Tervetuloa Châteauhin Alwine!

Valvoja: Alwine Eldridge

Tervetuloa Châteauhin Alwine!

ViestiKirjoittaja Lora Shelly » 07 Kesä 2016, 18:50

Hei sinä uusi Gryffondor!

Olen Gryffondorin valvojaoppilas, 7. luokkalainen Lora Shelly, ja olen täällä auttaakseni sinut alkuun taipaleellasi Châteaussa.

Päädyit siis Gryffondoriin, joka Harry Pottereissa vastaisi suurinpiirtein Rohkelikon tupaa. Kuten Iso-Britannialaiset serkkummekin, myös Gryffondorin tupa arvostaa rohkeutta ja ystävyyttä. Toivottavasti viihdyt täällä!

Käynnissä on melkein aina jotakin suurempaa ohjelmaa koulun kaikille hahmoille, ja tällä hetkellä ollaan esimerkiksi suunnittelemassa tulevan kesäloman pelejä. Jos se ei kuitenkaan nappaa, voit hakea peliseuraa täältä. Jos sinulla on peli suunnitteilla, voit käydä lukemassa pelaajakaverisi kuvauksensa hänen hahmonsa alueelta, joka löytyy kohdasta Hahmojen alueet. Voit myös kirjoittaa oman hahmoesittelysi tälle alueelle!

Suurin osa Châteaun toiminnasta poikii sinulle tupapisteitä. Roolipelien lisäksi tupapisteitä saa esimerkiksi myös oppitunneista, jotka löydät opetusblogilta. Tällä hetkellä oppitunteihin ei ehdi osallistua enää kovin montaa päivää, mutta myös ensisyksyn oppitunnit tulevat ilmestymään samaan paikkaan!

Châteaun tietopaketti on hyvin kattava, ja sieltä löytyykin melkein kaikki, mitä ikinä keksitkään kysyä. Voit kerrata, mistä kaikesta muusta tupapisteitä saakaan, miten huispaus toimii roolipelillisenä versiona tai miten perustat tai osallistut kerhojen toimintaan.

Jos sinulle kuitenkin tulee mieleen mitä tahansa kysyttävää, olen täällä sinua varten ja vastaan niin hyvin kuin vain pystyn! Lisäksi, kaikki hahmoni ovat vailla roolipeliseuraa, joten jos haluat, voisimme pelata jonkin pelin, jolla voisit aloittaa tupapisteiden keräämisen. Lisäksi tällä hetkellä on käynnissä Gryffondorien juhlanuotio, jonne myös sinä olet ehdottoman tervetullut!

Toivottavasti viihdyt!
19-vuotias ammattihuispaaja, huomaavainen kaikkien kaveri.

(Muita hahmojani ovat Sonia Cartier, Zoë Martinson ja Léon Sauvage)
Lora Shelly

Paluu Eldridge, Alwine