C. Kortti kaverille

Täältä löydät haasteiden ja roolipelauksen ohelle suunnitellut lisäaktiviteetit. Aktiviteettejä on laidasta laitaan ja niihin voit myös itse vaikuttaa. Lisäaktiviteettejä alkaa ilmestyä pikkuhiljaa.

Re: C. Kortti kaverille

ViestiKirjoittaja Anthony Underwood » 16 Touko 2016, 23:39

Korttien askartelu nyt ei varsinaisesti ole Anthonyn mitään ydinosaamisaluetta (kuten ei myöskään selkeästi kirjeiden kirjoittaminen), mutta hänkin tietää, milloin kiitoksiin on aihetta, ja niinpä hyvän syyn nimissä yritti parhaansa! Tässä siis hieno kiitoskortti Atlas Ironwoodille.

Kortti on suljettu vaaleanvihreään kirjekuoreen, jonka päälle on kirjoitettu siistein, koukeroisin kirjaimin smaragdinvihreällä musteella Atlas Ironwood. Kuoren sisältä löytyy käsin askarreltu kortti:

Kuva

Kortin sisäpuolelle on kirjoitettu oikein siistillä, pienellä, tasaisella käsialalla viesti:

Atlas,

no niin, voit lopettaa jo nauramisen. Ei se ollut NIIN hauskaa. En osaa piirtää. Piste. Mutta yritin! Muista, että sellaiset taiteelliset ihmiset kuin sinä voivat hyötyä kyvystään taloudellisesti vain siksi, koska on olemassa sellaisia täysin taiteelliseen työhön kykenemättömiä ihmisiä kuin minä. Yritin pistää tähän korttiin kaikki lahjani peliin, koska ajattelin, että arvostaisit sitä, mutta tyhjästä on selkeästi vähän paha nyhjäistä. Mutta sitähän sanotaan, että ajatus on tärkein. Minun mielestäni kyllä lopputuloskin on usein aika oleellinen, mutta toivottavasti sinä uskot enemmän sanontaan.

Ja ai niin, jos kaipaat vaaleanpunaista värikynääsi, se on edelleen minulla. Lainasin sitä tämän kortin tekemiseen enkä saanut palautettua vielä, koska typerä makuusalitoverisi hengasi siellä eikä minulla ollut koko päivää aikaa odotella hänen häipymistään. Koetan muistaa tuoda sen vielä ennen kesälomaa. Ajattelin, ettet varmaan kuitenkaan tarvitse sitä, kun et vaikuta sellaiselta, että piirtelisit kauheasti mitään vaaleanpunaista. (Ja jos piirtelit niin en halua kuulla siitä ja oli jo korkea aikakin lopettaa.)

Joka tapauksessa! Tein sinulle tämän kortin sanoakseni juuri sen, mitä Cassidy (KYLLÄ, se on Cassidy, älä naura!) kortin etupuolella jo sanoikin eli... kiitos... avustasi Turnajaisissa. Ja vähän kaikesta muustakin, mutta keskitytään nyt Turnajaisiin. Tai en tiedä, voinko puhua varsinaisesta avusta, no ehkä voinkin, mutta ainakin sellaisesta... henkisestä tuesta. Ranskaan asti raahautuminen kolme kertaa vain katsomaan, kun oksennan aamupalani, itken silmät päästäni ja olen kaikilla muillakin tavoin hermoraunio ei ole varmaan ollut kauhean mieltäylentävä kokemus, mutta se tekeekin siitä varmaan helposti ystävällisimmän asian, minkä kukaan on koskaan eteeni tehnyt. Joten... kiitos.

Tuo kuulosti kyllä vähän laimealta. Olen oikeasti kiitollinen. Niin kiitollinen, että tarjoutuisin kirjoittamaan sen muodonmuutosten esseesi, jonka kanssa olet tuskaillut koko viikonlopun, mutta se olisi erittäin vahingollista oppimisesi kannalta ja todella moraalitonta minulta muutenkin. Ja ei, ei tarvitse muistuttaa kaikesta muusta moraalittomasta, mitä olen tehnyt. Sitä paitsi, olet varmaan jo saanut sen esseesikin tehtyä. Ja jos et ole, niin sinun pitäisi olla kirjoittamassa sitä eikä lukea tätä.

No, kuitenkin. Jos saat sen esseesi valmiiksi ensi viikolla, niin voin tarjota sinulle jonkun leivonnaisen Tylyahossa. Jos siis haluat. Noin niin kuin kiitokseksi. (Mutta ei siinä kamalan pinkissä kahvilassa. Luulen, että saan diabeteksen, jos edes astun kynnyksen yli. Olen kyllä kuullut, että siellä olisi parhaat leivonnaiset.) Toivottavasti sinulla ei ollut turnajaisissa ihan kamalaa. Minulla enimmäkseen oli, mutta teit siitä siedettävämpää.

Rakk...olevät eivät kasva järvissä,
Anthony
Anthony Underwood

ViestiKirjoittaja Anthony Underwood » 18 Touko 2016, 22:18

Kun nyt kerran on alkuun päästy, niin tässä vielä toinen kortti Anthonyltä, tällä kertaa valmistujaiskortti Anthonyn ihailemalle ihanalle Puuskupuhille eli Aimee Russellille. (Saattaa olla, että oppilaskunta ei oikeasti postittanut korttia kaikille valmistuville, mutta Aimee ei toivottavasti saa tietää sitä. Muu oppilaskunta ei myöskään ehkä mahdollisesti tiedä, että yhtään korttia on lähetetty.)

Kortti on kullanvärisessä, metallinhohtoisessa kirjekuoressa, jonka päälle on kirjoitettu siististi mustalla musteella Aimee Russell. Kuoren sisältä löytyy täysin sen arvokkaaseen ulkomuotoon sopimaton käsintehty kortti:

Kuva

Kortin sisällä on lyhyt, siististi kirjoitettu toivotus:

Lämpimät onnentoivotukset valmistumisesi johdosta koko oppilaskunnan puolesta. Seitsemän vuoden uurastus on nyt palkittu! Reipas asenteesi ja aurinkoinen hymysi ovat tulleet koululla tutuksi kaikille, ja toivommekin sinun jatkavan samaan malliin myös tulevissa seikkailuissasi. Minne ikinä suuntaatkin valmistujaisten jälkeen, viet sinne mukanasi iloa ja energiaa.

Kaikkea hyvää jatkossa!

Onnitellen,
Anthony Underwood
Tylypahka AM:in oppilaskunnan puheenjohtaja
Koko oppilaskunnan puolesta

P.S. Yritin saada korttiin Puuskupuhin värit, mutta pöllöstä tuli vain pääsiäistipun näköinen. Anteeksi. En ole kauhean taiteellinen.
Anthony Underwood

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 12 Kesä 2016, 13:12

Suuret kiitokset myös kaikille tähän aktiviteettiin osallistuneille! Hienoja kortteja kaikilla. Niihin on totisesti nähty vaivaa.

Lloyd Frankowski: 5 p
Heather Rose: 5 p
Marceau Forest: 10 p
Lýdia Laxness: 5 p
Katie Chang: 5 p
Katrine Wall: 10 p
Sophie Brown: 5 p
Renée Mason: 10 p

Anthony Underwood: 10 p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Lisäaktiviteetit