Emelynille peliseuraa?

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Emelynille peliseuraa?

ViestiKirjoittaja Emelyn Coucou » 21 Maalis 2016, 19:10

Moi kaikki!
Joo ajattelin siis, että olisi viimein aika aloittaa jonkunlainen roolipeli. Tämä olis nyt siis Emelynin eka roolipeli, joten ajattelin tutustumis aiheista. Ryhmä- ja kaksinpelit käy. Jos jotain kiinnostaa niin pelaan mielelläni.

Hahmon sukupuolella, iällä, luokkatasolla, tuvalla tai oikeastaan millään ei ole niin väliä.

Olis myös kiva jos Emelynille löytyis kaveri tai bestis.
Odottelen siis, että löytyy joku jonka kanssa vois pelata :D
Kuka minä olen?
Vastaus löytyy sydämmestä

Emelyn on mukava, fiksu ja itsepäinen ykkösluokkalainen tyttö Serdaiglesta.
Emelyn Coucou
Oppilas

Tupa: Serdaigle

Re: Emelynille peliseuraa?

ViestiKirjoittaja Lýdia Laxness » 21 Maalis 2016, 21:55

Hmm... melko tuoreella hahmollani Lýdia Laxnessilla ei satu olemaan vielä bestistä, eli hän voisi olla parhaana kaverina Emilylle. Lýdialla ei ole kovinkaan montaa tärkeää henkilöä (paitsi Léo), mutta ajattelin että Emily voisi olla tälle poikkeuksellisen läheinen mikäli he ystävystyisivät. Tosin en tiedä miten se tulisi tapahtumaan, sillä juttuseuraa Lýdiasta ei ainakaan heti ole. Ehkä Emily voisi löytää tuon itkemästä ja lohduttaisi (tai toisinpäin) tai sitten jompikumpi voisi auttaa toista vaikka läksyissä? Luonteeltaan hän on melko kylmäkiskoinen ja saattaa joskus olla ilkeäkin. Ujo Lýdia on myös, mutta ystävänä hän on parhaimmasta päästä :') Hän voisi myös tavata Emilyn huispauskentällä ehkäpä.

Ensivaikutelmalta Lýdíaa pidetään tunteettomana ja ylimielisenä tyttönä, mutta Lýdía on kuitenkin todellisuudessa ujo ja pelkää katsekontaktia. Jos sattuu tutustumaan tähän neitiin paremmin niin tulee huomaan, että pinnan alta löytyy lämmin sydän. Lýdía toivoo aina muiden parasta ja auttaisikin toista mielellään, mutta ujoutensa takia se saattaa tuntua vaikealta. Hän välittää muista ja on hyvin rakastavainen sekä lempeä.

Lýdía kärsii pahasta katoptrofobiasta, eli toisin sanoen hän pelkää peilejä sun muita heijastavia pintoja. Katsoessaan kuvajaistaan peilistä hänen sydämen sykkeensä hengityksensä kiihtyy ja tyttöä saattaa alkaa heikottamaan. Varsinkin hämärän aikaan ikkunan tai pelin ohi kulkeminen tuntuu todella vaikealta. Kotona tyttö peitti iltaisin kaikki peilit ja ikkunat mustalla kankaalla. Muita Lýdían tapauksissa ilmeneviä oireita ovat vapina, hikoilu, huimaus, sydämen tykytys ja sirertävyys. Pahimmassa tapauksessa neiti saattaa pyörtyä, mutta se on harvinaista. Lýdía saattaa ahdistua jo vain peileistä puhuminen. Nuorempana hän joutui jopa sairaalaan paniikkikohtauksen vuoksi.

Lýdía ei ole kovinkaan sosiaalinen, mutta ei mikään mahdotonkaan tapaus. Tyttö on kääntynyt sisään päin - käpertynyt itseensä. Hänestä ei ole helppo saada kovinkaan läheistä ystävää, mutta kyllä sekin onnistuu. Hän ihailee rohkeutta ja uskollisuutta. Lýdía arvostaa etenkin pitkä aikaisia ystäviä ja saadessaan ystävän hän pelkää ystävyyssuhteen lakastuvan.

Mitä mieltä sinä olet? Kelpaako Lýdian seura? :)

~Lýdia Laxness
Dream as if you'll live
forever
live as if you'll die
today
Lýdia Laxness
Oppilas

ViestiKirjoittaja Emelyn Coucou » 21 Maalis 2016, 22:29

Lydia kuulostaa oikein kivalta.
Ehdotan, että Lydia olisi koulun kirjastossa tekemässä läksyjä. Hän vaikkapa vollottaisi siellä. Emelyn tulisi tämän luokse ja lohduttaisi. Sitten hän voisi auttaa Lydiaa läksyissä (koska Emelyn pitää niistä). Kun Emelyn ohjeistaa Lydiaa kuinka läksyt tehdään niin hän voisi vaikkapa harhautua aiheesta ja alkaa kertoa itsestään. Sitten tytöt voisivatkin tutustua.
Ajattelin jotain tälläistä, mutta voit toki ehdottaa jotain muuta.
Kuka minä olen?

Emelyn Coucou
Oppilas

ViestiKirjoittaja Lýdia Laxness » 21 Maalis 2016, 22:46

Sopii. Eli Lýdia tekee läksyjä kirjastossa ja turhautuneena alkaa itkeä (?) Selvä on. Mikä olisi pelin ajankohta? Ehdotan että joskus maaliskuussa.
Dream as if you'll live
forever
live as if you'll die
today
Lýdia Laxness
Oppilas

ViestiKirjoittaja Emelyn Coucou » 21 Maalis 2016, 23:12

Kävisikö 19.3 klo: 16.20?
Kuka minä olen?

Emelyn Coucou
Oppilas

ViestiKirjoittaja Lýdia Laxness » 21 Maalis 2016, 23:20

Käy. Tarvitsemmeko enempää suunnittelua? Jos emme voin aloittaa pelin :)
Dream as if you'll live
forever
live as if you'll die
today
Lýdia Laxness
Oppilas

ViestiKirjoittaja Emelyn Coucou » 21 Maalis 2016, 23:43

En usko että enempi suunnittelu tarvitsee. Pelihän on melkein kuin improvisaatiota, jossa on idea (joka on samalla juoni) :)!
Sinä voit vaikkapa luoda pelin.
Kuka minä olen?

Emelyn Coucou
Oppilas

ViestiKirjoittaja Lýdia Laxness » 21 Maalis 2016, 23:54

Joo, teen sen nyt saman tien ja laitan linkin sitten tänne :)
Dream as if you'll live
forever
live as if you'll die
today
Lýdia Laxness
Oppilas

ViestiKirjoittaja Lýdia Laxness » 22 Maalis 2016, 00:20

Tässä peli on.
Dream as if you'll live
forever
live as if you'll die