Päiväkirja

Oppilas Pouffsoufflesta.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu Heather Roveria koskeville tiedoille ja kuvauksille.

Päiväkirja

ViestiKirjoittaja Heather Rover » 11 Loka 2015, 08:49

~ Heatherin päiväkirja ~

2.9.2015

Heather, hei, sun täytyy muuttuu, sun elämältäs suunta puuttuu, sä aina tartut tikkuun lyhimpään, se ei johda mihinkään. Sä et oo mikään tyttö enään, sun pitäs tehdä jotain järkevää. Ja lapselliset leikkis lopettaa

Moi taas. Kello on 21.56, oon jossain nurkassa. Nurkassa, yksin. Kylmät väreet menee selkääni pitkin, kun kattelen jotain isompia oppilaita, jotka juoksee ohi iloisena. Niin iloisena. Voisimpa puhuu jollekkin. Missähän Gwendolyn on? Se on eri tuvassa kuin mä. Oon pouffsouffle, Gwendolyn serdaigle. Eikun, tuolta se tuleekin. Lopetan nyt.

3.9.2015

Meil oli äsken eka tunti loitsuja. Oli tosi kivaa, me aloteltiin jo. Sain ekalla kerralla tehtyä punasia ja turkooseja kipinöitä! Mahtavaa.
Muista käydä siellä, missä et ole ikinä käynyt, mutta varaudu palaamaan takaisin.

Heather Rover(11): Rehellinen, kiltti ja hiljainen lukutoukka Heather Rover Pouffsoufflesta. Makeisten ystävä ja oikea mässyttäjä, kun sille päälle sattuu.
Hahmoni: Rosalie Smith, Melody Wood ja Heather Rover.
Heather Rover
Oppilas

Paluu Rover, Heather