Pimeä reissu

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Pimeä reissu

ViestiKirjoittaja Sirena Rover » 31 Joulu 2015, 20:09

"Tivoli on kuin mini huvipuisto. Isäni kävi "kiertävässä huvipuistossa", eli tivolissa Argentiinassa ja kuulin häneltä siitä kirjeissä. Tivolissa on karuselli ja maailmapyörä ja kaikkea muuta hauskaa. Isäni on käynyt myös Turkissa ja Belgiassa. Hän kiertää ympäri maailmaa töitä etsimässä. Hän ei asu kotona, mutta tulee käymään joskus- mutta vain harvoin. Äiti sanoo että hän ei välittänyt ollenkaan seitsemästä lapsestaan", Heather selitti.

Hymähdin. "No en oikein osaa eläytyä rooliisi, vaikka minulla on neljä isosiskoa tuntuu, että olen aina kaikkien silmätikkuna. Mutta mikä on huvipuisto, karuselli ja maailmapyörä?" Kysyin, koska vieraat sanat kummastuttivat minua.

//Pitäisikö kohta lähteä käytäville?//
Välillä itsepäinen, mutta ystävällinen sokea ruskeaverikkö. Närkästyy jos häntä yritetään auttaa liikaa tai tyttöä katsotaan erilaisena kuin muut.

Muut hahmoni: Linda Brown, Fanny Wiest.
Sirena Rover
Oppilas

ViestiKirjoittaja Heather Rose » 31 Joulu 2015, 20:47

"No en oikein osaa eläytyä rooliisi, vaikka minulla on neljä isosiskoa tuntuu, että olen aina kaikkien silmätikkuna. Mutta mikä on huvipuisto, karuselli ja maailmapyörä?"

"Huvipuisto on iso leikkipaikka. Siellä on erittäin hauskaa. Ja karuselli on taas- pyörivä laite", Heather naurahti selittelyilleen. "Karusellissa voi tulla huono olo. Ja maailmanpyörä on... en itse asiassa tiedä. Pitää kysyä isältä."

Heatheria alkoi häiritsemään se että he seisoivat keskellä hämärää salakäytävää jutellen niin hauskoista ja valoisista asioista kuin tivoli.

"Siirrytäänkö käytävän puolelle?"

Enempää odottamatta Heather pujahti käytävälle.
Heather Rose: Eloisa, mukava, runollinen neiti Pouffsoufflesta.
Heather Rose
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Sirena Rover » 03 Tammi 2016, 20:06

"Huvipuisto on iso leikkipaikka. Siellä on erittäin hauskaa. Ja karuselli on taas- pyörivä laite", Heather naurahti. "Karusellissa voi tulla huono olo. Ja maailmanpyörä on... en itse asiassa tiedä. Pitää kysyä isältä", tyttö vastasi.

"Kuulostaapa... omituiselta", naurahdin itsekin. "Iso leikkipaikka, missä on pyöriviä laitteita, joissa saattaa tulla paha oli. "

"Siirrytäänkö käytävän puolelle?" 

Tunsin kuinka tyttö pujahti ohitseni käytävälle, josta kuului vieläkin paukahtelua. Minulla oli ollut ihan mukavaa salakäytävässä, mutta Heatherista varmaankin pimeys ei olisi oikein miellyttävää. Kipaisin kuitenkin tytön perässä käytävälle.

"Mitä täällä tapahtuu?" kysyin paukahtelua voimistuessa suoraan edessäpäin.
Välillä itsepäinen, mutta ystävällinen sokea ruskeaverikkö. Närkästyy jos häntä yritetään auttaa liikaa tai tyttöä katsotaan erilaisena kuin muut.

Muut hahmoni: Linda Brown, Fanny Wiest.
Sirena Rover
Oppilas

ViestiKirjoittaja Heather Rose » 05 Tammi 2016, 14:40

"Kuulostaapa... omituiselta. Iso leikkipaikka, missä on pyöriviä laitteita, joissa saattaa tulla paha olo", Sirena naurahti Heatherin selitykselle.

Kun Heather oli pujahtanut käytävälle Sirena kysyi: "Mitä täällä tapahtuu?" 

"En tiedä", Heather totesi ja odotti henkeä pidätellen että paukahtelun aiheuttaja saapuisi näkyviin.
Heather Rose: Eloisa, mukava, runollinen neiti Pouffsoufflesta.
Heather Rose
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 31 Elo 2016, 19:02

Sirena Rover, Gryffondor: 10 p
Heather Rose, Pouffsouffle: 10 p

Kiitos pelistä!
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2015-16