Todella myöhäiset tervetulotoivotukset!

Valvoja: Bianca West

Todella myöhäiset tervetulotoivotukset!

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 12 Elo 2016, 16:10

Heipä hei Bianca!

Olen Renée Mason, gryffondorin tukioppilas ja minun on suurin ilo ja kunnia toivottaa sinut mitä lämpimimmin tervetulleeksi opiskelemaan Taikakoulu Châteauhun gryffondorin tupaan. Toivon todella, että viihdyt upeanmahtavassa poppoossamme!

Sinut on siis lajiteltu gryffondoriin, mikä on absoluuttisen loistavaa ja uskon, että kaikki tupalaisemme toivottavat sinut tervetulleeksi mukaan! Me gryffondorithan olemme seikkailunjanoisia ja ritarillisia, jotka ovat valmiita puolustamaan ystäviään ja uskomuksiaan. Eli tavallisia noitia ja velhoja höystettynä ritarillisuudella ja seikkailuilla. Toivon sydämeni pohjasta, että viihdyt tuvassasi!

Oletkin onnistuneesti jo kasannut hienon esittelyn hahmollesi! Bianca vaikuttaa mielenkiintoiselta ja kivalta hahmolta. Ja olet myös pelaillut ahkerasti pelejä, hienoa! :)

Peliseuraa voit hakea Pelien suunnittelualueella, jossa voit joko vastata toisten hahmojen pelipyyntöihin tai kirjoittaa oman. Myös itse mielelläni pelaan kanssasi, jos vain haluat. Nakkaa vain yksityisviestillä, niin pistetään pelit pystyyn! Voit myös pelata yksinpelinä, jossa saat päättää asioista iiiihan itse. Apua pelin suunnitteluun löydät täältä.

Tänä syksynä Châteauta koittelee lemmenjuomaskandaali. Mene ihmeessä lukemaan lisää täältä
Oppitunnit ovat alkaneet ja niihin voit osallistua blogin puolella. Lisätunneista löytyy infoa täällä. Tällä hetkellä loitsujen ensimmäinen tunti on julkaistu!

Tupapisteitä voit haalia tuvallesi vaikka mitä kautta. Tupapisteitä saa mm. päättyneistä roolipeleistä, oppitunteihin osallistumisista, kirjojen kirjoittamisesta kirjastoon ja vaikka mistä muusta. Tupa, jolla on eniten tupapisteitä lukuvuoden lopussa, palkitaan upealla tupamestaruuspokaalilla! Sen lisäksi jokaisella pelaajalla on oma pistetilinsä ja eniten lukuvuoden aikana pisteitä haalinut palkitaan vuoden pistehirmuksi. Toivotan onnea pisteiden keruussa!

Ylläpitotiimi, tukioppilaat ja valvojaoppilaat ovat täällä kaikkia varten. Jos kysyttävää löytyy, voit laittaa yksityisviestiä Mila Molinalle (rehtori), Cerinna Crèinille (vararehtori), tukioppilaille (kenelle vain meistä), valvojaoppilaille tai ihan vain toisille pelaajille. Kaikki kyllä auttavat mielellään!

Muuta puuhaa;

Kuukauden haaste on tehtävä, jonka voit suorittaa kuukauden aikana. Tehtävä vaihtuu joka kuukausi ja siitä on jaossa läjä tupapisteitä.
Suklaasammakkokorttien keräys. Kortteja on jaossa joka kuukausi sekä niiden lisäksi erityistapauksissa. Ohjeet korttien keruuseen täällä.
Pelaajille-alue, jossa voit höpöttää, häslätä, pelata ja leikkiä. Yleinen sekoilu sallittu.

Koulustamme löytyy myös kourallinen erilaisia kerhoja, jotka saattaisivat kiinnostaa sinua. Mikäli jotkut muunlaiset kerhot kiinnostavat, voit ehdotella uusia ideoita täällä.

Täällä on vielä kaikki ohjeet, jotka kannattaa lukaista. Ja täällä koulun säännöt, jotka kannattaa vielä ihan varmuuden vuoksi tarkistaa.

Kaikin puolin ja vielä kerran TERVETULOA ja antoisia koulupäiviä! :)

Renée Mason
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.


EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Avatar
Renée Mason
Oppilas
 
Viestit: 563
Liittynyt: 15 Touko 2015, 13:18
Tupa: Gryffondor

Paluu West, Bianca

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron