//Tämä pelialue on varattu Renée Masonille ja hahmolleni Lena Primakoville.//
Vaikka elettiinkin valon aikaa, itse kesää, olivat yöt silti pimeitä. Ja yöt olivat saalistajien aikaa. Ne olivat pimeitä ja hiljaisia, ne tarjosivat täydellisen suojan metsästäville pedoille. Sellaisia olivat yöt.
Ajasta ei ollut tietoakaan. Ainoa mikä merkitsi oli pimeys ja valon vähyys. Vain ne kertoivat yhdessä kuinka lähellä oltiin aamua. Itse valon nousua ja pimeyden loppua. Mutta pimeyttä oli aina! Ei ollut väliä oliko yö tai päivä. Sillä pimeys vaelsi aina tässä maailmassa, tässä maassa ja jopa tässä koulussa.
Tosin tällä hetkellä ainoa joka taivalsi pitkin koulun synkkiä ja valottomia käytäviä, oli nuori moskovatar, itse Lena Primakov. Yleensä hän vaelsi päivisin, eikä suinkaan öisin. Hän oli nimittäin päivän pimeys. Hän oli tao symbolin jang puoliskon musta piste.
Mutta nyt oli yö ja oli yön tarjoaman pimeyden vuoro valvoa ja neiti Primakovin vuoro levätä. Joten miksi hän oli hereillä? Miksi hän eteni varjoissa vailla päämäärää, kun hänen olisi kuulunut olla nukkumassa? Vastaus oli yksinkertainen. Joskus itse pimeys saattoi olla nälkäinen.
Niinpä tämä peto hipsi hiljaa käytävillä metsästäen koulun keittiötä. Harmi vain ettei Lena tietänyt missä se oli. Niinpä hän vaelsi. Kulki läpi yön kuluttaen aikaansa ja odottaen aamua, jonka lankeavaa valoa hän inhosi. Lena olisi mielellään elänyt ennemmin varjoissa kuin valossa. Valo oli yliarvostettu asia. Ja valon saattoi yhdistää hyvyyteen.
Likka heilautti vihreitä suortuviaan hieman. Ne tuoksuivat shampoolta (tarkemmin ottaen kuusishampoolta) ja olivat ihanan kevyen tuntuiset. Tyttö hymyili kiharoilleen. Vihreä oli ihana väri. Se muistutti häntä luihuisen tuvasta. Tuvasta, johon tyttö olisi halunnut kuulua niin kovasti. Mutta ei. Hän oli pouffsouffle eikä serpentard. Lena oli katkera siitä. Mutta hän uskoi kaikella olevan tarkoituksensa. Uskomuksistaan huolimatta hän olisi silti kantanut serpentardin vihreää väriä hiuksiensa lisäksi mielellään myöskin koulupuvussaan.
Kuului askeleita. Lena havahtui ajatuksistaan, piiloutui portaikkoon ja odotti. Likka piti taikasauvaansa sirossa kädessään, valmiina loihtimaan ja jopa kiroamaan. Hän vilkaisi äänen suuntaan ja näki jonkun joka ei ollut opettaja. Siinä oli saalistajamme ensimmäinen saalis. Kun henkilö oli lähempänä, Lena astui esiin piilostaan.
Ilman sanoja hän sai valon ilmestymään sauvansa päähän. Lena osoitti toista tyttöä taikasauvallaan. "Nimesi ja tupasi?" likka kysyi vakavana.