//Anteeksi kuvat, en saanut niitä oikeaan kokoon, niin ovat linkkejen takana :/ Jostain syystä yksi kuva toimi... Laitoin nyt kaikki kuusi tänne, vaikka en tiedä, saiko :) //
----------------------------------------------------
Yksi pääsiäskorteista lähti Fanny Wiestille. Kortti oli sujautettu valkoiseen kirjekuoreen ja päälle oli taiteiltu Fannyn nimi Katrinen hieman suttuisella kaunolla. Kun kuoren avasi, sisältä paljastui
tällainen kortti. Kortin kääntöpuolella oli vielä tällainen tekstinpätkä:
Hyvää pääsiäistä, Fanny!
Anteeksi kuva, en osannut piirtää lammasta, joten käytin piirtosabluunaa. Se ei kyllä onnistunut silläkään. Eikä kanakaan onnistunut. Kuitenkin tarkoitin sanoa, että pidä hauska pääsiäisloma ja nähdään taas!
Katrine-------------------------------------------------------
Seuraava kortti oli vaaleanvihreässä kuoressa, ja päälle oli kirjoitettu Marceaun nimi tummanvihreällä musteella (jota Katrine hankki pääsiäistä varten). Kuoresta paljastui alla oleva kortti.

Toisella puolella oli seuraavanlainen lyhyt teksti mustalla musteella:
Hyvää pääsiäistä Marceau!
Kiitos kortista, se on hauska. Sinäkin olet kiva. Vietä hauska pääsiäinen, nähdään taas!
Katrine------------------------------------------
Seuraava kuori oli voinkeltainen ja päälle oli taiteiltu Sophie Brownin nimi vihreällä musteella. Kuori oli myös vähän paksumpi kuin aikaisemmat. Sisältä ei nimittäin paljastunutkaan perinteistä korttia, vaan sen sijaan muutama Katrinen leipoma
pääsiäispipari sekä pieni valkoinen kirjelappunen, jossa luki samalla vihreällä musteella seuraavat sanat:
Hyvää pääsiäistä Sophie!
En tiedä, pidätkö pipareista, mutta ajattelin kuitenkin lähettää niitä. Tein ne itse koulun keittiössä kotitonttujen avulla. Ne eivät maistu yhtään jouluiselta, vaan ovat enemmänkin kuin keksejä ja kuorrute maistuu sitruunaiselta. Toivottavasti pidät niistä. Tarkoitus oli kuitenkin sanoa, että pidä hauska loma ja nähdään taas!
Katrine-----------------------------------------------
Seuraava kortti lähti Ivan Kushnirille, ja valkoiseen kuoreen oli kirjoitettu tummanvihreällä musteella saajan nimi. Sisältä paljastui vihreä
pääsiäiskortti, jonka kääntöpuolella oli lyhyt viesti mustalla kaunolla.
Hyvää pääsiäistä Ivan!
Olen kamalan pahoillani siitä mitä tapahtui siellä juhlissa. En olisi saanut suuttua sinulle, ethän sinä tarkoittanut mitään pahaa. Ajattelin melkein heti tulla pyytämään anteeksi, mutta en enää löytänyt sinua. Annathan minulle anteeksi? Olen oikeasti hirveän pahoillani.
Ja anteeksi kamala kortti, olen hirmu huono piirtämään ja sitten yritin käyttää piirrossabluunaa, mutta kynästä katkesi terä ja nyt kaikki tiput ovat eri värisiä. Tarkoitin kuitenkin vain toivottaa mukavaa pääsiäistä. Älä ole vihainen, tavataan taas,
Katrine--------------------------------------------
Seuraavan vaaleanpunaisen kuoren on tarkoitus löytää Heather Rose -nimisen noidan luo, ainakin päällä olevasta mustasta kaunokirjoituksesta päätellen. Kun kuoren avasi, sisältä paljastui Katrinen askartelema
pääsiäiskortti, ja sen toiselta puolelta seuraava vihreällä musteella kirjoitettu teksti:
Hyvää pääsiäistä luova, ystävällinen, iloinen, kaunis ja paras ystäväni!
Kiitos hurrrrrrjan paljon kortistasi! Se on ihana!
Kiva ettei Nallukka ole minulle vihainen, en tykkää suututtaa ihmisiä tai nalleja. Olisi tosi kiva tulla pääsiäisaterialle, jos se käy äidillesi. Missä päin asuitkaan? Luulen joka tapaukessa pääseväni, äitihän voi vaikka ilmiinnyttää minut. Tiesitkö, että hän vie joka päivä isän töihin ja hakee sileltä kimppailmiintymällä? Isä kun on jästi ja hän käy töissä niin kaukana.
Joka tapauksessa mielettömän hyvää pääsiäistä ihana ystäväni, syö sinäkin paljon sulkaata ja pidä hauskaa! Puhutaan vielä tuosta pääsiäisjutusta, minun pitää kysyä äidiltä.
Katrine---------------------------------------------
Vielä yhden kuoren sai Katrinen pöllö kantaa. Se oli osoitettu Renéelle ja nimi oli kirjoitettu mustalla beigeen kuoreen. Kuori oli hieman paksumpi, sillä sisällä oli kaksi
pupupiparia sekä valkoinen kirje, joka oli kirjoitettu vihreällä musteella:
Hyvää pääsiäistä Renée!
Toivottavasti pidät pipareista, jotka leivoin. Ne eivät tarkalleen kyllä ole pipareita, ainakaan ne eivät maistu joululta. Ne maistuvat oikein paljon pääsiäiseltä ja sitruunaiselta. Ajattelin ensin tehdä yksisarvisia, mutta niiden liian ohuet sarvet kärähtivät, niin tein sitten pupuja. Niissä lukee "Hyvää" ja "Pääsiäistä", jos et saa selvää. Olen aika huono käsittelemään kuorrutetta.
Tarkoitin kuitenkin toivottaa hyvää pääsiäistä. Nähdään taas, tietysti vain jos haluat.
Katrine