Koulujen välisen peliseuran saaminen olisi mukavaa. Olen siis Tylypahka AMista ja omistan sielä melko paljon hahmoja, mutta tässä tarjoan peliseuraani vain oppilailleni. Niiden lisäksi minulla on toki haamu, kirjastonhoitaja sekä kotitalouden opettaja, mutta en lähde niitä ollenkaan
Mieluiten seuraa tietenkin haen suloiselle alientytölleni Amalie Morgensternille. Viidesluokkalainen, hieman omituinen korpinkynsi. Häntä ei ainakaan kannata pyytää peliin, jossa on tarkoitus syödä. ("Enkä ole hakemassa vakavaa suhdetta, sillä minulla on jo tyttöystävä! Pelkkiä ystäviä vain" sanoo Ama. "Enkä ole alien. Vain 38 prosenttisesti..")
Mutta tämän lisäksi pelattavissani ovat susityttö Nemesis Melenk, viimeisen vuoden puuskupuh, jolle ei kannata todellakaan puhua ihmissusista, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa.
Uimaripoika Jay Attwater, neljäsluokkalainen puuskupuhpoika, joka tosiaan harrastaa uintia. Jos hänen kanssaan tahtoo peliä, täytyy valita jokin paikka, jossa ei ole vettä lähimainkaan, sillä muuten Jay ei huomioi seuraansa
Gwenfrewi Vaughan, ekaluokkalainen korpinkynsityttö, joka kuuluu koulunsa oppilaskuntaan (vaikka ei itse alun perin sinne aikonutkaan). Ei kovin hyvä sosiaalisesti.
Harmonia Gemberling on tokaluokkalainen puuskupuh Uudesta Seelannista, puhuu äidinkielenään viittomakieltä (NZSL), mutta toki osaa englantiakin