Poissaoloilmoitukset 2015-16

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Poissaoloilmoitukset 2015-16

ViestiKirjoittaja Anton » 02 Touko 2016, 21:38

Ittelläni sama kun Melodyllä, samat syyt
Ylläpidossa hääräilevä hörhö, ei pelaa oppilashahmolla enää. Mieletön Potterhead ja sekopäinen Doctor Who- fani.
Anton
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 03 Touko 2016, 07:49

Ensi viikko pelkkää hulinaa kokeiden osalta. Samoin melkeimpä koko loppu kuukausi. Toukokuu nyt aina on ollut ja tulee olemaan kiireinen kuu.

Samoin kesäkuun alku on täynnä töitä ja riparia, mutta siinä 24. päivä helpottaa.

On siis päiviä, jolloin pystyn kirjoittamaan (eri asia, jaksanko), mutta pelejä saattaa joutua odottelemaan ihan kunnollakin.
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.

EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Renée Mason
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 26 Touko 2016, 21:50

Hihii tulen tarkentamaan vielä... kesää tungettiin hieman ENEMMÄN täyteen vielä, joten minua saa kyllä kaivata ihan heinäkuun puoleenväliin.
Tosin, härdellistä toipumiseen kuluu aikaa....
Joo, en ole varma, milloin olen palaamassa.
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.

Renée Mason
Oppilas

ViestiKirjoittaja Alwine Eldridge » 08 Kesä 2016, 00:43

Olen 15.-28.6. poissa. En vielä tiedä, miten hyvin pystyn vastata peleihin sinä aikana.
Loin des yeux, loin de coeur.

Alwine Eldridge (14) // seikkalunhaluinen ja fiksu, mutta ujo kolmasluokkalainen tyttö Gryffondorista
Muut hahmoni: Harley Faye, Brian Eldridge, Dalia Delacroix
Alwine Eldridge
Oppilas

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 25 Kesä 2016, 23:09

Seuraavan viikon olen matkalla. Silloin en todennäkösesti pääse paljoakaan kirjottamaan, jotain pientä vaan, jos sitäkään. Mutta yritän vastata huomenna mahdollisimman moneen peliin.

Renée Mason
Oppilas

ViestiKirjoittaja Lily-Bella Davies » 26 Kesä 2016, 19:02

Sillon joskus about puoli vuotta sitten ilmoittelin, että aktivoituisin taas tämän vuoden alussa mutta joo, kohta on heinäkuu ja vasta nyt olen tänne palaamassa. Mulla tämä menee aina näin, että kesän ja syksyn olen aktiivinen, mutta sitten aika yhtäkkiä loppuu ja katoan mitään sanomatta. Olen vähän kaavaillut uutta hahmoa, mutta katsotaan miten tässä käy. Tällä hetkellähän mulla on vaan Cerinna ja Lily-Bella, koska Effie ja Chelsea poistuivat pelistä (ensin mainittu valmistui ja meni naimisiin, toinen erosi koulusta basiliskisotkun takia). Cerinnalla roolipelaamiseen ei ole ollut oikein koskaan inspistä ja Lily-Bellakaan ei oikeen nappaa. Loppujen lopuksi Chelsea ja Effie oli kuitenkin just ne kaikista inspiroivimmat hahmot... Mutta joo, ihan lähipäivinä alan taas kunnolla pyöriä täällä, koska nyt tiedän varmaksi sen, että aika riittää ainakin seuraavien kolmen kuukauden ajan (:
Lily-Bella Davies (15): Taiteellinen ja kunnianhimoinen, 5-luokkalainen serpentardtyttö. Teräväkielinen ja fiksu lukutoukka.

Muut hahmoni: Cerinna Crèin (28), Effie Solender (20) ja Alisha Marshall (16)
Lily-Bella Davies
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Katherine Westwood » 02 Heinä 2016, 08:54

Ilmoittelen nyt jo aikaisessa, etten sitten unohda. Tässä Heinäkuussa tulee olemaan itselläni paljon ohjelmaa, jotenka rooliminen saattaa (ja jääkin) taka-alalle. Saatan siis olla muutaman viikon pois täältä. Tästä kuitenkin kerron vielä henkilöille, joilla on peli kanssani, jos eivät tätä viestiä huomaa.
Jos ei ole varjoja, ei erota mikä on valoa, ja jos ei koskaan itke, ei voi ymmärtää, miten ihanaa on hymyillä.

Katherine Westwood, neljännen luokan opiskelija Serpentardista, joka hymyilee niin paljon kuin kerkeää, ja siinä sivussa muistaa tehdä paljon tyhmyyksiä.
Katherine Westwood
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Sirena Rover » 15 Heinä 2016, 12:08

Joo, siis....

Enpä tänne kerennyt laittaa viestiä, mutta olen nyt seuraavat kolme viikkoa leireillä enkä tänne pääse kirjoittelemaan.
Välillä itsepäinen, mutta ystävällinen sokea ruskeaverikkö. Närkästyy jos häntä yritetään auttaa liikaa tai tyttöä katsotaan erilaisena kuin muut.

Muut hahmoni: Linda Brown, Fanny Wiest.
Sirena Rover
Oppilas

ViestiKirjoittaja Aurora Smith » 15 Heinä 2016, 12:14

16.7-??? Jää mulla niin etten välttämättä ehi käydä joka päivä tai edes viikko.

Mitenköhän selviin kun oon täällä 24/7
Aurora Smith

ViestiKirjoittaja Warren Clarke » 17 Heinä 2016, 01:13

Olen seuraavat pari viikkoa reissussa, pahoitteluni siitä, en luultavasti ehdi ollenkaan vastaamaan ropeihin sinä aikana :/
Warren Clarke, viidesluokkalainen Gryffondor, emotyylinen basisti ja villi maailmanparantaja, joka pyrkii aina miellyttämään muita.
Warren Clarke
Oppilas

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2015-16