//Peli varattu Katherine Westwoodille (minulle) ja Cassia Finchille, peli sijoittuu 4.6.//
Koulu oli juuri loppunut, ja olin jo käynyt tyhjentämässä hieman laukkuani, ja jättänyt hupparini tupaan. Olin vasta muutama päivä sitten käynyt kirjastossa lainaamassa noin 400 sivuisen fantasiakirjan, mutta olin saanut sen luettua jo, joten olin menossa kirjastoon palauttamaan sitä. En yleensä lukenut juuri yhtään, koska löydän vain harvoin hyviä kirjoja, mutta silloin kun hyvä kirja löytyy, luen sen muutamassa päivässä, pituudesta viis. Kuten nyt oli käynyt.
Koulupäivä ei ollut kovin rankka tänään, kuten ei kyllä normaalistikkaan. Koulu oli minulle helppoa, ainakin suurimmaksi osaksi. Harmillisinta on ehkä vain se, että paritöissä saan aina ei pidetyn ja ärsyttävän henkilön parikseni, koska kaikilla muilla on aina joku hyvä ystävä vieressä. Mutta ainakin äitini mielestä se oli hyväksi koulun käynnilleni, siis se ettei minulla niin hirveästi ollut kavereita joiden kanssa koko vapaa-aikani menisi.
Ei sillä kai niin väliä ollut, koska kolmatta luokkaa Chateaussa jo kävin, ja hyvinhän minä pärjäsin.
Otsani oli hieman hikinen näin lämpöisellä kelillä, ja kun vielä portaikkoja oli aivan liikaa kivuttavaksi. Saavuin kuitenkin lasisille parioville lopulta, vaikkakin hengitin hieman raskaammin kuin yleensä, koska olin hyppinyt viimeiset rappuset. Kävelin ovista sisään tiskille, johon jätin lainaamani kirjan.