Kirjoittaja Emelyn Coucou » 18 Huhti 2016, 15:36
Emelyn löysi kirjastosta mahtavan kirjan. Siinä kerrottiin mystisistä taikavoimista ja niiden lähteistä. Hän on lukenut jo Seljasauvasta ja Rowena Korpinkynnen diadeemista, mutta eniten häntä kiinnostaa tee-se-itse taikuus. Hän onkin päättänyt kokeilla metaforimaagi taikuutta ja tehdä sille oma lähde jostain hiuspannasta. Emelynhan ei ole metaforimaagi, mutta häntä kiinnosti kaikki tämä. Hänellä on toki hiuspantoja, mutta niiden käyttäminen moiseen "taikaan", joka ei välttämättä toimisikaan oli hänestä päätöntä. "Ehkäpä jostain kaapeista tai komeroista voisi löytyä jotakin?" Emelyn mietti ja kipitti käytävän päähän. Hän katsoi kulman taakse ja huomasi komeron. "Tuolta voisi löytyä jotain" hän tajusi ja meni oven luo. Hän kokeili avata ovea, mutta turhaan. Se oli lukossa niin kuin kaikki muutkin komerot. Emelyn vetäisi sauvansa taskusta ja sanoi "Alohomora!". Ovi aukesi ja Emelyn astui sisään jättäen oven auki takanaan. Komero oli sisältä suurempi kuin mitä olisi luullut. "Tähän on takuulla käytetty suurennusloitsua" Emelyn totesi ja katseli ympärilleen. Hän nappasi pienen boxin alimmalta hyllyltä ja ryhtyi tonkimaan.
Kuka minä olen?
Vastaus löytyy sydämmestä
Emelyn on mukava, fiksu ja itsepäinen ykkösluokkalainen tyttö Serdaiglesta.