Kaakao kera ystävän

Alue roolipeleille ja tarinoille,jotka sijoittuvat haasteiden ajalle. Jos hahmosi ei osallistu haasteeseen, voi hän ottaa osaa kannustamalla suosikkiaan tai puuhailemalla jotain aivan muuta. Jos osallistut haasteeseen, voit kertoa alku- tai lopputunnelmistasi täällä. Voit pelata pelin joko yksin, kaksin tai isommassa porukassa.

Re: Kaakao kera ystävän

ViestiKirjoittaja Heather Rose » 03 Huhti 2016, 16:00

"Heather! Mitä sulle kävi?" Heather kuuli tutun äänen. Hän kohotti katseensa ja näki Rebeccan astuvan sisään sairaalasiipeen. Tyttö tarkkaili Heatheria. "Tiedäthän ne turnajaiset, Becky. Tai miksi et tietäisi - niistähän puhutaan kaikkialla. Minä yritin noutaa rastia järven pohjasta, mutta en päässyt enää ylös. Muisti kuvat ovat hämärät, mutta sitten heräsin täällä." Heather siemaisi kaakaotaan ja hymyili Beckylle hieman. Sitten hän kutsui sairaanhoitajan ja pyysi tätä tuomaan vielä yhden kupillisen kaakaota. Hän ojensi kaakaon Beckylle.
Heather Rose: Eloisa, mukava, runollinen neiti Pouffsoufflesta.
Avatar
Heather Rose
Oppilas
 
Viestit: 426
Liittynyt: 06 Loka 2015, 13:21
Tupa: Pouffsouffle

Re: Kaakao kera ystävän

ViestiKirjoittaja Katie Chang » 03 Huhti 2016, 16:26

"Heather! Miten sulle kävi!" kuului huuto ovelta ja sisään astui selvästi joitakin vuosia Katieta ja Heatheriä vanhempi tyttö. Katie otaksui tuon olevan myös Heatherin ystävä.

"Tiedäthän ne turnajaiset, Becky. Tai miksi et tietäisi - niistähän puhutaan kaikkialla. Minä yritin noutaa rastia järven pohjasta, mutta en päässyt enää ylös. Muisti kuvat ovat hämärät, mutta sitten heräsin täällä", Heather kertoi tuolle toiselle tytölle jonka nimi oli kaiketi Becky. Sairaanhoitaja toi Heatherin pyynnöstä tuolle Beckyllekin kaakaon. "Minä olen Katie Chang", Katie esitteli itsensä Beckylle. "Entä sinä?"
Itkussa ei ole mitään pahaa.
Ei, vaikka itku olisi surua.
Sillä sillä tavoin voi saada ystävän.
Ystävä voi opettaa sinua.
Esimerkiksi nauramaan.
Ja, vaikka nauru on itkun vastakohta
ei kumpaakaan pidä tuomita.
Ja vaikka puhunkin henkilökohtaisesta asioista,
tarkalleen ottaen elämäni tähän mennessä onnellisimmasta hetkestä,
voi näin käydä kenelle vain.
♡:llä
Katie Chang


Sosiaalinen mutta hieman ujo, herkkä ja äärettömän kiltti Pouffsouffle.

Muut hahmoni ovat serdaiglet Sophie Brown (2), Eileen Robert (1), Ayo Moss (5), kaksi muuta pouffsoufflea, Angelette Marfan (1) ja Celina Tourette (4), ja kaksi serpentardia Isabelle Marfan (2) ja Johnn Prost (5)
Jos kiinnostaa niin löydät varmaan hahmojeni esittelyt heidän tuvistaan!
Katie Chang
Oppilas
 
Viestit: 190
Liittynyt: 28 Helmi 2016, 10:54
Tupa: Pouffsouffle

Re: Kaakao kera ystävän

ViestiKirjoittaja Rebecca Hope » 03 Huhti 2016, 20:04

Sairaanhoitaja toi kaakaon ja otin sen vastaan kiittäen. En ollut ollenkaan huomannut että minua paleli hirveästi. Heather selitti järvestä ja siitä ettei ollut enää päässyt ylös. "Itse toivoin ettei kukaan satuttaisi itseään siellä järvellä", sanoin ja hörpin kaakaota. Toinen tyttö esitteli itsensä Katieksi."Olen Rebecca Hope mutta voit kutsua Beckyksi", sanoin ja huomasin jalkojeni juuressa vesilammikon. "Sen sateen läpi lentäminen ei ollut paras idea", sanoin itsekseni.
Rebecca Hope
 

