan mainita, että haluaa taistella pimeyden voimia vastaan pimeydennoidan läsnäollessa?*
[20:36] <Theodore> Kiitos, toivottavasti arvosanani sitten muutaman vuoden päästä riittäisivät sinne *Theo on pohtinut monesti arvosanojaan ja toistaiseksi ni riittävätkin, mutta tulevaisuudesta ei koskaan voi tietää*
[20:36] <EvelynClement> *Tai no, saattoiko keskenkasvuista oppilasta kutsua pimeydennoidaksi?*
[20:36] <@Aur> Kannattaa pitää hauskaakin, ettet jää vaan elämään tylsää elämää, sulle määrätyn aviopuolison kanssa, eläen elämää jonka sun vanhemmat on määrännyt *huomauttaa*
[20:37] <EvelynClement> Pidetään peukkuja puolestasi *toteaa Theolle *
[20:37] <Theodore> Sitä tarvitsenkin *vastaa Evelynille pieni hymy huulillaan*
[20:37] <Harold_Stokes> Minun äitini on erittäin avoin kaikelle koskien minua.
[20:37] <EvelynClement> *Vilkaisee Smithiä silmät kirkkaasti palaen*
[20:38] <EvelynClement> *Hengitä. Rauhotu. Älä huomaa sitä. *
[20:38] <Harold_Stokes> Tarkoitan, että saan tehdä mitä ikinä haluan ja valita itselleni puolison. *Jatkaa hymyillen*
[20:38] <EvelynClement> *Siirtää katseen Theoon ja vastaa hymyyn*
[20:38] <EvelynClement> *Nappaa taas vaahtokarkin*
[20:38] <Theodore> *on lievästi sanottuna hämmentynyt Aurorin kommentin takia, mutta yrittää parhaansa mukaan pitää ilmeensä peruslukemilla*
[20:39] <Harold_Stokes> *katselee kahta toisilleen hymyilevää oppilasta*
[20:39] <EvelynClement> *Mistä lähtien Aurora tiesi minusta niin paljon? Se ei ollut lainkaan hyvä... *
[20:39] <EvelynClement> *Äh, pois mielestä, pois... pitäisi keskittyä siihen joskus toiste...*
[20:40] <Theodore> Olen aina ihmetellyt joidenkin sukujen tapaa valita lapsilleen puolisot *pohtii ääneen. Theo oli aina ollut iloinen siitä, että hänen vanhempansa olivat tukevia sekä avoimia eivätkä halunneet, että poika joutuu tekemään mitään, mitä itse ei haluaisi*
[20:41] <EvelynClement> *Vilkaisee Theoa... Ranskassa tuo vanhempien tapa valita puolisot oli kumman yleinen vielä yhdeksänkymmentä luvulla. Velhoyhteiskunta taas oli kumman usein jäljessä jästimaailmaa*
[20:45] <EvelynClement> *Oli kummaa, miten Aurora oli osannut nostaa juuri vanhempien valitsemat puolisot esille.*
[20:47] <Theodore> *ihmettelee keskustelun aihetta. Miten se saattoi kääntyä koulusta avioliittoon näinkin nopeasti*
[20:47] <EvelynClement> *Vanhemmat olivat solmineet liiton juuri vanhempiensa takia. Vain jonkinasteinen lojaalius, kunnioitus ja velvollisuus sitoi heitä yhäkin, eikä siinä tosiaankaan ollut ollut rakkautta, tai muuta... muuta, mitä olin vielä pienenä uskonut. Vaikka hmm... akaipa he olivat sitten oppineet välittämään toisistaan*
[20:52] <Theodore> *nappaa muutaman vaahtokarkin lisää* Minulla alkaa olla taas nälkä, ehkä voisin pian lähteä pienelle visiitille keittiöön *toteaa ärsyyntynen'*
[20:53] <@Aur> *on häipynyt jossain vaiheessa pois*
[20:53] <EvelynClement> Tulen mukaan *Vilkaisee Theoa ja pomppaa pystyyn. Loistava tilaisuus päästä pois paikalta*
[20:53] <EvelynClement> Tai itse asiassa ...*hoksaa Auroran lähteneen*
[20:55] <Theodore> Loistavaa! Harold, kiinnostaako lähteä mukaan. Saanko kutsua sua muuten Harryksi vai onko sulla joku muu kutsumanimi? *kysyy ykkösluokkalaiselta pojalta. Theo toivoi, että tämä lähtisi mukaan.*
[20:55] <Harold_Stokes> Voin toki lähteä mukaan. Sano toki vain Harryksi!
[20:56] <EvelynClement> *vilkaisee kirjoja* Taidan käydä viemässä nuo pikaiseen makuutiloihin ja tulen sitten *heilauttaa sauvaa ja lähtee tupahuoneelle kirjat perässä leijuen*
[20:56] <Theodore> Me odotamme täällä *sanoo Evelynille, joka lähtee huoneesta kirjojensa kanssa*
[20:56] <EvelynClement> *saapuu makuusaliin, laskee kirjat pöydälle ja palaa yleistilaan *
[20:57] <Harold_Stokes> Voisitko samalla opastaa minua? En osaa yhtään suunnistaa täällä. *kysyy Theodorelta*
[20:57] <EvelynClement> No niin, sitten menoksi *hymyilee hieman, sillä ((rakas)) painostava Smithin läsnäolo on kaikonnut tilasta*
[20:58] <Harold_Stokes> Minunkin mahani kurnii jo.
[20:58] <Theodore> Voin, olen käynyt siellä useaan otteeseen. Ehkä paras paikka tässä koulussa *sanoo muille iloisesti. Pojan mieliala koheni heti, kun hän vain ajattelikin ruokaa*
[20:59] <EvelynClement> *lähtee ulkoovea kohti*
[20:59] <Harold_Stokes> *Seuraa Evelyniä*
[20:59] <Theodore> *kävelee Even ja Harryn kanssa oleskeluhuoneen oviaukosta käytävään*
[20:59] <Harold_Stokes> Oli todella ystävällistä pyytää minutkin mukaan! *sanoo Theodorelle*
[21:00] <EvelynClement> *hymyilee Haroldille. Poika on tavallaan aika symppis*
[21:00] <EvelynClement> *joskin kovin nuori*
[21:01] <Harold_Stokes> Minkä ikäisiä te olette?
[21:01] <EvelynClement> *lähtee kävelemään keittiötä kohti*
[21:01] <EvelynClement> 16 vuotta *toteaa*
[21:01] <Theodore> On aina kiva saada kouluun uusia oppilaita! KIva, että viihdyt kanssamme *vastaa Harrylle. Toki poika oli nuori, mutta Theon periaatteissa ikä on vain numero eikä häntä kiinnosta se, että Harry on häntä parikin vuotta nuorempi ja Eve taas vanhempi*
[21:02] <Theodore> 13.. kolmas vuosi menossa
[21:02] <Harold_Stokes> Minusta iällä ei sinänsä ole mitään väliä. Kunhan kysyin. Anteeksi muuten, Evelyn, sillä tytöiltähän ei saisi kysyä ikää.
[21:03] <EvelynClement> *Naurahtaa pojan kommentille* ah, ei se haittaa.
[21:04] <Theodore> Olen samoilla linjoilla kanssasi *toteaa. Theo johdattaa muut kapealle käytävälle, josta pääsee keittiöön*
[21:04] <Harold_Stokes> Minusta tärkeintä on olla kaikille ystävällinen.
[21:05] <EvelynClement> *pääsee keittiön kohdalle ja menee sisään.* Ah, ruokailusta tuntuukin jo olleen ikuisuus
[21:05] <Harold_Stokes> Mitäs kaikkia ruokia täältä löytyykään?
[21:05] <Theodore> Niimpä! Toivottavasti kotitontut suostuvat tekemään meille jotain hyvää *sanoo iloisesti seuraten Eveä sisälle*
[21:05] <Theodore> Saat toivoa, jos tontut ovat hyvällä tuulella *kerron Harrylle*
[21:05] <EvelynClement> *vilkaisee muutaman kotitontun suuntaan ja hymyilee niille*
[21:06] <Harold_Stokes> Oikeasti? En tiedä mitä valita...
[21:06] <EvelynClement> *Muutama kotitonttu saapuukin pian kohti kysellen, miten voi auttaa*
[21:06] <Theodore> Hei! Jos teillä ei ole tekemistä, voisimme haluta jotain syötävää *sanon meitä lähestyneelle kotitontulle, joka kertoo auttavansa enemmän kuin mielellään*
[21:07] <Harold_Stokes> *vilkuilee vuoroin kotitonttua ja vuoroin Theodorea*
[21:07] <EvelynClement> *Kotitonttu kyselee, mitä saisi olla, joten vastaa jotain kroisanteista ja kaakaosta*
[21:08] <Theodore> Minulle muutama pala kinkkupiirakkaa, tupla espresso ja jotain salaattia siihen viereen. Kiitos paljon, olette korvaamattomia *sanon kotitontulle. Yritin olla niille ystävällinen, vaikka tiesin, että ne tekisivät niinkuin käsken äänensävystäni huolimatta*
[21:08] <Harold_Stokes> Minulle riittää banaani. En jaksa syödä paljoa ennen nukkumaanmenoa. Ja kaakaota, kiitos todella paljon!
[21:08] <Theodore> Harry, sano vain mitä haluat niin nämä varmasti tuovat sitä sinulle
[21:09] <EvelynClement> *Kotitonttu kiikuttaa ruuat hurjan nopeasti oppilaiden luo*
[21:09] <Theodore> *Kotitontuilla meni hetki, kunnes ne palasivat käsissään lautasia. Jostain ilmestyi pieni pöytä kolmella tuolilla, jonka ääreen Theo istahti*
[21:09] <EvelynClement> Ah, kiitos *hymyilee tontulle ja istahtaa ilmestyneelle tuolille*
[21:10] <Theodore> *kiittää ja aloittaa nälkäisenä piirakan syömisen. Hörppää mienen kulauksen kuumaa espressoa*
[21:10] <EvelynClement> *Siemaisee kaakaota.* Ahh, huikeaa!
[21:10] <Theodore> Tähän aikaan kahvin juominen ei ehkä ole fiksua, mutta mitä pienistä *toteaa naurahtaen kahvikuppi kädessä*
[21:10] <EvelynClement> *naurahtaa*
[21:11] <Harold_Stokes> *istahtaa pöydän ääreen ja alkaa kuoria banaaniaan. Haukkaa siitä ensimmäiseksi ison palan*
[21:12] <EvelynClement> *hotkii kroisantin nopeasti, hieman epäsopivasti, mutta muistaa, että pitää vielä lukea muutama kappale riimuista ennen huomista koulupäivää *
[21:12] <Harold_Stokes> Tämä on oikein mukavaa. Meidän täytyy tulla toistekin yhdessä syömään.
[21:12] <EvelynClement> *Juo kaakaon loppuun*
[21:12] <Theodore> Ehdottomasti *vastaa Harrylle suu täynnä piirakkaa*
[21:12] <EvelynClement> Joo, tullaan vaan. Kenties hieman paremmalla ajalla
[21:13] <Harold_Stokes> Syömisestä puheen ollen, voinko tulla teidän kanssanne istumaan ruokalassa? Taidatte olla ainoat, jotka tiedän. *naurahtaa väkinäisesti*
[21:13] <Theodore> *Syö nopeasti viimeisetkin salaatinrippeet ja juo kahvinsa loppuun*
[21:13] <Harold_Stokes> *hörppää ison kulauksen kaakaostaan*
[21:13] <Theodore> Minun kanssani ainakin! Olet aina tervetullut *vastaan Harrylle hymyillen*
[21:14] <Harold_Stokes> Kiitos paljon! Vaikutatte molemmat oikein mukavilta.
[21:14] <EvelynClement> Toki! *hymyilee pojalle ystävällisesti* Mutta tosiaan, minun täytyy kyllä nyt varmaan palailla oleskelutilaan. Vielä muutama koulujuttu tekemättä
[21:14] <Harold_Stokes> Hyvää yötä, Evelyn!
[21:14] <Theodore> Ainiin läksyt... *huokaisee*
[21:14] <Harold_Stokes> ((Munkin pitää mennä))
[21:15] <EvelynClement> *nousee hymyillen* Hyviä öitä!
[21:15] <EvelynClement> *Kiittää vielä kotitonttuja ja lähtee sitten*
[21:15] <Theodore> Tulemme varmaan näkemään taas pian *toteaa Evelynille samalla tavalla kuin silloin kun nämä kaksi oli ensimmäisen kerran tavanneet*
[21:15] <Theodore> Tuletko samaa matkaa kanssani? *kysyy Harrylta Even lähdettyä*
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä

Re: Serpejen oleskeluhuonepeli

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 31 Elo 2017, 22:57

Kiitos pelistä!

Evelyn Clément, Serpentard: 5 p
Theodore Snape, Serpentard: 5 p
Harold Stokes, Serpentard: 5 p
Melody Wood, Serpentard: 1 p

// + aur 4p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Re: Serpejen oleskeluhuonepeli

ViestiKirjoittaja Aur » 31 Elo 2017, 23:00

MISSÄ ON MUN PISTEET VAIKKA MULLA ONKI ENITEN PISTEITÄ HALUUN NE PISTEET??!!
Aur

Paluu Lukuvuosi 2017-18