"I love you past the moon and miss you beyond the stars"

Re: "I love you past the moon and miss you beyond the stars"

ViestiKirjoittaja Elicia Beaudouin » 07 Joulu 2018, 05:14

Odottavan aika on pitkä, kuuluu sanonta. Elician harmiksi se piti vähän liiankin hyvin paikkaansa. Hyvästeltyään Sonian huispauksen maailmanmestaruuskisojen jälkeen aika oli tuntunut pysähtyvän kokonaan. Elicia oli kaivannut Soniaa niin paljon, että se oli tuntunut hellittämättömänä kipuna pouffsouffletytön rinnassa, ja lähes joka yö tämä oli itkenyt itsensä uneen. Elician itkusta turvonneet kasvot olivat saaneet tämän äidin huolestumaan tyttärestään ja eräänä iltana äiti olikin kysynyt mikä tätä vaivasi. Vollottaen Elicia oli tullut äidilleen ulos kaapista ja kertonut kaipaavansa erästä punapäätä, johon oli tutustunut uudessa koulussa. Tytön helpotukseksi äiti oli ottanut uutisen vastaan oikein hyvin ja halunnut tietää lisää tästä punapäästä.

"Hänen nimensä on Sonia. Hän on kaunis, fiksu, hauska, rohkea ja rehellinen. Hän on vuotta minua vanhempi ja Gryffondor ja hän haluaa auroriksi. Ja minä rakastan häntä."

Äidille avautumisen jälkeen Elicia oli tuntenut olonsa hieman paremmaksi, mutta tämä kaipasi tyttöä silti, eikä hän malttanut odottaa koulun alkavan taas. Kun syyskuun toisen aamu sitten viimein sarasti, oli Elicia ollut niin innoissaan ja jännittynyt, ettei tämä meinannut kerta kaikkiaan pysyä nahoissaan. Matka Strasbourgista Pariisiin oli tuntunut ikuisuudelta (vaikka tosiasiassa se kesti vain muutaman minuutin, sillä tämä oli kimppailmiintynyt sinne äitinsä kanssa), matka Pariisista Marseilleen (josta Sonia hyppäsi junaan kyytiin) oli tuntunut ikuisuudelta, matka Marseillesta Poudlardineen oli tuntunut ikuisuudelta, matka Poudlardinesta Châteauhon oli tuntunut ikuisuudelta...

Ja nyt matka Pouffsoufflen tuvasta tähtitorniin, jossa Elicia ja Sonia olivat luvanneet tapaavansa, tuntui ikuisuudelta. Elicia kiri askeliaan, lähes juoksi. "Ei juosta käytävässä!" oli joku henkilötunnan jäsen huutanut Elician perään. Hetkeksi tyttö olikin hidastanut askeliaan, mutta seuraavan kulman jälkeen, kun professori ei enää voinut katsoa tytön perään, oli tämä taas pinkaissut juoksuun. Elician kylkeen pisti ja tämä tunsi veren maun suussaan, mutta se ei saanut pouffsoufflea hidastamaan askeliaan. Vasta tähtitorniin vievien portaiden juurella tyttö oli pysähtynyt hetkeksi haukkomaan happea ja keräämään voimia portaat ylös kivutakseen.

Tähtitorniin vieviä portaita kivutessaan Elicia tajusi ihan kunnolla, että hän todellakin näkisi Sonian, aivan pian. Ajatus sai perhoset lehahtamaan lentoon tytön vatsassa ja tämä kompastui jalkoihinsa. "Aua!" Elicia parkaisi ja piteli polveaan, jonka oli lyönyt portaaseen. Siihen tulisi vielä iso ja ruma mustelma. Elicia oli kuitenkin kiitollinen, ettei hänelle käynyt sen pahemmin - hän olisi vaikka voinut kaatua taaksepäin, taittaa niskansa ja kieriä kuolleena alas. Elicia irvisti mielikuvalle, pudisti sen kuitenkin nopeasti pois päästään ja jatkoi portaiden kiipeämistä, koittaen olla välittämättä polvensa jomotuksesta.

Vihdoin Elicia pääsi tähtitorniin vievän oven luokse. Hän veti syvään henkeä, yritti rauhoitella villinä pamppailevaa sydäntään ja työnsi posket punoittaen oven auki. Siellä Sonia oli, ikkunan edessä, tummana siluettina tähtikirkasta yötaivasta vasten. Elicia ei voinut enää hillitä itseään. "Sonia!" hän huudahti, juoksi tytön luokse ja kietoi kätensä tiukasti tämän ympärille. Onnen kyyneleet kihosivat väkisin Elician silmiin ja tämä niiskaisi vetäytyessään vähän kauemmas Soniasta, kädet edelleen tuon vyötäröllä. "Minulla oli sinua ihan kamala ikävä", Elicia kuiskasi ja katseli tytön sieviä pisamaisia kasvoja. Sonia oli niin kaunis.
Elicia Beaudouin
 

Re: "I love you past the moon and miss you beyond the stars"

ViestiKirjoittaja Elicia Beaudouin » 13 Joulu 2018, 19:09

Sonia nosti kätensä Elician poskelle, mikä sai Elician jännittymään ja kohottamaan katseensa silmät suurina Sonian ruskeisiin silmiin. Elician yllätykseksi ne olivat täynnä huolta. "Minullakin oli ikävä sinua", Sonia tunnusti, mikä sai perhoset lehahtamaan lentoon pouffsouffletytön vatsassa. "Mutta miksi sinä itket? Onko jotain tapahtunut?" Sonian kysymys sai Elician naurahtamaan ja pudistamaan päätään. "Ei. Minä olen vain onnellinen."

