Osallistujat: Sharnee Ispahan ja Daniel Ford (muita ei valitettavasti oteta mukaan, mutta seuraamaan saa tulla)
Ajankohta: Su 9.10. klo 13 eteenpäin
[12:10] <Cer> Herra Smith, selitäppä vielä kerran miksi kiroat käytävillä muita ihmisiä? *huutaa eteishallissa viidesluokkalaiselle pojalle*
[12:11] <Daniel__> *astuu salista eteishalliin ja ihmettelee sinne kerääntynyttä ihmisjoukkoa`*
[12:11] <Sharnee> *Kävelee portaikosta eteishalliin, huomaa ihmismassan ja kuulee aina yhtä ihastuttavan professori Creinin äänen, jää vähän kauemmas seuraamaan näytöstä ja sitä kuinka viidesluokkalainen poika saa huudot*
[12:13] <Daniel__> *raivaa tiensä kohti portaita ja huomaa välikohtausta katselevan ruskeahiuksisen tytön* Kuka tuo professori on? *kysyy huvittuneena*
[12:14] <Cer> JÄLKI-ISTUNTOA KYMMENEN TUNTIA TULE HUOMENNA TYÖHUONEESEENI KELLO KUUSI!! *huutaa ja vilkaisee ihmisjoukkoa ympärillään*
[12:15] <Sharnee> *Kuulee läheltään pojan äänen ja kääntyy tätä kohti virnistäen* Uusi täällä, huh? Tuo professori on meidän kaikkien rakastama Cerinna Crèin, loitsujen opettaja. *hymähtää sarkastisesti ja kääntyy katsoman tapahtumia jotka olivat edenneet jälki-istuntoon asti.*
[12:16] <Daniel__> Hän taitaa olla miellyttävä henkilö *toteaa sarkastisesti naurahtaen hieman* Hän on ilmeisesti myös vararehtori?
[12:18] <Sharnee> Voih, erittäin miellyttävä. Jos siis istut tunneilla kiltisti hiljaa ja vapaa-ajalla pyrit sulautumaan tapettiin. *pyöräyttää silmiään ja vilkaisee poikaa tarkemmin. Ei mitenkään pahan näköinen* Joo, hän on vararehtori. Ja sä tosiaan taidat olla uusi jos et ole ehtinyt vielä painaa häntä mieleesi. *hymyilee pienesti*
[12:22] <Daniel__> Kuuluvatko muutkin opet samaan tiukkis-kategoriaan? *kysyy hymähtäen pienesti. Professori on häipynyt johonkin ja ihmiset alkavat kaikota eteishallista* Joo, mutta melkein toivon että olisin jatkanut Tylypahkassa *naurahtaa ja katsoo tyttöä tarkemmin*
[12:27] <Sharnee> Eivät onneksi kaikki, mutta valitettavan paljon niitäkin on. Professori Crèinin lisäksi meillä on esimerkiksi rehtori Molina, professori Ender ja huispauksen opettaja Delacroix on myös aika hirveä. Mutta on niitä ihan mukaviakin muutama. *kohauttaa hartioitaan ja kääntyy nyt kokonaan poikaan päin, nojaten seinään kevyesti.* Tylypahkassa vai? Minäkin opiskelin siellä ennen kuin tulin tänne. *hymyilee pienesti, alkaa pikkuhiljaa muuttaa äänensävyään asiallisesta -->
[12:27] <Sharnee> flirttailevaksi. Kyseinen poika kun tosiaan oli hyvännäköinen ja Sharneekin on kaivannut tekemistä.*
[12:32] <Daniel__> Ahh, Molinan taisinkin jo tavata, kammottava akka *hymähtää katsoen tyttöä pää hivenen kallellaan. Ei yhtään hassumman näköinen, ajattelee* Onko sulla vielä tunteja? *kysyy hivenen flirttailevaan sävyyn*
[12:38] <Sharnee> Ei enää. Mä olin menossa syömään, mutta toisaalta... Mä voin esitellä sulle paikkoja jos haluut. *hymyilee suloisesti, on kiitollinen siitä että oli ehtinyt vaihtaa kammottavan koulupuvun shortseihin ja napatoppiin.* Ellei sulla siis ole kiire mihinkään.
[12:43] <Daniel__> Kuulostaa hyvältä... *toteaa hymyillen hieman ja suoristaa hieman mustaa t-paitaansa* joo ei todellakaan oo kiire läksyjen pariin *tuhahtaa*
[12:46] <Sharnee> No ei mikään ihme. Ei olisi minullakaan. *suoristaa ryhtinsä ja kallistaa vähän päätään.* Mä olen muuten Sharnee. Entä sä?
[12:50] <Daniel__> Daniel *esittäytyy* Château taitaa olla vähän pienempi paikka kuin Tylypahka *toteaa ja vilkaisee ympärilleen*
[12:53] <Sharnee> Hauska tavata. *hymyilee ihan vähän flirtisti, hymähtää sitten tuon huomiolle koulusta.* Joo, aika paljonkin pienempi. Toisaalta voisin melkein jopa sanoa että pidän Châteausta enemmän. Täällä tapahtuu kokoajan paljon ja on muutenkin enemmän... Tekemistä. *lähtee kävelemään hiljaa portaikon suuntaan, luottaen siihen että Daniel seuraa häntä.* Missä kaikkialla sä olet ehtinyt jo käydä? Voidaan sitten skipata ne jotta päästään suoraan asiaan. *Hymyilee*
[12:58] <Daniel__> *seuraa tyttöä portaille* Pimeyden voimilta suojautumisen luokassa ja oleskeluhuoneessa, tulin vasta aamulla *kertoo lyhyesti ja ajattelee, että Sharneella on aika hyvä kroppa*
[13:05] <Sharnee> Hmm, sittenhän meillä on paljon tekemistä. Noh, ensimmäisen kerroksen voimme luultavasti skipata sillä täällä ei ole Suurten salin lisäksi muuta kuin opettajien huone, ainiin ja Pouffsoufflen tupa. *Lähtee kiipeämään portaita ylös ja vilkaisee samalla Danielia.* Oletko sä jatko-opiskelija?
[13:09] <Daniel__> *seuraa tyttöä portaita ylös* oon joo, tosin en oo täällä varmaan kuin tän lukuvuoden *vastaa*
[13:24] <Sharnee> Ai? Vähän vaihtelua harmaaseen elämään kouluun palaamisella, vai? *hymyilee, ei tosiasiassa tarkoita mitään pahaa vaikka se siltä saattaisi kuulostaa*
[13:27] <Daniel__> Hmm oikeastaan vähän vaihtelua 60-tunnin työviikkoihin *naurahtaa* oon siis töissä Ranskan taikaministeriössä aurorina *lisää*
[13:32] <Sharnee> Vau, aurorina. Oletko sä hyvä työssäsi? *hymyilee ja saapuu toisen kerroksen käytävään.* Sä olet varmaan kulkenut täältä, sillä suurinosa luokista on tämän käytävän varrella. Lisäksi täältä löytyy kuitenkin sairaalasiipi ja kirjasto. *selittää nopeasti ja elehtii kädellään pienesti.* Jos tästä lähtisi ylemmäs, päätyisi torneihin. Siellä on esimerkiksi Gryffondorien tupa, jos haluaa löytää mut. *käännähtää vähän ja virnistää Danielille.*
[13:38] <Daniel__> Mmm, niinkin voisi sanoa *toteaa hymyillen ja kuuntelee Sharneen luetellessa mikä paikka oli missäkin* Mä olin kans Gryffondorissa *kertoo* Tylypahkassa oli tyrmät, onks täällä vastaavaa kerrosta maan alla?
[13:42] <Sharnee> Hmm, joo on. Jatko-opiskelijoiden tilat on itseasiassa siellä. Ja me kutsutaan niitä myös tyrmiksi. *Sharnee ei ole käynyt tyrmissä kovin usein, mutta yrittää kaivaa mielestään mitä kaikkea siellä oli.* Haluatko käydä siellä?
