Gabrielille seuraa?

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Gabrielille seuraa?

ViestiKirjoittaja Gabriel Leblanc » 04 Huhti 2016, 17:35

Châteahun kesken lukukauden siirretty Gabriel Leblanc kaipaa peliseuraa. Gabriel on avoin ja rehellinen kakkosluokkalainen, joka rakastaa urheilua. Lisää Gabrielista voit lukea täältä.

Peliseuraksi kelpaa millainen tahansa, ihan kaikissa tupaväreissä ja millä tahansa vuosimallilla. Juoni-ideoita saa ehdottaa, minulle käy varmaan lähes mikä vaan, niin ystävällis-, kuin vihamielisetkin tapaamiset, toiminta tai juttelu, eli rohkeasti vaan kysymään seuraksi.

~Gabriel
Gabriel Leblanc
Oppilas

Tupa: Serpentard

Re: Gabrielille seuraa?

ViestiKirjoittaja Sophie Brown » 05 Huhti 2016, 19:42

Voisin pelata Gabrielin kanssa itseasiassa kenellä hahmoistani vain! Hahmoni ovat siis, Sophie Brown, Katie Chang ja Cèlina Tourette. Ideoita ei minulla ole kylläkään.
Järki
ei
jätä
jos
pidät
pään
kylmänä.

Sophie Brown Terävä-älyinen joskin ujo ensiluokkainen serdaigle jolle läheisin on hänen siskonsa Judy.

Muut hahmoni: Kaksi mahtavaa Pouffsoufflea. Katie Chang ja Cèlina Tourette.
Sophie Brown
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Bianca West » 05 Huhti 2016, 20:23

Minäkin voisin jonkinlaisen ropen pelailla :3
BIanca West: Iloinen pikkutyttö Gryffondorista joka kantaa pehmopupua mukanaan.

Saatan olla vaihtelevasti epäaktiivinen. Aika ei riitä kunnolla :'c
Bianca West
Oppilas

ViestiKirjoittaja Lýdia Laxness » 06 Huhti 2016, 19:30

Voisin pelailla myös Lýdialla (paitsi jos olet jo kyllästynyt seuraani) :'D Olisiko jonkinlainen ryhmärope?
Dream as if you'll live
forever
live as if you'll die
today
Lýdia Laxness
Oppilas

ViestiKirjoittaja Gabriel Leblanc » 06 Huhti 2016, 20:14

(Apua, ykkösluokkalaiset tytöt piirittävät Gaben :D) Joo ei vaan... Lýdia, en tietenkään, en kyllästy ikinä :D Ja Lýdia, Bianca, onko peli-ideoita? Sophie, Bianca, sopiiko teille ryhmäpeli? Vai haluatteko kaksinpelit? Tietysti voi myös pelata yhden kolmin- ja yhden kaksinpelin tai mitä vaan, minulle käy kaikki :)

Minulla ei itsellänikään ole erityisemmin ideoita, mutta Gaben luonteenpiirteistä tietty säännöistä piittaamattomus ja uskonnollisuus ovat esimerkiksi sellaisia piirteitä, josista voisi jotain keksiä? Gabe on myös urheilullinen ja avoin.
Kuka minä olen? Kertokaa toki minullekin, sillä minussa on piilossa salaisuus, jota en itsekään tiedä.

Gabriel Leblanc (12), avoin ja iloinen uskovainen, liikuntaa harrastava Serpentardoppilas.
Gabriel Leblanc
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Sophie Brown » 07 Huhti 2016, 04:02

Olisikohan Katie sopivin tähän ropeen? Minulle käy ryhmä-peli tai ihan miten vaan.
Järki
ei
jätä
jos
pidät
pään
kylmänä.

Sophie Brown Terävä-älyinen joskin ujo ensiluokkainen serdaigle jolle läheisin on hänen siskonsa Judy.

Muut hahmoni: Kaksi mahtavaa Pouffsoufflea. Katie Chang ja Cèlina Tourette.
Sophie Brown
Oppilas

Tupa: Serdaigle

Paluu Lukuvuosi 2015-16