The Cursed Child - Vaikuttaako peliin?

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

The Cursed Child - Vaikuttaako peliin?

ViestiKirjoittaja Brian Eldridge » 21 Kesä 2016, 10:27

En tiedä, että minne tää pitäs laittaa, mutta kuitenkin...

Vaikuttaako The Cursed Childin spoilerit peliin? Spoilereidenhan todenmukaisuutta ei pystytä vahvistamaan, mutta olen saanut sellaisen käsityksen, että taikamaailma on muuttunut. Niinpä mieleeni tuli kysymys, että otammeko pelatessamme The Cursed Childin tapahtumat huomioon vai emme?

Omasta mielestäni ei kannata ottaa ainakaan vielä, vaan vasta joidenkin kuukausien kuluttua, koska kaikki eivät välttämättä ehdi lukemaan kirjaa ensimmäisten joukossa ja jotkut saattavat jopa mennä katsomaan näytelmää eivätkä kaikki luultavasti edes halua spoilaantua. Sitä paitsi pelaaminen ilman, että kaikki tietää tapahtumia, voi olla aika sekavaa.

Itse siis olen tilannut kirjan ja saan sen silloin heinäkuun lopussa.
Loin des yeux, loin de coeur.

Brian Eldridge (16) // itsevarma ja rohkea viidesluokkalainen Gryffondorista
Muut hahmoni: Harley Faye, Alwine Eldridge, Dalia Delacroix
Brian Eldridge
Oppilas

Tupa: Gryffondor

Re: The Cursed Child - Vaikuttaako peliin?

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 21 Kesä 2016, 11:39

Olen samaa mieltä. Itse en ole kuullut missään spoilereita tai vielä lukenut kirjaa (suunnitteilla on kyllä lukea, kunhan pääsen kirjastoon). Suurin osa Châteausta on varmaankin lukenut Potterit, mutta kaikki eivät lue tai aiokaan lukea The Cursed Childia.

Jos muutokset ovat jotenkin mullistavia (minulla ei ole siis hajuakaan, minkälaisista muutoksista on kyse), niiden ottamista huomioon voidaan miettiä. Mutta olen sillä kannalla, ettei vielä kannata, kun kirja ei ole päässyt kaikkien käsiin.

Eli minun mielestäni ei vielä, mutta mahdollisesti. En ole kuitenkaan milläänlailla minkäänlainen päättävä elin täällä, mutta tässä minun mielipiteeni. :')
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.

EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Renée Mason
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Lora Shelly » 21 Kesä 2016, 19:15

Minähän tosiaan olen lukenut jo suurimmat osat spoilereista koska olen niin malttamaton lapsi :D

Mutta tosiaan, sen perusteella mitä minä olen lukenut, Cursed Childin tapahtumat eivät vaikuta Châteauhin oikeastaan lainkaaan. Iso-Britanniassa asuviin henkilöihin ehkä vähän, mutta ei silloinkaan niin paljon, että henkilö joka ei näytelmää ole lukenut, tekisi mitään suunnattomia virheitä.
19-vuotias ammattihuispaaja, huomaavainen kaikkien kaveri.

(Muita hahmojani ovat Sonia Cartier, Zoë Martinson ja Léon Sauvage)
Lora Shelly

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 21 Kesä 2016, 20:16

Brian, hyvä että otit asian esille. Itse en ole lukenut kyseistä kirjaa enkä spoilereita siitä, joten minulla ei ole aavistustakaan, mitä muutoksia taikamaailmaan tulee tapahtumaan. Ilmeisesti ei kuitenkaan mitään suurta, kuten Lora sanoi, ja vaikka tapahtuisikin, niin eletään me tätä omaa maailmaa ainakin siihen asti, kunnes kaikki tai ainakin suurin osa ovat ko. kirjan lukeneet.

Pyydänkin nyt, ettei tässä topicissa tai missään muuallakaan Châtaun foorumilla, blogilla tai chatissa spoilata ko. kirjan tapahtumia. Kyllähän te varmasti tiedätte. Olisi tyhmää, jos jotain paljastettaisiin etukäteen. :)
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Lukuvuosi 2015-16