[13:44] <Daniel__> Vaikka *vastaa hieman flirttailevasti hymyillen mielessään jokin ihan muu kuin paikkoihin tutustuminen*
[13:48] <Sharnee> Seuraa sitten minua. *Lähtee kävelemään portaita alas hymyillen, ja kävelee aina tyrmiin asti.* Täällä on aina kylmempi kuin muualla, en ymmärrä miten jatko-opiskelijat tarkenevat täällä.
[13:53] <Daniel__> *seuraa tyttöä* No, ehkä he ovat sitten vain kuumempia kuin muut? *tokaisee naurahtan ja katsoo Sharneeta silmiin* Vaikka ei Gryffondoreissakaan mitään vikaa ole *jatkaa flirttailevasti*
[13:57] <Sharnee> *Miettii tuntemiaan jatko-opiskelijoita ja naurahtaa sitten.* Saatat olla oikeassa. En ainakaan ole nähnyt kovin montaa jatko-opiskelijaa joka olisi poikkeus sinun ehdottamaasi teoriaan. *Kävelee käytävällä hitaasti* Noh, tuossa ovat siis jatko-opiskelijoiden tilat. Sen lisäksi kaikki täällä olevat tilat ovat vain varastoja tai luutakomeroita. *pysähtyy yhden luutakomeron viereen ja nojaa jälleen seinään, katsellen Danielia hymyillen.* Ne eivät kuulosta mitenkään ->
[13:58] <Sharnee> ihmeellisiltä, mutta ovat oikein käteviä jos makuusaleissa on ruuhkaa ja haluat viettää... kahdenkeskistä aikaa jonkun kanssa. *virnistää ja katsoo poikaa silmiin*
[14:03] <Daniel__> Hyvä tietää *vastaa ja seuraa tyttöä eteenpäin käytävälle. Katsoo Sharneeta hymyillen hieman kiusoittelevasti ja sipaisee hiussuortuvan pois toisen kasvoilta*
[14:06] <Sharnee> Ei siis tietenkään sillä että minulla olisi asiasta mitään kokemusta... *hymyilee takaisin samalla tavalla ja puree alahuultaan, tarkoituksellisesti. Tietää tasan tarkkaan mihin suuntaan haluaa johtaa tilannetta mutta ei aio tehdä ensimmäistä liikettä.*
[14:12] <Daniel__> Ai niinkö? *kysyy ollen enää parinkymmenen sentin päässä toisesta ja tarkoituksellisen hitaasti kumartuu suutelemaan häntä*
[14:14] <Sharnee> Kerta se on ensimmäinenkin. *sanoo hiljaa ennen suudelmaa. Seisoo hetken vain paikallaan, mutta sen jälkeen nostaa toisen kätensä Danielin hiuksiin ja toisen tämän niskan taakse.*
[14:20] <Daniel__> *sivelee toisella kädellään tytön selkää ja siirtyy suutelemaan tämän kaulaa*
[14:22] <Sharnee> *Hymyilee tuntiessaan huulet kaulallaan ja hapuilee luutakomeron kahvaa toisella kädellään, avaten sen ja peruuttaen hitaasti sisään Daniel mukanaan.*
SKIP
[14:26] <Sharnee> *Keräilee vaatteitaan komeron lattialta ja pukee niitä päälleen.* Toivottavasti esittelykierroksestani oli apua. *virnistää Danielille*
[14:30] <Daniel__> *vetää paidan päälleen ja katsahtaa Sharneeta virnistäen* Olihan siitä... *toteaa hymähtäen*
[14:32] <Sharnee> *Saa shortsit jalkaansa ja kävelee ovelle, kääntyen katsomaan Danielia vielä kerran.* Noh, ehkä me taas törmäillään jossakin. *Virnistää pienesti ennen kuin avaa oven ja peruuttaa siitä ulos, lähtien sitten kävelemään kohti Gryffondorien tornia. Oli selvästikin ollut hyvä idea skipata ruokailu.*
[14:35] <Daniel__> Ehkä *virnistää ja lähtee komerosta Sharneen perässä, tosin eri suuntaan*