Kirjoittaja Renée Mason » 13 Helmi 2016, 12:56
Kiertelin valkoista pihamaata ympäri katsellen maisemia ja miettien itsekseni. Mielikuvitukseni oli tänään järkyttävä sokkelo, jonne olin eksynyt jo monta kertaa tänään. En yleensä vaipunut ajatuksiini näin usein, mutta se ei oikeastaan ollut ollenkaan hullumpaa, sillä minulla ei ollut ollut ainoatakaan tylsää hetkeä tänään, vaikka en ollut löytänyt moniakaan juttukavereita. Olin kelannut suunnilleen koko tämän lukuvuoden tapahtumat päässäni aloittaen junaan astumisesta ja Lily-Bellan tapaamisesta. En ollut nähnyt häntäkään pitkään aikaan. Pitäisi varmaan lähettää pöllöpostia, olisiko hänellä joku päivä aikaa tutustua paremmin. Hän oli ollut mukava ja olisi ollut mukava viettää hänen kanssaan enemmän aikaa.
Sitten kelasin läpi kurpitsajuhlan. Sielläkin olin tavannut monia ihmisiä, kuten esimerkiksi Brianin ja Melodyn. Heitäkin olisi mukava nähdä pitkästä aikaa. Varsinkin nyt, kun käyskentelin yksin pihamaalla ajattelemassa ystäviä, minun teki mieli entistä enemmän kutsua joku jonnekin joskus, että voisimme jutella. Haluaisin nähdä Brianin joskus, hänen kanssaan oli ollut mahtavaa. Myös Lena Primakovia olisi myös kiva pyytää uudelle reissulle keittiöön joskus. Olin tutustunut niin moneen ihmiseen, mutta niin vähästä oli tullut minulle hyviä ystäviä. Näinä hetkinä kaipasin Anthonya ja Jeanieta hurjasti. Että pitikin mennä pelleilemään sen lohikäärmeen kanssa. Vaikka se olikin ollut parasta aikaa elämässäni, sen seuraukset eivät olleet olleet parhaat.
Ajatuksiini uppoutumiseen keskeytti näky metsän reunalla. Käänsin päätä katsoakseni mikä oli kiinnittänyt huomioni. Metsää kohti hoipersi joku. Hän liikkui vaivalloisesti ja kaatuili. Kaiken lisäksi tällä jollakulla oli siivet. Punaiset sellaiset, wau. Lähdin juoksemaan tätä ilmeisesti naispuolista olentoa kohti, sillä näin ettei hänellä ollut kaikki hyvin. "Hei", tervehdin arasti, kun saavuin hänen kohdalleen. Hän ei enää noussut lumesta. "Onko kaikki okei?" kysyin, vaikka näin ettei selvästikään ollut. "Voinko jotenkin auttaa?" kysyin toivoen, että tuo vastaisi. "Haluatko, että haen jonkun opettajan?" kysäisin vielä ja jäin sitten odottamaan vastauksia.
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.
EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia