Lemmikkejä ja lumipalloja

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Lemmikkejä ja lumipalloja

ViestiKirjoittaja Katrine Isabell Wall » 11 Maalis 2016, 20:38

Katselin tyytyväisenä, kuinka palloni tuiskahti Fannyn jalkoihin. Naurahdin huvittuneena, mutta nauruni katkaisi kylkeeni osunut lumipallo. Pälyilin heittäjää, selvästi Renée, joka muotoili jo seuraavaa palloa suunnitellen selvästi Fannya kohteekseen. Fanny kuitenkin luikahti pois sen tieltä, mutta Renéellä olikin taas uusi kohde. Hänen heittämänsä pallo osui Jasminea vatsaan.

Lumisota eteni niin huimaa tahtia, että pelkäsin jo jääväni tahdista jälkeen. Niinpä kumarruin tekemään uutta palloa, ja tunsin jonkun hipaisevan selkääni. Ponnahdin äkkiä ylös puolivalmis lumipallo käsissäni. Olin väistänyt hyvin täpärästi Jasminen minua kohti heittämän lumipallon. Jos en olisi kumartunut, se olisi osunut!

Muotoilin pikavauhdilla pallon loppuun ja katselin samalla, kun Jasmine linkosi lisää palloja Fannyn ja Renéen suuntaan. Fanny juoksi jonnekin suojaan ja tein vielä muutaman lisäpallon varastoon. Niiilä olisi myöhemmin kätevää-

Ajatukseni katkesi, kunjoku kippasi sylillisen lunta pääleni. Kiljahdin ja pyyhin lunta päältäni tähyillen tekijää. Fannynryökäle kipitti pakoon... Kaavin niskastani lunta, joka oli alkanut inhottavan kylmänä valua takkini sisään. Tämän Fanny maksaisi kalliisti!

Kumarruin ottamaan maasta kaikki valmiit lumipallot syliini ja otin muutaman hiljaisen juoksuaskeleen Fannyn suuntaan. Kun hän oli keskittynyt tähtäämään Renéehen, viskasin koko sylillisen Fannya kohti. Luultavasti suurin osa menisi ohi, mutta saisi Fannykin varmaan pari osumaa.

Ryntäsin vuorostani häntä pakoon ja takaisin vanhalle paikalleni. Olin saanut Fannyn lumesta idean. Otin sylillisen lunta ja sen sijaan, että olisin heittänyt sillä jotakuta, puristin sen tiiviiksi ja laskin maahan. Taputtelin sen päälle ja sivuille lisää lunta ja kas – suoja valmis. Se oli kylläkin vain polven korkuinen, mutta heittäydyin sen taakse makaamaan ja olin ainakin paremmassa turvassa kuin muut. Sen jälkeen pyörittelin pallon ja heitin kohti Jasminea.
Don't get too close,
It's dark inside
It's where my demons hide,
It's where my demons hide.
Imagine Dragons - Demons

Katrine Wall, hiljainen, ujo ja älykäs tokaluokkalainen Serdaiglesta
Katrine Isabell Wall
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 12 Maalis 2016, 12:10

Palloni osui Katrineen. Piste Renée Masonille! Tuuletin olemattoman pienen hetken, ennen kun viskasin pallon Fannya kohti, joka kuitenkin väisti sen nopeasti. Jasmineenkin heittämäni pallo osui maaliinsa. Napakymppi! Kirjaimellisesti. Näin Fannyn kipittämässä syli täynnä lunta Katrinen luo, ja näin tämän suunnitelman. Se oli loistava. Keskittyessäni Fannyyn, en huomannut Jasminen aikeita, ennen kuin tunsin kylmän lumen läjähtävän osittain korvaani. Kiljaisin yllätyksestä ja puhdistin korvani lumesta. Seurasin Fannyn suunnitelman loppuun ja nauroin, kun Katrine sai sylillisen lunta päälleen. Näin Fannyn kipittävän pois ja, onnekseni, heittävän lumipallon minua kohden. Juoksin helposti pois alta.

Katrine teki itselleen suojan lumesta. Päätin käyttää Fannyn nerokasta taktiikkaa itsekin, ja kaappasin sylillisen lunta. Sitten ryntäsin Katrinen suojalle ja viskasin kaikki lumet sen taakse maassa makaavan tytön päälle. Sen jälkeen juoksin äkkiä raikuvasti nauraen pois pää kumarassa.

Suoja tosiaan oli hyvä idea, mutta en pärjäisi polvenkorkuisella sellaisella. Sen sijaan kiiruhdin lähimmän lumikasan luo, joka ylettyi minua leukaan. Kaiversin sen toiselta puolelta lunta pois ja kumarruin sen taakse. Nyt minua suojasi lumiseinämä. Se oli kyllä hutera, ottaen huomioon, että lunta oli satanut, ja satoi, viimeksi tänään. Se ei ollut siis ehtinyt pakkautua tiiviiksi.

Kauhoin vierestäni lunta ja pyörittelin itselleni viisi lumipalloa. Heitin kaksi kohti Fannya (ensimmäisenihän ei ollut osunut), kaksi kohti Katrinea ja yhden kohti Jasminea. Sota oli jo hetkessä muuttunut hektiseksi. Käännyin täyttämään taas ammusvarastoani.

//Toivottavasti huomioin kaikki lumipallot. :D Hankalaa pysyä mukana xD//
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.

EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Renée Mason
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Jasmin Blackbird » 22 Maalis 2016, 21:12

Katrineen heittämäni pallo ei osunut, sillä hän kumartui. Onneksi osuin sentään toisiin kahteen. Näin Fannyn menevän lumikasan taakse, joten aloin pyöritellä palloja. Olin heittämässä Renéetä kohti, kun näin lumipallon tulevan minua päin. Liian myöhäistä väistää! Kohta se osuikin vatsaani niin kuin se aiemmin tullut.

Muut olivat tehneet jo suojia. Niinpä minäkin juoksin yhdelle kasalle. Ei siitä kovin korkeaa tullut, mutta se ei vielä haitannut. Palloja lisää tehtyäni yksi lensi suoraan pääni edestä. Se oli hyvin lähellä! Katsoin sen tulosuuntaan ja huomasin Renéen viskaavan lunta Katrinen suojan taakse.

Löydettyäni Fannyn tähtäsin häntä kohti. Katrinea ja Reneetä päin heitin myös, miksi en olisi? Seuratessani hetken sotaa joltain tullut lumipallo osui olkapäähäni. Hätkähdin ja kumarruin suojan taakse tekemään nopeasti lisää palloja.
Jasmin Blackbird, 2.-luokkalainen Gryffondor.

Toinen hahmoni: Alice Juniperintytär.
Jasmin Blackbird
Oppilas

ViestiKirjoittaja Fanny Wiest » 06 Huhti 2016, 18:28

Katrine kirkaisi, kun hän sai lumivyöryni päälleen. Nauroin Katrinen ilmeelle, kun vilkaisin olkani yli. Olin päässyt pakoon, joten muovailin pallon Renéelle ja viskasin sen kohti tyttöä. Valitettavasti samaan aikaan, kun keskitin ajatukseni Renéeseen sain valtavan lumipalloräjähdyksen päälleni. Kiljaisin ja katseeni osui Katrineen, joka ryntäsi pakoon. Mutisin hiljaa itsekseni ja tähtäsin lumipallon Katrinelle, joka oli alkanut rakentamaan itselleen jonkinmuotoista suojaa.

Huomasin Renéen juoksevan Katrinen suojan luokse ja kippaavan sylillisen lunta tytön päälle. Minua ärsytti jollakin tasolla se, että Renée oli käyttänyt ideaani. Niinpä odotin, että Renée pääsisi suojansa taakse ja heittäisi kaksi lumipalloa päin minua -toinen hipaisi kättäni- ja lähdin sen jälkeen hiippailemaan kohti Renéen suojamuuria. Kaappasin taas sylin täydeltä lunta ja kiersin Renéetä suojaavan lumimuurin. Kippasin kaiken lumen Renéen päälle.
"Minun ideani", sihisin nauraen ja karkasin tytön luota.

Palasin alkuperäiselle paikalleni ja aloin rakentamaan suojaa. Jasminen heittämä lumipallo osui minua kylkeen ja luikahdin nopeasti pois alta jos niitä tulisi enemmänkin.
Sain lumisuojani valmiiksi mikä ylettyi otsaani ja keräsin lumipalloja varastoon. Viskasin yhden jokaiselle sotaseuralaiselleni.
Pieni, aurinkoinen, mutta sisukas arpinaamainen punapää Serdaiglesta.

Muut hahmoni: Linda Brown, Sirena Rover.
Fanny Wiest
Oppilas

ViestiKirjoittaja Katrine Isabell Wall » 09 Kesä 2016, 21:02

Onnistuin osumaan lumipallovyörylläni Fannyyn, joka kiljahti vähän ja vilkaisi minuun. Virnistin tälle paetessani.

Sain olkaani ilmeisesti Fannylta tulleen kostolumipallon suojaa rakentaessani, mutta en jaksanut vielä provosoitua, ensin suoja valmiiksi, sitten pommitusta!

Kun suoja oli valmis, ja kyykin sen takana, huomasin Jasminenkin saaneen idean suojautumisesta. Tyttö juoksi yhden lumikasan taa piiloon. Äkkiä sain taas sylillisen lunta päälleni - tällä kertaa Renéeltä, joka oli kehdannut kipata sen suoraan suojani yli. Nyt riitti! Miksi minä olin aina se, jonka päälle kipattiin lumet? Katselin kun Renée juoksi nauraen suojaan lumikasan taa ja ponkaisin itse ylös suojani takaa. Nyt kyllä alkaisi operaatio suojanvalloitus!

Renéen suojalta lensi pari palloa minua kohti, mutta koska tuijotin kiinteästi kohdettani rohmutessani lunta, väistin ne kevyesti.

Lähdin valloittamaan Renéen omaani huomattavasti suurempaa suojaa, mutta kun kurkistin sen taa, Fanny olikin jo heittänyt Renéen päälle sylillisen lunta.

