Esittele itsesi!

Tämä alue on off-topickeskustelua varten, eli aiheille, jotka eivät liity roolipelillisesti turnajaisiin. Voit osallistua sekalaiseen keskusteluun, kirjoittaa pienen esittelyn itsestäsi tai luoda aivan uuden keskustelun. Kaikenlaisten keskustelujen ja pelien aloittaminen on sallittua ja jopa suotavaa.

Esittele itsesi!

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 15 Tammi 2016, 13:19

Koska koulujen pelaajat ovat vielä hieman tuntemattomia toisilleen, tänne jokainen voi laittaa pienen esittelyn itsestään. Kuka olet? Mistä tulet? Mitä tykkäät tehdä? Voit kertoa ne asiat itsestäsi, jotka näet tarpeellisiksi. Ehkä tätä kautta löytyy samanhenkistä porukkaa ja opitaan tuntemaan toisemme myös roolipelihahmon takaa.

Kirjoitan oman pikkuesittelyni myöhemmin.
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Re: Esittele itsesi!

ViestiKirjoittaja Aline » 17 Tammi 2016, 16:09

Varmaan minäkin voin pienen esittelyn lisätä samalla malliksi Pensieven oppilaille.
Olen siis Aline, ja ylläpidän Pensieven taikakoulua, joka on yksi turnajaisiin osallistuva koulu. Valmistelen myös turnajaisiin kolmatta haastetta.

Olen eteläisestä Suomesta kotoisin. Tällä hetkellä aika kuluu opiskellessa, sivuja päivitellessä ja Potterin fanittamisessa :)
Aline

ViestiKirjoittaja Juliet Northernlights » 26 Tammi 2016, 20:40

Moikka vaan, olen siis Juliet Northernlights, yksi Pensieven oppilaista. Alla vähän faktoja Julietista:

-Juliet saa helposti uusia ystäviä. Hän on villi ja vilkas ja on aina siellä missä sattuu ja tapahtuu.
-Julietilla on pörröiset kreppikiharoilla olevat blondit hiukset, joista hän on saanut lempinimen pörrö-blondi. Julietin silmät ovat siniset ja suuret.
-Julietin parhaimpia aineita ovat pimeyden voimilta suojautuminen ja huonoimpia taikajuomat ja muodonmuutokset. Häntä ei tunnu koulu hirveästi kiinnostavan.
-Juliet Northernlightsin taikasauva on lehtikuusta, 10 1/4 tuumaa ja sisältää yksisarvisen häntäjouhen.

Sitten kerron vähän itsestäni täältä ruudun takaa.

-Olen tyttö Keski-Suomesta.
-Harrastan Cheerleadingia ja talvella laskettelua.
-Olen todella hajamielinen.
-Kuten Julietilla, minullakin on vaaleat hiukset ja siniset silmät.
-Olen kaveriporukkani lyhyin.
Juliet Northernlights

ViestiKirjoittaja Adelheid Morgan » 02 Helmi 2016, 20:27

Heij, olen 12-vuotias tytöntylleröinenonko tuo yhdyssana?, joka palaa Châteaun Heather Rosea, Adelheid Morgania ja Pensieven Song Eun Jiä. Olen pyörinyt virtuaalotaikakoulujen parissa jo jonkin aikaa ja tarinoinnista on tullut yksi rakkaimpia harrastuksiani #^^# Kirjoittelun lisäksi soitan huilua ja tanssin silloin tällöin. Kirjoittaminen on kuitenkin niitä rakkaimpia♡

Hahmoistani sen verran, että he ovat suurimmaksi osaksi samantapaisia. Heather, sekä Adelheid muistuttavat toisiaan suuresti ja minulla on jonkinlainen taipumus luoda hahmona aina Puuskupuhin tupaan :) Itse asiassa olen saanut tuvakseni Puuskupuhin miltein kaikista lajitteluhattutesteistä. Eun Ji poikkeaa jonkun verran edellä mainituista, mutta kyllä tästäkin neidistä löytyy yhteisiä piirteitä :'D

Tutustutaan ihmeessä paremmin, hyvä lukija, kenties meillä on paljonkin yhteistä! ^^
Adelheid Morgan: avulias, voimakas tahtoinen ja ystävällinen tyttö Pouffsoufflesta.
Adelheid Morgan
Oppilas

Paluu Off-topic