Paljon pöllöjä

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Paljon pöllöjä

ViestiKirjoittaja Melody Wood » 29 Elo 2015, 19:09

// Melody Woodin ja Fanny Wiestin roolipelille :)

Melody Wood

Istuin pöllölässä, ikkunan alla. "Hilden!" Huusin pöllölleni, joka lensi ympyrää muitten pöllöjen kanssa. Hilden lensi luokseni, olkapäälleni. Hilden toi minulle Dinan kirjeen, jonka mukana tuli jästisuklaapatukka. Avasin sen ja söin sitä - mmmm miten hyvää!

Moi, Melody!
Mitäs sä? Mä oon nyt Tylypahkassa, tääl on kivaa! Oon saanu pari kaveriakin (Miranda ja Nina) ja molemmat vaikuttavat mukavilta tyypeiltä. Onko sulla menny kivasti? Ookko saanu uusii kavereita? Ootko päässy jo huispaamaan?

Tuntui, että Dinalla olisi kysymyksiä vieläkin enemmän. Vihdoin kirjeen alareunaan oli töherretty:
Odotan kirjettäsi, Dina
ja kirjeen reunoille oli piirretty hymynaamoja ja luudanvarsi. Vedin taskustani taipuvan sulkakynän, jonka vedin suoraksi, ja aloin kirjoittaa Dinalle vastauskirjettä.

Moi, Dina!

Mietin hetken, mitä kirjoittaisin Dinalle. Ehkä vastailisin kysymyksiin.
You wouldn't want to fight crime? No no no no.
You wouldn't want to stop time? No no no no.
You wouldn't want to turn water into wine?
Or how about being invisible? I'd rather be invisible.

Melody Wood (15) : Kaunis, kunnianhimoinen, hauska ja ärsyttävä viidesluokkalainen Serpentard, joka virnistelee liikaa ja rakastaa taikaolentoja, huispausta ja ystäviä yli kaiken.

Hahmoni: Melody Wood, Bella Whitley ja Keira Kingsley
Melody Wood
Oppilas

Tupa: Serpentard

Re: Paljon pöllöjä

ViestiKirjoittaja Fanny Wiest » 29 Elo 2015, 22:39

Loikin portaita ylös kaksi kerrallaan. Puristi tiukasti kädessäni olevaa kirjettä, joka oli suunnattu orpokodissa tutustumaani jästiystävälleni, Emilylle. Kun olin saanut kirjeen Châteauuhun Emily oli ollut ikionnellinen puolestani. Minulla oli ollut hirveä ikävä Emilyä heti astuttuani junaan ja nähdä hänet vilkuttamassa minulle kaihoisasti. Olimme kirjoitelleet joka päivä toisillemme.

"Jane!!" Huusin iloisesti pöllöäni ennenkuin edes astuin pöllölään. Helmipöllö suhahti olkapäälleni ja huhuili hiljaa tervehdyksen. Se nappasi kirjeen ja lähti viilettämään ikkunasta ulos ennenkuin olin ehtinyt sanoa sanaakaan. Jane tiesi, etten kirjoittaisi kenellekkään mulle kuin Emilylle. Kenelle olisin kirjoittanut? En tuntenut ketään muuta joka ei olisi koulussa.

Vilkuilin ympärilleni ja äkkäsin tytön huoneen nurkassa. "Hei", lausahdin hiljaisella äänellä. En ollut koskaan huutanut kenenkään kuullen ja nyt se nolotti minua, että olin vain karjunut pöllölleni jonkun kuullen kun yleensä pysyi vain hiljaa.

//Kokeilin minä-muodossa:). Saatan vaihtaa jossain vaiheessa.//
Pieni, aurinkoinen, mutta sisukas arpinaamainen punapää Serdaiglesta.

Muut hahmoni: Linda Brown, Sirena Rover.
Fanny Wiest
Oppilas

ViestiKirjoittaja Melody Wood » 30 Elo 2015, 09:11

Melody Wood
Kastoin kynäni avonaiseen mustepulloon lattialla ja jatkoin kirjoittamista.

Moi, Dina!
Mulla on menny ihan hyvin koulussa. Kaipaan huispauskentälle, mutta pian kai päästään. Tai siis voinhan mennä muutenkin, mut ei oo ketää kenen kanssa mennä (eli en oo viel saanu kavereita). Chateaussa on kivaa.

"JANE!" kuulin huudon ja säpsähdin, vetäen ikävän viivan pergamenttiini. Joku oli tullut. Nostin katseeni tyttöön, jonka pöllö lensi tuon luo. Virnistin leveästi, saaden kipua poskessa olevaan viiltoarpeeni. Kuka tulee säikäyttelemään toisia pöllölään? Pari pöllöä oli lehahtanut lentoonkin.

"Hei" tuo sanoi hiljaa. "Terve" sanoin edelleen leveästi virnistäen. "Tiesitkö, että jotkut saattavat pelästyä äkillisistä huudoista" sanoin tiuskaisten.

Melody Wood (15) : Kaunis, kunnianhimoinen, hauska ja ärsyttävä viidesluokkalainen Serpentard, joka virnistelee liikaa ja rakastaa taikaolentoja, huispausta ja ystäviä yli kaiken.

Melody Wood
Oppilas

ViestiKirjoittaja Fanny Wiest » 30 Elo 2015, 09:48

"Terve", tyttö sanoi leveästi virnistäen. Fanny näki tuon poskessa olevan viiltoarven. Hän vilkaisi omia käsivarsissa olevia lukuisia arpiaan. "Tiesitkö, että jotkut saattavat pelästyä äkillistä huudoista" tyttö tiuskaisi. Fannya korvensi kiukku. "Serpentard" Fanny ajatteli heti.
"No en minä voi tietää missä kaikki koulun oppilaat ovat!" hän vastasi samalla mitalla. Joskus tyttöä ei olisi uskonut Serdaigleksi. "Sitä paitsi en minä sinulle huutanut", hän jatkoi.

Fanny lapmpsi yhden koulun sarvipöllön luokse ja silitteli tätä. Hän oli aina pitänyt pöllöistä. Koulukirjat painoivat hänen laukussaan. Tyttö oli ajatellut tekevänsä läksyt pöllöllässä, mutta nyt hän päätti odottaa, että tuo toinen lähtee. Itsehän Fanny ei voinut luovuttaa ja lähteä, ei ei sellainen ollut hänen tapaistaan!

Fanny Wiest
Oppilas

ViestiKirjoittaja Melody Wood » 30 Elo 2015, 10:05

Melody Wood

"No en minä voi tietää missä kaikki koulun oppilaat ovat!" Niin varmaan. Olisit katsonut. "Sitä paitsi en minä sinulle huutanut" vaan pöllöllesi, tiedän. Vastailin kysymyksiin mielessäni, ja mietin mitä vastaisin. "Niin, huusit pöllöäsi, tiedän. Ja olisit voinut vaikka tulla ensin sisään" jatkoin leveästi virnistäen. Taidan odottaa että tuo lähtisi, niin voisin jatkaa kirjettä. En haluisi että joku muu oppilas (eikä kuraverinenkään) näkisi mitä kirjoittelisin Dinalle.

Melody Wood
Oppilas

ViestiKirjoittaja Fanny Wiest » 30 Elo 2015, 10:51

Tyttö virnisteli ilkeästi. "Niin, huusit pöllöllesi, tiedän. Ja olisit voinut vaikka tulla ensin sisään", tämä jatkoi. Fanny huokaisi syvään. Aivan serpentardien tapaista. Hän päätti tehdä tytölle selväksi ettei aikonut lähteä ja istahti vastapäiseen nurkkaan missä tyttö istui. Fanny avasi loitsujen oppikirjan, sekä kysyi tytöltä: "Nimesi?"

//Sorry näin lyhyt. En keksinyt mitään:)//

Fanny Wiest
Oppilas

ViestiKirjoittaja Melody Wood » 30 Elo 2015, 10:58

Melody Wood

Tuo huokaisi, ja virnistin taas. Tuo meni vastapäiseen nurkkaan - siis ei varmaan ollut lähdössä. En kyllä minäkään. Jatkoin kirjeen kirjottamista. Ehdin kirjoittaa vain Tänne tuli joku. kun tuo kysyi jo: "Nimesi?". "Melody Wood" vastasin reippaasti. "Entä sinä?"

Melody Wood
Oppilas

ViestiKirjoittaja Fanny Wiest » 30 Elo 2015, 11:12

"Melody Wood" tyttö vastasi reippaasti. " Entä sinä?"
" Fanny Wiest" Fanny vastasi ystävällisellä äänellä. Tyttö ei jaksanut olla kenellekkään vihainen pitkää aikaa. Melody kirjoitti jotain pergamentilleen. Tyttö jatkoi loitsuläksyjään. "Mistä tuvassa tulet?" Fanny kysyi vaikka arvasikin jo vastauksen.

Fanny Wiest
Oppilas

ViestiKirjoittaja Melody Wood » 30 Elo 2015, 11:29

Melody Wood

"Fanny Wiest" Fanny sanoi ystävällisesti. Hymyilin tuolle. En kirjoittanut enää Dinalle, vaikka pidin pergamentin sylissäni. "Mistä tuvasta tulet?" Tuo kysyi. "Olen Serpentard" vastasin. "Tykkäätkö huispauksesta?" Kysyin hymyillen.

Melody Wood
Oppilas

ViestiKirjoittaja Fanny Wiest » 30 Elo 2015, 11:56

Melody hymyili Fannylle. Hän ei tiennyt oliko tuo hymy niin ystävällinen. "Olen Serpentard", Melody vastasi. "Niinkuin arvasin" Fanny ajatteli.

"Tykkäätkö huispauksesta", Melody kysyi. "Rakastan lentämistä!" Fanny innostui. "Mutta en pidä kilpailusta, joten huispaus ei ole oikein minun juttuni", hän jatkoi. "Entä sinä?"

Fanny Wiest
Oppilas

Seuraava

Paluu Lukuvuosi 2015-16