Re: Kaakao kera ystävän

ViestiKirjoittaja Heather Rose » 04 Huhti 2016, 22:08

"Minä olen Katie Chang", esitteli Katie Beckylle itsensä. Heatheria hymyilytti. Hän piti sosiaalisuudesta. Hän ei liiemmin välittänyt ihmisistä, jotka mieluiten eristäytyivät omiin oloihinsa ja välttelivät toisia. Heather piti avoimista ja rehellisestä ihmisistä. "Entä sinä?" Katie kysyi vielä kohteliaasti. Tässä kohtaa Heather mietti, olisiko hänen pitänyt esitellä ystävänsä toisilleen. Se olisi ollut kohteliasta. Sen sijaan hän vain istui seuraten tapahtumien kulkua. Becky esitteli itsensä Katielle kuitenkin ilman minkäänlaisia ongelmia ja sanoi sitten osoittaen sanansa Heatherille; Itse toivoin ettei kukaan satuttaisi itseään siellä järvellä." Tyttö katsoi Beckyä hetken ja kohautti sitten harteitaan; "En minä kirjaimellisesti satuttanut itseäni. Kaikkea muuta kyllä -" "Sen sateen läpi lentäminen ei ollut paras idea", sanoi Becky vuorostaan. Silloin Heatherkin huomasi pienen vesilammikon ja kysyi; "Haluatko että käytän kuivausloitsua. En kyllä osaa, mutta jos yritän..."
Heather Rose: Eloisa, mukava, runollinen neiti Pouffsoufflesta.
Avatar
Heather Rose
Oppilas
 
Viestit: 426
Liittynyt: 06 Loka 2015, 13:21
Tupa: Pouffsouffle

Re: Kaakao kera ystävän

ViestiKirjoittaja Katie Chang » 05 Huhti 2016, 19:19

"Olen Rebecca Hope mutta voit kutsua Beckyksi" Becky vastasi Katielle. Heather ja Becky juttelivat jotain mutta Katien ajatukset olivat muualla. Tyttö ajatteli, miten ihanaa olisi jos Beckystäkin tulisi hänen ystävänsä. Silloin Katie esittelisi itsensä näin: Olen Katie Chang, 11 vuotta, minulla on pari ystävää ja olen orpo. Viimeisin ei pitänyt paikkaansa. Ei Katie fyysisesti ollut orpo. Kyllä hänen äitinsä elossa oli.
"Olen myös orpo, tavallaan", Katie puuttui keskusteluun keskenkaiken, tietämättä keskeyttikö tärkeänkin keskustelun.
Itkussa ei ole mitään pahaa.
Ei, vaikka itku olisi surua.
Sillä sillä tavoin voi saada ystävän.
Ystävä voi opettaa sinua.
Esimerkiksi nauramaan.
Ja, vaikka nauru on itkun vastakohta
ei kumpaakaan pidä tuomita.
Ja vaikka puhunkin henkilökohtaisesta asioista,
tarkalleen ottaen elämäni tähän mennessä onnellisimmasta hetkestä,
voi näin käydä kenelle vain.
♡:llä
Katie Chang


Sosiaalinen mutta hieman ujo, herkkä ja äärettömän kiltti Pouffsouffle.

Muut hahmoni ovat serdaiglet Sophie Brown (2), Eileen Robert (1), Ayo Moss (5), kaksi muuta pouffsoufflea, Angelette Marfan (1) ja Celina Tourette (4), ja kaksi serpentardia Isabelle Marfan (2) ja Johnn Prost (5)
Jos kiinnostaa niin löydät varmaan hahmojeni esittelyt heidän tuvistaan!
Katie Chang
Oppilas
 
Viestit: 190
Liittynyt: 28 Helmi 2016, 10:54
Tupa: Pouffsouffle

Re: Kaakao kera ystävän

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 31 Elo 2016, 00:02

Heather Rose, Pouffsouffle: 11 p
Katie Chang, Pouffsouffle: 10 p
Rebecca Hope, Serdaigle: 2 p

Kiitos pelistä!
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Edellinen

Paluu Backstage

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron