Ropea Shanien kanssa?

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Ropea Shanien kanssa?

ViestiKirjoittaja Shanietta Kei » 03 Huhti 2016, 12:10

Moi kaikki! :)

Oon nyt reilut kolme viikkoo sillee, et mulla on tosi paljon aikaa olla koneella ja esim. kirjottaa, joten ois kiva ropettaa Shaniella, ku inspiraatiotakin siihen on :) Olisiko joku kiinnostunut? Ei mulla hirveästi mitään ideoita ole, mutta ei sen mitään ihmeellistä tarvitse olla - tai voi ollakin, mulle on ihan sama! Kuka tahansa kelpaa peliseuraksi, vaadin vain jonkinlaista motivaatiota ja inspiraatiota :) En tosin tiedä, onko Shanie kovin inspiroiva... Hän ei nimittäin juuri itse lähesty ketään, joten se olisi sitten sen toisen vastuulla suurimmilta osin :) Tosin jos joku esim. pudottaa laukullisen kirjoja ja muita tavaroita lattialle, ni Shanie voisi hyvinkin tulla auttamaan. Puheenaihetta voisi löytää esim. turnajaisiin liittyen, jos ei muuhun.

Jos jotakuta kiinnostaa pelaaminen Shanien sijaan Hestian kanssa, sekin käy! Pelaisin mielelläni yhden tai kahden kanssa, en isomman porukan, ettei selkeys kärsi liikaa.

Mutta anyways, jos joku kiinnostuu ni kiitos siitä! :)

- Sui/Shanietta
Shanietta Kei
Oppilas

Tupa: Serdaigle

Re: Ropea Shanien kanssa?

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 03 Huhti 2016, 13:32

Hei! Minä olisin jonkin verran kiinnostunut pelamaan Shanien kanssa miun Frankowskilla. Hän siis on 4. luokkalainen Serpentard, joka on nykyisin ehkä enemmän omissa ajatuksissaan kuin tässä todellisuudessa ja tekee kaiken hieman rutiininomaisemmin kuin aiemmin.

Jos siis olisit halukas pelaamaan hänen kanssaan, niin peli-ideoiksi voisin tarjota myös ruoka-aikana väärään tupapöytään istumista, tunnin jälkeen/muulloin tavaran unohtumista tai vahingossa toiseen törmäilyä/kamppaamista. Mutta tuo mainitsemasi kirjojen ja tavaroiden tiputtaminen kävisi myös vallan hyvin! :3
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Cèlina Tourette » 03 Huhti 2016, 15:36

Pääsisinkö minäkin? Cèlina on siis pyörätuolissaistuva positiivinen (joskin ärtyisä) pouffsouffletyttö. Linkki alla.
Cèlina Tourette. Viidesluokkalainen Pouffsouffle joka käyttää pyörätuolia.
Cèlina Tourette
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Shanietta Kei » 03 Huhti 2016, 16:03

Kiitos teille! :)

Lloyd, haluaisitko pelata kaksinpelin vai otetaanko Célina mukaan? Mulle käy kummin vaan. Ja jos et halua, niin Célina, voin kyllä pelata sunkin kanssa!

Lloyd, sun ehdotukset on kyllä hyviä kaikki! Itse kiinnostuin tuosta tavaran unohtuminen-jutskasta.

What do you think?
Shanietta Kei
Oppilas

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 03 Huhti 2016, 22:31

Mm.. haluaisin kyllä pelata mieluummin kaksistaan, sillä en juurikaan tiedä kuinka hyvää peliseuraa Frankowski olisi, jos paikalla olisi useampia henkilöitä. Eli mieluusti kaksin, pahoittelut Cèlinalle. :3

Joo, tavaran unohtuminen käy. Jatkammeko me mahdollista pelin suunnittelua yksityisviestitse vai miten on parhaiten? :)
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Rebecca Hope » 04 Huhti 2016, 12:42

Pääsisinkö minäkin mukaan vai oletteko jo ssuuniteelleet niin pitkäälle ettei oikein mukaan voi tunkea c:
Rebecca Hope

ViestiKirjoittaja Katie Chang » 04 Huhti 2016, 15:09

Suunnitellaanko meidän peliämme yksityisviesteillä Shanietta?

//Olen siis myös Cèlina.//
Itkussa ei ole mitään pahaa.
Ei, vaikka itku olisi surua.
Sillä sillä tavoin voi saada ystävän.
Ystävä voi opettaa sinua.
Esimerkiksi nauramaan.
Ja, vaikka nauru on itkun vastakohta
ei kumpaakaan pidä tuomita.
Ja vaikka puhunkin henkilökohtaisesta asioista,
tarkalleen ottaen elämäni tähän mennessä onnellisimmasta hetkestä,
voi näin käydä kenelle vain.
♡:llä
Katie Chang

Sosiaalinen mutta hieman ujo, herkkä ja äärettömän kiltti Pouffsouffle.

Muut hahmoni ovat serdaiglet Sophie Brown (2), Eileen Robert (1), Ayo Moss (5), kaksi muuta pouffsoufflea, Angelette Marfan (1) ja Celina Tourette (4), ja kaksi serpentardia Isabelle Marfan (2) ja Johnn Prost (5)
Jos kiinnostaa niin löydät varmaan hahmojeni esittelyt heidän tuvistaan!
Katie Chang
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Shanietta Kei » 04 Huhti 2016, 17:21

Lloyd: Okei :) Minulle on ihan sama missä pelin suunnittelemista jatketaan, laita vaikka yksäriä!

Rebecca ja Célina, pelattaisko me kolminpeli? Jos se käy, onko teillä ideoita?
Shanietta Kei
Oppilas

ViestiKirjoittaja Sophie Brown » 05 Huhti 2016, 18:47

Käy. Minulla ei ainakaan ole ideoita.

//Olen siis Cèlina.//
Järki
ei
jätä
jos
pidät
pään
kylmänä.

Sophie Brown Terävä-älyinen joskin ujo ensiluokkainen serdaigle jolle läheisin on hänen siskonsa Judy.

Muut hahmoni: Kaksi mahtavaa Pouffsoufflea. Katie Chang ja Cèlina Tourette.
Sophie Brown
Oppilas

ViestiKirjoittaja Shanietta Kei » 08 Huhti 2016, 18:29

Mites sinulle, Rebecca? Käykö kolminpeli?

Toisaalta, jos kukaan ei keksi mitään, niin ei siitä sitten mitään tule :') Pahoittelen omasta puolestani, minähän peliseuraa pyysin. Elämässäni on nyt kaikenlaista, niin en ehdi hirveästi Chateaun suhteen tekemään ajatustyötä. Voin yrittää miettiä, mutta sen varaan ei kannata laskea.

Mutta jos teille tulee ideoita, kertokaa toki! Uskon että inspiroidun kunhan joku keksii alun. Voisi esimerkiksi miettiä, missä tytöt tapaisivat toisensa.

Tietysti tämä vain siinä tapauksessa, että kolminpeli käy Rebeccalle.
Shanietta Kei
Oppilas

Paluu Lukuvuosi 2015-16