Pienen pientä jännitystä

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Pienen pientä jännitystä

ViestiKirjoittaja Ruth Rousseau » 28 Helmi 2016, 22:25

Etsisin aktiivista peliseuraa (pitkästä aikaa). Muut hahmot eivät oikein innosta, enkä Bennyllä tai Rossilla varsinkaan viitsisi pelejä pelailla kun tarkoituksena olisi hankkiutua heistä eroon piakkoin (pahaa tekee ;c).

Hmm.. minulle (/Ruthille) kelpaisi seuraksi oikein hyvin niin kollega kuin oppilaskin. Mitään normaalia rupattelu/tutustumispeliä en kuitenkaan haluaisi pelata, sillä haen pientä jännitystä nyt (en siis mitään pelottavaa). Pelissä saisi olla myös komiikkaa (minä en tosin osaa sellaista vääntää, omistan erittäin mauttoman huumorintajun nimittäin).

Jos pelaan jonkun oppilashahmon kanssa pelin, voisi Ruth oppilaan sijasta jäädä kiinni jostain luvattomasta (esim. tupakan poltosta). Samantapaisen pelin voisi yhtä hyvin pelata toisen opettajahahmon kanssa?

Pardon, mun ideat, ne on tosi vähissä. Mutta jos seura kelpaa jollekulle, niin otan toki vastaan muita peli-ideoita / juonitteluita. :)
Ruth Rousseau

Re: Pienen pientä jännitystä

ViestiKirjoittaja Adrienne Ender » 28 Helmi 2016, 22:53

Kävisikös Adriennen seura? Nainen kaipaisi myös jotain jännempää peliä. Tuo kiinnijäämishomma sopii hyvin, mutta joku muukin kävisi, jokin erimielisyys/väärinkäsitys esimerkiksi, joka uhkaisi ajautua vakavaan riitaan tai vaikka jokin kummitusmainen seikkailu tyhjässä linnassa (vaikka jonkun haasteen aikaan, kun kaikki ovat siellä) tms.
Adrienne Ender: Nuorehko ja hieman salaperäinen oppimisenhaluinen muodonmuutoksen professori ja Serdaiglen tuvanjohtaja. Älykäs ja napakka noita, joka ei haluaisi pysyä liian pitkään samassa maassa.

Muut hahmoni: Katrine Wall(11) ja Gabriel Leblanc(12)
Adrienne Ender
Opettaja

Opetettava aine: Numerologia

ViestiKirjoittaja Ruth Rousseau » 28 Helmi 2016, 22:59

Adriennen seura käy mitä parhaiten! Olen jo pitkään (siitä asti kun luin Adriennen esittelyn) miettinyt että peli hänen kanssaan olisi kiinnostava. En kuitenkaan koskaan pistänyt viestiä..

Erimielisyys/väärinkäsitys ja sen kehittyminen riidaksi kuulostaa hyvältä. Mistä naiset voisivat aloittaa kiistelyn ja missä päin koulua? :)
Ruth Rousseau

ViestiKirjoittaja Adrienne Ender » 28 Helmi 2016, 23:24

Jos Adriennella on huono päivä, voi tämä kiivastua hyvinkin pienestä. Nyt ei kyllä meinaa tulla mieleen mitään kovin järkevää...

Tykkääkö Ruth tehdä jotain äänekästä? Yksi vaihtoehto olisi, että Ad ja Ruth olisivat ainoat opettajienhuoneessa ja Ruth tekisi siellä jotain äänekästä tai vaikka kuuntelisi jotain radiosta jotain Adriennen inhokkimusaa. Adriennella voisi olla migreeni ja tämä ei vaivautuisi edes pyytämään hiljaisuutta vaan kiivastuisi heti kertomatta edes kunnolla, miksi.

Ei nyt tule oikein muuta mieleen :/ Onko sinulla ideoita?
Adrienne Ender: Nuorehko ja hieman salaperäinen oppimisenhaluinen muodonmuutoksen professori ja Serdaiglen tuvanjohtaja. Älykäs ja napakka noita, joka ei haluaisi pysyä liian pitkään samassa maassa.

Muut hahmoni: Katrine Wall(11) ja Gabriel Leblanc(12)
Adrienne Ender
Opettaja

Opetettava aine: Numerologia

ViestiKirjoittaja Ruth Rousseau » 29 Helmi 2016, 09:55

Opehuone kuulostaa hyvältä, samoin kuin tuo musiikin kuuntelu josta Adrienne ei pidä. Kumpi meistä aloittaa pelin? :)
Ruth Rousseau

ViestiKirjoittaja Katrine Isabell Wall » 29 Helmi 2016, 10:24

Kumpi vaan. Luontevaa on varmaan se, että aloittajan hahmo tulee ensin paikalle, mutta sekin sopii kummin päin vain. Minulla on ehkä tänään illalla aikaa kirjoittaa, mutten lupaa mitään. Varmaan voisi olla ihan se joka ehtii?

(Oho, lähti Katrinella, mutta Adin pelaaja olen)
Don't get too close,
It's dark inside
It's where my demons hide,
It's where my demons hide.
Imagine Dragons - Demons

Katrine Wall, hiljainen, ujo ja älykäs tokaluokkalainen Serdaiglesta
Katrine Isabell Wall
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Ruth Rousseau » 29 Helmi 2016, 10:30

Okei. :) Minä voisinkin aloitella siinä tapauksessa. mInulla kun on aikaa nyt reilu puoli tuntia. :)
Ruth Rousseau

ViestiKirjoittaja Ruth Rousseau » 29 Helmi 2016, 11:05

Tässä pelialueemme Adrienne. :)
Ruth Rousseau

Paluu Lukuvuosi 2015-16