Elicia tunsi Sonian käden kädessään ja antoi tytön vetää itsensä ihan ikkunan viereen. "Tule, istutaan tässä. Maisema täältä on upea", punapää sanoi. Eliciaa ei tarvinnut kahdesti käskeä, vaan hän istuutui Sonian viereen, painautuen tuon kylkeä vasten ja painaen päänsä tuon olkapäälle. Sonia silitteli Elician hiuksia. Jos Elicia olisi ollut kissa, olisi hän kehrännyt hyristen. Sen sijaan hän katseli tähtitaivasta onnellinen hymy huulillaan ja vain nautti tytön kosketusta. Hän oli niin kaivannut tätä.

"Joten... mitä me oikein olemme?" Sonia kysyi rikkoen hiljaisuuden. Elicia nosti päänsä Sonian olkapäältä ja käänsi katseensa tähtitaivaasta tyttöön. Tuon kasvot näyttivät pisamineen omalta tähtitaivaaltaan. "Tai siis, minulla ei ole mitään kokemusta seurustelusta joten en osaa sanoa onko tämä... sitä. Tai siis, seurustelemmeko me? Voinko minä kutsua sinua tyttöystäväkseni?"

Tytön kysymykset saivat Elician posket punehtumaan ja hän puri hetken huultaan, mittien miten vastaisi. Elicia itse oli ajatellut että he seurustelivat jo ja oli pitänyt sitä itsestäänselvyytenä. Hänelle ei ollut tullut mieleenkään, ettei Sonia olisi niin varma asiasta. Hupsu idea pälkähti Elician päähän ja ilkikurisesti virnistäen pouffsouffle päätti toimia sen mukaan.

Elicia nousi polvilleen Sonian eteen, nostaen toista jalkaansa niin, että oli kosimisasennossa. "Sonia Émeline Jocelyn Cartier", Elicia aloitti juhlallisesti ja tarttui Sonian käteen. "Tulisitko minun, Elicia Ricarda Beaudouinin tyttöystäväksi?"
Elicia Beaudouin
 

Re: "I love you past the moon and miss you beyond the stars"

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 20 Elo 2019, 10:09

Peli lukitaan keskeneräisenä, kiitos teille!

Sonia Cartier, Gryffondor: 6 p
Elicia Beaudouin, Pouffsouffle: 6 p
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Re: "I love you past the moon and miss you beyond the stars"

ViestiKirjoittaja Elicia Beaudouin » 06 Syys 2019, 20:15

// Avasin viestiketjun. //
Elicia Beaudouin
 

Re: "I love you past the moon and miss you beyond the stars"

ViestiKirjoittaja Elicia Beaudouin » 16 Syys 2019, 04:46

Elicia katseli kuinka Sonian ilme vaihtui hermostuneesta hämmentyneeseen ja lopulta suli hymyyn. "Tulisin", tyttö vastasi. "Tulisin oikein mielelläni", hän lisäsi vähän hiljaisemmalla äänellä ja Elicia huomasi tämän silmien kimmeltävän. Liikuttuneena Elicia puristi tyttöystävänsä kättä ja katseli tätä silmät täynnä rakkautta.

"Tule tänne", Sonia sanoi ja veti Elician itseään kohti. Perhoset vatsassa lehahtivat taas lentämään ja hiljainen hengähdys karkasi tytön huulilta. Sonia otti hänen kasvot käsiinsä ja katseli häntä niin intensiivisesti, että Elician posket punehtuivat hetkeksi nolostuksesta. "Kiitos", punapää sanoi, minkä jälkeen tämä painoi huulensa Elician huulille.

Elicia sulki silmänsä ja vastasi suudelmaan. Lämmin tunne levisi hänen jokaiseen soluunsa ja maailma hänen ympäriltään katosi. Oli vain hän ja Sonia, ihana Sonia. Kuinka hyvältä hänen huulensa tuntuivatkaan Elician omia vasten! Elicia painautui lähemmäs vanhempaa tyttöä ja upotti kätensä tämän punertaviin hiuksiin. Hän ei halunnut tämän hetken loppuvan ikinä.

Pian Elicia kuitenkin vetäytyi vähän kauemmas tytöstä. Hän halusi sanoa tälle jotain. Jotain, minkä hän oli sanonut kerran aiemminkin. Viime kesänä, Queyrasin luonnonpuistossa. Kun Sonia oli saanut hermoromahduksen. Ja Elicia oli juossut tämän kiinni, halannut tiukasti.

"Minä rakastan sinua."

Elicia katseli Sonian kasvoja ja sipaisi muutaman punertavan hiuskiehkuran tämän korvan taakse. Kuinka kukaan saattoikaan olla niin kaunis? Elicia hymyili pienesti ja suuteli sitten Soniaa uudestaan. Ja uudestaan. Hellästi hän työnsi tytön makaamaan tähtitornin puulattialle, tullen itse makaamaan tämän päälle. Hän suuteli Sonian pisamaista poskea, sitten kaulaa. Hänen kätensä vaelsi jonnekin tytön paidan helman tienoille...

// *insert speak no evil and see no evil monkey emojis here* ///
Elicia Beaudouin
 

Re: "I love you past the moon and miss you beyond the stars"

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 29 Kesä 2020, 00:12

Peli lukitaan keskeneräisenä. Jos tuntuu siltä, että halutte vielä jatkaa peliä, lähettäkää vaikka minulle yksityisviestiä.

Sonia Cartier, Cerfeur: 2p
Elicia Beaudouin, Pouffsouffle: 2p
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen


Paluu Foorumiroolipelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron