Kirjoittaja Benjamin Blanchard » 21 Heinä 2015, 01:11
//Oho, olen ollut viikon kirjoittamatta tähän ketjuun mitään. Ensi kerralla tulkaa potkimaan minut paikalle kun kerta näin unohtelen heh. :D Anteeksi tämä kesto.//
Professori auttoi toisen ylös ystävällisesti. Tyttö kiitti ja kertoi olevansa Sofie Müller. Benjamin nyökkäsi vastaukseksi. "Ja minä olen Benjamin Blanchard, pimeyden voimilta suojautumisen professori", mies kertoi toisen katsoessa muualle. What an awkward situation. "Ei, Benito. Me emme tapaa aulassa! Akselvallat häviävät aina! Veit Italian sotaan liian aikaisin!" tyttö huusi ei-kenellekkään, poimi maasta kiven ja heitti sen. Benjamin katsoi tapahtumia hämmästyneenä sivusta. Kivi lensi ja oli osua ovista ulos tulleeseen oppilaaseen.
Professori heilautti sauvaansa kiveä kohti ja kivi muuttui mustaksi höyheneksi. "Älä heittele kiviä jookos", hän sanoi neiti Müllerille. Miehen kasvoilla oli hieman toruva ilme mutta silmistä kuvastui pieni ihmetyksen tapainen. Silti hän ei kysynyt oliko oppilaalla kaikki hyvin, vaikka toinen vaikuttikin sekavalta/vainoharhaiselta. Professori Blanchard ei halunnut kärsiä muiden ongelmien takia. Ei ainakaan nyt. "Anteeksi professori. Mitä meillä on seuraavalla pimeyden voimilta suojautumisen tunnilla?" kysyi paikalle kävellyt oppilas, joka oli äsken ollut lähellä saada kiven päähänsä. Benjaminista tuntui jotenkin uskomattoman epätodelliselta sillä hetkellä. Hän oli hörhön ja hobitin seurassa nimittäin. Sillä tuo paikan päälle tepastellut nuori oppilas oli professoria noin puoli metriä lyhyempi. Kirjaimellisesti.
"Jotain mukavaa", mies vastasi ja hymyili. Hän antoi kunnon vastauksen kuitenkin pian: "Riippuu siitä puhutko kesäloman -vaiko ensi lukukauden tunneista. Kesälomalla on vain muutama tunti ja jokunen kurssi, joista professori Crèin pitää ainakin yhden. Ensi lukukauden, ensimmäinen tunti kolmos luokkalaisilla käsittelee taas kirskuristajaa ja relashio loitsua", professori selitti ja hymyili pikaisesti. Hän ei edes tietänyt millä luokalla tuo hobitti oli, ja oli silti höpöttänyt kolmos luokkalaisten tunneista. Hyvä Benjamin. Hienoa. Toivottavasti olet nyt ylpeä itsestäsi. Ennen kuin nuorempi oppilas ehtii ilmoittaa millä luokalla on ja mille menossa ja niin edelleen, Benjamin puhui: "Mille luokalle olitkaan menossa? Itse tosiaankin arvelin ja arvelen kolmatta luokkaa", hän selitti nopeasti.
//laatu on mitä on. Haha. En osaa. .-. //