Poissaoloilmoitukset 2015-16

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Poissaoloilmoitukset 2015-16

ViestiKirjoittaja Michael Evans » 22 Heinä 2015, 00:18

Mikäli joudut olemaan pidempään poissa foorumilta, ilmoita siitä tässä topicissa. Näin kukaan ei erehdy luulemaan, että olet totaalisen lopullisesti hylännyt Châteaun ja unohtanut kesken olevat pelit. Laita ilmoitukseen ainakin poissaolosi arvioitu kesto. Jokainen määrittää itse, miten pitkän poissaolon haluaa raportoida. On kohteliasta ilmoittaa etukäteen, jos vaikka on jokin matka tiedossa. Jälkikäteen poissaolosta on vähän vaikea varoittaa.

Voit ilmoittaa poissaolosi tähän ketjuun kesään 2016 asti. (Tuntui kuitenkin siltä, että poissaoloilmoitukset tarvitsevat uuden ketjun, kun vanhaan on kertynyt jo useamman vuoden ajalta ilmoituksia.)

Taikakoulu Châteaussa ei ole pakko päydä päivittäin tai edes viikoittain. Arvioi itse, oletko poissa pidempään kuin yleensä.
Hoitaa pientä lasta, eikä oikeastaan ehdi foorumille asti kuin satunnaisesti.

Koulun rehtori ja muodonmuutosten opettaja. Ylläpitotiimin pääjehu. Korpinkynsi, joka lähti maailmalle oppimaan kaiken muodonmuutoksista. Kangistettu joulukuun alussa, eikä osallistu peleihin.
(Kuva: http://avatars.jurko.net)

Katan hahmot: rehtori Michael Evans, jatko-opiskelija Maurice Poulin ja kummitus Baudouin Cornett.
Michael Evans
Ylläpitäjä

Opetettava aine: Numerologia

Re: Poissaoloilmoitukset 2015-16

ViestiKirjoittaja Sylviane Gren » 23 Heinä 2015, 21:30

//Korkkaan tämän keskustelun..
Roolipeleihin ehdin vastaamaan aikaisintaan 30.07.2015, sillä olen seuraavat päivät poissa kotoa enkä aio ottaa läppäriäni mukaan reissuihin. :)

//EDIT: Tulen kotiin sittenkin myöhemmin, joten kunnolla pelaamaan pääsen aikaisintaan 02.08.2015.
Viimeksi muokannut Sylviane Gren päivämäärä 29 Heinä 2015, 17:14, muokattu yhteensä 1 kerran
Sylviane Gren
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 29 Heinä 2015, 11:42

Tulen olemaan huomattavasti epäaktiivisempi seuraavan kuukauden ajan (tarkemmin ottaen 29.7-30.8), joten minua tuskin näkyy täällä yhtä paljon kuin yleensä. Syynä epäaktiivisuuteen on muuttohommat jotka jatkuvat vielä vähintään viikon, täysin keskeneräinen ja läjes tulkoon aloittamaton kesäläksy(....), kahden viikon päästä alkava koulu, työnhaku ja muut irl:in huolet joista en sen enempää mainitse. :) Yritän kuitenkin aina iltaisin/öisin käydä täällä jatkamassa ropeja ja vilkaisemassa muita viestiketjuja pysyäkseni mukana menossa. :)
Benjamin Blanchard

ViestiKirjoittaja Lily-Bella Davies » 29 Heinä 2015, 16:46

Minulla on nyt viimeaikoin ollut jonkinlaista stressiä Châteausta ja aionkin nyt ottaa muutaman päivän tauon yleensäkin koneen käytöstä. Tänään vastailen vielä roolipeleihin.

Tauko kestää tarkemmin ottaen 30.7-1.8 eli ei kovin kauan, mutta älkääpä ihmetelkö miksen näinä päivinä täällä käy. Inspiraatio roolipelaamiseenkin on ollut hieman hukassa (vaikkei se välttämättä peliviesteistäni näykään) ja se toivottavasti palaa tämän tauon aikana. Eli tänään tosiaan vastaan vielä viesteihin.

Saa nähdä, pystynkö pitämään kaksi päivää taukoa vai palaanko jo heti huomenna illalla (;
Lily-Bella Davies (15): Taiteellinen ja kunnianhimoinen, 5-luokkalainen serpentardtyttö. Teräväkielinen ja fiksu lukutoukka.

Muut hahmoni: Cerinna Crèin (28), Effie Solender (20) ja Alisha Marshall (16)
Lily-Bella Davies
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Rosalie Smith » 31 Heinä 2015, 16:02

Olen seurakunnan leirillä 4.8-6.8, joten en todennäköisemmin oo täällä sillon.
Rosalie Smith (13v): Rosalie on kiltti, joskus vähän ärsyttävä, pirteä, tyttö joka yrittää kaikkensa, rakastaa lukea ja muutenkin on hyvä koulussa.
Hahmoni: Rosalie Smith, Melody Wood, Keira Kingsley ja Bella Whitley
Rosalie Smith
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 31 Heinä 2015, 16:09

//Ilmoitin tämän jo lukuvuoden 14-15 poissaoloihin, mutta koska se ilmoitus täällä ei enää ole, laitan sen uudestaan.//

Olen 3.8 - 9.8. Leirillä, jolloin en varmaankaan tänne mitään (ainakaan pitkiä viestejä) tule kirjoittamaan.
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.

EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Renée Mason
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Liina Lehtinen » 07 Elo 2015, 15:53

11.-16.8. epäaktiivinen.
Kakkosluokkalainen keppostelia Pouffsouflesta, iloinen ja ystävällinen Liina Lehtinen.

Puoliaktiivinen ainakin marraskuun ajan, vastaan roolipeleihin säännöllisesti.
Liina Lehtinen
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Lily-Bella Davies » 12 Elo 2015, 22:07

Olen IRL-elämän kiireiden takia epäaktiivinen noin 2-5 viikon ajan. En vastaile roolipeleihin enkä todennäköisesti ehdi käydä täällä kuin kurkkimassa silloin tällöin. En kuitenkaan aio hylätä taikakoulua kokonaan, nyt on vain niin kiireinen kuukausi edessä, että koen tarpeelliseksi ilmoittaa, että käyn täällä max kaksi keraa viikossa kurkkimassa, ropeja en pysty jatkamaan lainkaan.
Lily-Bella Davies (15): Taiteellinen ja kunnianhimoinen, 5-luokkalainen serpentardtyttö. Teräväkielinen ja fiksu lukutoukka.

Muut hahmoni: Cerinna Crèin (28), Effie Solender (20) ja Alisha Marshall (16)
Lily-Bella Davies
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Michael Evans » 22 Elo 2015, 14:20

Poika alkaa pikkuhiljaa siirtyä yksiin päiväuniin päivässä ja minulla menee jokseenkin se aika päivällä kotitöiden tekemiseen. Nyt siirtymävaiheessa meillä on nukuttu ihan miten sattuu ja olen ollut aivan liian väsynyt tehdäkseni juuri mitään tietokoneen ääressä. (Tiesin näin käyvän loppuvuodesta, mutta siirtyminen on tapahtunut yllättävän nopeasti ja vähän aiemmin kuin pitäisi...)

Päivitysaikani on siis tosi vähissä, eikä näytä parantuvan. Delegoin parhaani mukaan tehtäviä eteenpäin ja koulu siirtyy pikkuhiljaa muun ylläpitotiimin vastuulle. Tästä tulee myös tarkemmin infoa myöhemmässä vaiheessa. Olette kuitenkin saaneet ensimmäisen varoituksen katoamisestani...

Koulun rehtori ja muodonmuutosten opettaja. Ylläpitotiimin pääjehu. Korpinkynsi, joka lähti maailmalle oppimaan kaiken muodonmuutoksista. Kangistettu joulukuun alussa, eikä osallistu peleihin.

Katan hahmot: rehtori Michael Evans, jatko-opiskelija Maurice Poulin ja kummitus Baudouin Cornett.
Michael Evans
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Michael Evans » 26 Elo 2015, 14:46

Meillä on nyt viimeisen viikon ajan nukuttu pienissä pätkissä. Järki ei oikein kulje ja päivitykset ovat aika lailla jämähtäneet. Yritän koordinoida päivityksiä eteenpäin muulle ylläpitotiimille. Kaikenlaisissa ylläpitoon liittyvissä asioissa saa Mila Molinalta nopeammin vastauksen. En tiedä, kauanko tämä jatkuu. (Todennäköisesti hampaita tulossa...)

Michael Evans
Ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Lukuvuosi 2015-16