“Minun ideani!” Fanny syytti nauraen, mutta kohta he molemmat saivatkin osansa lumivyörystäni viskatessani kuormani tyttöjä kohti.

Fanny juoksi pakoon rakentamaan omaa suojaa jääden samassa Jasminen pallon uhriksi. Minuakin kohti lensi yksi pallo, mutta väistin suojan taa. Kun Jasmine kumartui taas pallojensa puoleen, hän oli helppo maali ja heitinkin häntä pallolla. Silloin kuitenkin minuun osui Fannyn singauttama pallo. Hän oli näköjään saanut suojansa valmiiksi. Viskasin tupaantulijaislahjaksi tätä lumipallolla.

Meinasin kokonaan unohtaa olleeni samassa suojassa Renéen kanssa! Käännähdin äkkiä häneen päin ja pyörittelin pikaan kaksi lumipalloa heittäen ne Renéetä päin ja juosten sitten äkkiä kikattaen pakoon.

Jatkoimme lumisotaa vielä jonkun aikaa, mutta sitten minua ainakin alkoi jo väsyttää. Nostin naurahtaen kädet ylös antautumisen merkiksi.

“On jo aika myöhä, pitäisiköhän meidän lopetella?” Kysyin muilta hymyillen. Olin märkä lumesta, mutta ainakin minulla oli ollut hauskaa lumisodassa. Nyt kuitenkin ehkä kaipasin lämmintä kaakaota.

//Haha, kysyin joskus kaaaaauan sitten luvan skipata tuollee vähän ajassa, oottekin jo varmaan unohtanu sen kun mulla kesti niin tajuttoman kauan, sori siitä :/
Don't get too close,
It's dark inside
It's where my demons hide,
It's where my demons hide.
Imagine Dragons - Demons

Katrine Wall, hiljainen, ujo ja älykäs tokaluokkalainen Serdaiglesta
Katrine Isabell Wall
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 04 Heinä 2016, 13:07

Vilkaisin onnekseni Fannya ja näin hänen heittävän pallon minua kohden, mutta väistin sivulle, joten pallo meni reippaasti ohi ja lässähti oikealle puolelleni hajoten lumihileeksi.

Suojani takaa näin, kuinka Katrine oli matkalla suojaani kohden, joten kyykistyin nopeasti ja pyörittelin muutaman pallon. Yhtäkkiä sain sylillisen lunta päälleni Fannylta. "Minun ideani", hän sihisi ja lähti karkuun. Viskasin Katrinelle varaamani pallot punapäätä kohden, mutta ne menivät kiireessä ohi. Jasminenkin suunnalta tullut lumipallo lensi vähän matkan päässä minusta, mutta ohi.

Näin vieressäni äkkinäisen liikkeen. Katrine? Mitä hän teki minun suojassani? Kourin maasta lunta ja viskoin sitä tyttöä päin armottomasti. Sain myös häneltä osakseni kaksi palloa, jotka molemmat hajosivat takkiini. Katrinen lähtiessä heitin vielä lunta häntä kohti muotoilematta siitä palloja, kunnes hän oli liian kaukana, ja keskityin taas muihin.

Huomasin hetken -tai ainakin se tuntui pieneltä ajalta- päästä Katrinen lapasten kohoavan kohti taivaita. Kuulin hänen naurunsa ja matkin elettä itsekin. Tosiaan, olinkin jo aika väsynyt, mutten ollut huomannut sitä temmellyksessä.

“On jo aika myöhä, pitäisiköhän meidän lopetella?” kuulin Katrinen kysyvän. "Joo, hyvä idea", vastasin hymyillen kädet edelleen koholla. "Tarvitsen kuivat vaatteet", totesin itsekseni ja katselin alas. Housuni olivat läpimärät kaikesta lumessa makaamisesta, ja tunsin kylmän veden valuvan selkääni pitkin. Myös ulkovaatteiden alla olin läpimärkä, sillä Katrinen kipatessa lunta päälleni, se oli tunkeutunut helposti ja välittömästi takin alle niskaan.

Lävitseni kulki puistatus, jonka kylmyys synnytti. "Oli hauskaa", sanoin leveästi hymyillen, "toivottavasti nähdään vielä, mutta minun täytyy nyt mennä vaihtamaan vaatteet kuiviin. Hei hei!" Hyvästelin tytöt ja lähdin kohti gryffondorien oleskeluhuonetta etsimään lämpimän hupparin ja villasukat.

//Vetäisin Renin pois, sillä tätä on pelattu jo aika kauan ja nyt tuli sopiva kohta. :) Kiitos kaikille mahtavasta peliseurasta! //
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.

EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Renée Mason
Oppilas

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 03 Helmi 2017, 00:04

Katrine Wall, Serdaigle: 25 p
Renee Mason, Gryffondor: 27 p
Jasmin Blackbird, Gryffondor: 10 p
Fanny Wiest, Serdaigle: 15 p

Peli lukitaan osittain keskeneräisenä, kiitos!
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2015-16