Noh, minun aika taulussa taas oli, että Evelyn saapui tuolloin 19.7. kun kesäopinnot alkoivat 20.7. ja loppuvat kai 21.8. ?? niin Eve olisi ainakin tuon ajan koululla, mutta kävi sitä ennen noin viikon mittaisella reissulla kotonaan ja ehkäpä suunnilleen saman mittaisella kotikäynnillä ennen 1.9. jolloin koulu olisi kai taas alkamassa. Eli pontti : Evelyn on koululla.
Ja hyvä jos ei kyllästy! :D Vaikka ehkäpä paranisi kyllästyä... parin vuoden päästä viimeistään (saa nähdä kuka kauinten paikalla kukkuu, toivoa sopii)
Ja en nyt ihan kolmeenkymmeneen (huh, helpotus, kohta kun alkaa taas rankka ja ahkera opiskelua (eikun mitä?) niin saapas nähdä miten käy). Tällä hetkellä (jos oikein laskin), niin on 13 ja tää olis 14 rope. Mutta ei niihin kaikkiin nyt samaan aikaan tarvitse kirjoittaa, että sillai.
Mutta aihe! Elikäs elikäs...
- Ashley tutustuu kouluun ja törmään pariin hyypiöön täällä (ehkäpä voisin Even ja Rosen nyt kavereiksi lukea, mutta vain ehkä, kun tuo Evelyn nyt on tuollainen 'antakaa mun syrjäytyä rauhassa hyyppä')
- Tai jotain muuta ihanan tramaattista ja toiminnallista, mutta mitä?
Okei, tutustuminen... mitäs tarkoittanette sillä? Kiertelee koulun alueita ympäri, vai kenties jotain muuta? Voisi tietysti olla mahdollista, että joku professori olisi vain sanonut Evelle, että esitteleppäs paikkoja (tämä varmaan ottaisi professoreilta ohjeita mieluusti), tai sitten vain jokin yhteen törmäys sattuman johdosta.
Tai sitten jotain muuta.
Joku voisi olla jossain ja jotain tapahtuu ja stadaa... jep, juonien kehitys on
vaikeaa. Mitänyt Ashleyn esittelyä luin, niin hän ei välttämättä taida olla henkilö, joka tulee noin vain jutustelemaan ja voisin väittää Evelynistä samaa. Rose tosin taitaa olla ihan erimaata, joten jos tyrkätään tämä vastuu yksinäisistä ja syrjäytyvistä Hillille, mikäli se sopii?
En nyt oikeastaan keksi muuta syytä ajaa Evelyniä puhelemaan jatko-opiskelijalle, elleivät professorit, tai joku muu aja Eveä tilanteeseen. (Ihan näinkin kannattavaan ropeen olen taas ajanut Even...) mutta mutta, ehkäpä olen välittämättä siitä, sillä kirjottaminen on vaan mukavaa.
Haluatteko pelin pihalle vai sisälle? Toimintaa vai ilman? Ilmeisesti hieman negatiivisena
(tai no, Rose taitaa olla tämä positiivinen napa ja ehkä Ashley eripäästä, Evestä en niinkään tiedä, joten neutraaliksi taitaa mennä... mitälie taas höpäjänkään ?)? Olisko jonkin sortin ristiriita mahdollinen? Tai sitten Eve voisi olla toimittamassa Ashleylle jotain jonka on saanut joltain (koska on niin kiltti, että oli vaan pakko totella, varsinkin jos se olisi nyt
taas kerran professorilta (ei siis tarvitse olla nimetty, niin ei autohitata)) ja Rose voisi sitten vain tulla siihen vaikka Evelle seuraksi, jos näkisi tämän jossain kävelemässä, tai jotain...
Riittääkö aiheeksi esittely, vai olisiko se mieluummin vapaata kiertelyä, vai jotain ihan muuta? Even voin pistää käppäilemään kirja kourassa jonnekin, joten paikalle hänet saan siitä huolimatta, mitkä perusteet sitten ovatkaan.
Ja muita ideoita voi hyvin esittää! Minulta kun ei taida tulla oikein mitään järkevää...