// Kuten uhkasin, tulin tämän viestin tänne toivottamaan, vaikka Iv liittyikin koululle jo tammikuussa XD Elikäs//
Moikkelis moi! Minä olen Serpentardin loisteliaan tuvan tukioppilas, Evelyn Clément ja sain kunnian toivottaa sinut tervetulleeksi tupaamme! :D (Ihan vain, koska luultavasti olisin muutenb niin tuntematon, tässä olisi
pelaajaminäni esittely).
Ensin alkuun mainitsen, että Serpentardit ovat täydellinen tupa kaikille, jotka vähänkin kaipaavat menestyksen ihania tuulia, mainetta ja parasta mahdollista seuraa. Tupamme on mahdottoman ehdottomasti aina -tai liki aina- kannustamassa ryhmäläisiämme ja tavoittelemassa tähtien kaukaista hohdetta. Taidatkin olla jo päässyt sujahtamaan mukaan joukkoomme iloiseen!
Serpentardien tupahuoneessa onkin paljon kaikkea mahdollista. :D Tupahaasteeseen oletkin tainnut osallistua, mutta vielä ehtii kirjoitalla myös muualle.
Vielä voidaan nostaa Serpentardit voittoon, joten äkkiä keräämään tupapisteitä! Ropea oletkin mainiosti haalinut :) . Voittohan onkin aina tärkeintä (eikös?), joten vielä loppukiri, ennen pistetilanteen nollautumista.
Tämän hetkisistä asioista löydät selostusta kuukauden infosta, jota tosin ei tässä kuussa ole ilmestynytkään :'D
Château tarjoaa myös useita erilaisia kerhoja, joita voit myös olla itse ideoimassa lisää. Iv taitaakin kuulua kirjallisuuskerhoon, joka vielä toivottavasti tästä nostaa pyrstöään hiukan enemmän.
Mutta niin, tämäpä alkoi olla tässä. Tämä taitaakin olla tuttua puuhaa teikäläiselle, mutta minun puoleeni voi tietenkin aina kääntyä, ihan minkä asian takia tahansa, niin teen parhaani sen selvittämiseksi mahdollisimman pian. Viestiä voi pistää niin Evelynin alueelle, kuin yksityisviestitse, tai sitten vaikka WhatsApissa. Sähköposteihin vastaan melkos hitaasti.
Mutta vielä kerran myöhästyneesti tervetuloa Serpentardiin, ihan über mahtavaa saada sinut takaisin mukaan koulumme toimintaan!
Terveisin
Evelyn Clément, neljäs luokka, Serpentard
Tukari ja OpKH:ssa, sekä kirjallisuusseurassa.
Mukana myös ylläpitotiimissä lajitteluhattuna, pisteyttäjänä ja kehitystoimikunnassa.