Kesäpelejä Effien tai Cerinnan kanssa?

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Kesäpelejä Effien tai Cerinnan kanssa?

ViestiKirjoittaja Cerinna Crèin » 15 Kesä 2015, 20:27

Etsisin roolipeliseuraa Effielle ja Cerinnalle. Haluaisin tällä kertaa pelata jonkun kanssa, jonka kanssa olen pelannut aiemmin. Eli Effielle sellaista seuraa jonka hän on tavannut jo aiemmin ja Cerinnalle myös.

Lisäksi, pelaisin mieluiten kesäpelejä, eli joko koulun ulkopuolella tai koulussa (en ole vielä päättänyt missä hahmoni viettävät kesälomaansa).

EDIT: Pelaan luultavasti Rosen kanssa Cerinnalla, mutta kyllä joku muukin vielä voi tulla pelaamaan Cerinnan kanssa. Effie kaipaa edelleen peliseuraa.
Viimeksi muokannut Cerinna Crèin päivämäärä 16 Kesä 2015, 17:16, muokattu yhteensä 1 kerran
Cerinna Crèin (28): Vararehtori, loitsujen professori ja Serpentardin tuvanjohtaja. Mukava, fiksu ja kohtelias ruskeaverikkö.

Muut hahmoni: Daniel Ford (22), Effie Solender (20) ja Lily-Bella Davies (15)
Cerinna Crèin
Vararehtori

Opetettava aine: Muinaiset riimut

Re: Kesäpelejä Effien tai Cerinnan kanssa?

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 16 Kesä 2015, 09:07

minä minä minä! Sori tosta yli-innostumisesta mut mä rakastan rolaamista vaikka niitä onkin kesken jotain kolme
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 16 Kesä 2015, 09:09

ja kun pitäis olla jotain mitä on tavannut ennenkin niin Cerinnan Rose on tavannut tunnilla ja Effien olisi voinut joskus toiste mitä ei ole rolattu
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Cerinna Crèin » 16 Kesä 2015, 17:14

Tarkoitin tuossa kyllä että kenen kanssa olen ihan oikesti roolipelannut, mutta jos olet osallistunut Rosella jollekin neljännen luokan tunneista, ovat Cerinna ja Rose tavallaan roolipelanneet. Onko Rose halukas oppimaan jonkun tietyn loitsun? Cerinna luultavasti jää kesäloman alussa pariksi viikoksi Châteauhon, joten silloin Cerinna voisi esimerkiksi opettaa Roselle jotain. Tai sitten Rose voisi tehdä jotain luvatonta, josta Cerinna antaisi jälki-istuntoa. Siinä tapauksessa voisimme pelata kaksi ropea (ensin Cerinna saa Rosen kiinni jostain ja sitten jälki-istuntopeli).

Vai onko sinulla muita ideoita? (:
Cerinna Crèin (28): Vararehtori, loitsujen professori ja Serpentardin tuvanjohtaja. Mukava, fiksu ja kohtelias ruskeaverikkö.

Muut hahmoni: Daniel Ford (22), Effie Solender (20) ja Lily-Bella Davies (15)
Cerinna Crèin
Vararehtori

Opetettava aine: Muinaiset riimut

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 16 Kesä 2015, 22:55

ei yhtään mitään ja minulle sopisi ehkä paremmin se että Rose haluaa oppia jonkun loitsun
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja London Morel » 16 Kesä 2015, 23:02

Kelpaisiko Effielle Londonin seura? Ei olla pelattu kahdestaan pitkään aikaan. En ole kyllä muutenkaan pelannut Londonilla piiiitkään aikaan...
London Morel (27): Huolettoman elämäntyylin omaava, itsevarma ja menevä naistenmies. Rakastaa huispausta.
Muut hahmoni: Mila Molina, Ronja Blomroos & Michelangelo Pele
London Morel
Alumni

Tupa: Cerfeur

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 19 Kesä 2015, 11:08

Olisin mieluusti pelannut pelin Cerinna hahmosen kanssa, jos vain sulla riittää innostusta jne. ja pelinaihe keksitään. :)
Benjamin Blanchard

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 19 Kesä 2015, 13:21

entä jos Rose haluaisi oppia jonkun loitsun ja Benjamin sattuu olemaan luokassa (jos teille sopii) Tai sitten Rose tekee jotain luvatonta ja proffat saavat hänet kiinni
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 19 Kesä 2015, 13:29

Katsotaan nyt mitä Cerinnan pelaajalla on mielessään. :) Minulle kelpaa mikä vain kuiteskin~
Benjamin Blanchard

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 19 Kesä 2015, 13:35

oukkei minulle kelpaa ehkä paremmin että Rose haluaa oppia loitsun esim:suojeliuksen
Rose Hill
Oppilas

Seuraava

Paluu Lukuvuosi 2015-16