//Peli varattu Renéelle ja Katrine Wallille. Tervetuloa!//
Moi Katrine!
Nähdäänkö tänään, 5.3., taikaeläinaitauksen luona? Haluaisin sinut mukaani katsomaan, kuinka eläimet voivat. Tule suoraan tänne noin 18.00.
Parhain terveisin,
Renée
Sellainen kirje oli liihottanut Aitherin mukana aamulla kohti serdaiglen tupaa Katrine Wallille, jonka kanssa olimme kirjeitse jo ystävänpäivästä asti sopineet tapaavamme joskus. Kello oli jo varttia vaille kuusi ja olin taikaeläinaitauksilla katselemassa sen asukkien vointia. Olin syönyt päivällisannokseni hotkien maistamatta sitä juuri ollenkaan ja rynnännyt tänne. Tänään aitauksen sisällä oli muutama pienempi aitaus. Yhdessä aitauksista oli muutamia haiskuja, toisessa muutama kääpiöpallura ja kolmannessa gäätä. Gäätä oli riistanvartijan kesyttämä ja se nukkui juuri nyt sikeästi kopissa, joka sille oli tuotu. Pienempiä taikaeläimiä, kuten näitä, käsiteltiin tänään ja huomenna varmaan jollakin taikaolentotunnilla.
Leikin kääpiöpalluroiden kanssa, eli annoin niiden kiivetä olkapäilleni ja hupparini taskuihin samalla, kun luin miljoonatta kertaa "Ihmeotukset ja niiden olinpaikat" - kirjaa. Olin hieman kateellinen Lisco Scamanderille, joka oli matkustellut maailmalla ottamassa selvää vaikka minkälaisista taikaotuksista ja samalla näkemässä maailmaa. Hän teki kauan sitten sitä mitä halusi, ja jätti minulle ja monille muille eläinintoilijalle kirjan.
Ulkona oli kaunis sää. Ilma oli alkanut jo lämpiämään ja aurinko paistoi kauniisti. Tuuli puhalsi välillä kevyesti vielä kylmää ilmaa. Yhtäkkiä kuulin askeleiden lähestyvän istumapaikkaani ja nostin katseeni kirjasta. Hymyilin sädehtivästi minua lähestyvälle henkilölle.
//Sori, en saanut eilen aikaan... :c//