Lora, ja Eun Ji kaipaavat seuraa!

Tällä alueella voit vapaasti ilmoittaa jos haluat seuraa juhlien ajaksi. Voit vastata täällä myös muiden seuranhakuilmoituksiin.

Lora, ja Eun Ji kaipaavat seuraa!

ViestiKirjoittaja Lora Shelly » 10 Syys 2015, 20:10

Minulla on yhteensä neljä hahmoa mukana kurpitsajuhlissa; Lora, Sharnee, Eun Ji sekä vierailevana hahmona Sharneen adoptiosisko Lauren(Nimestä klikkaamalla juhlaesittelyyn). Kaipaisin kuitenkin eniten seuraa Loralle ja Eun Jille, sillä näille kahdelle minulla ei ole vielä minkään näköisiä pelejä suunnitteilla. Toki jos sinulla on peli-idea Sharneen tai Laurenin kanssa, ehdota sitäkin! Tavoitteenani olisi kuitenkin saada pelattua jokaisella hahmolla ainakin yksi kurpitsajuhliin liittyvä peli.

Valitettavasti minulle on muutama vaatimus peliseurasta; sinun täytyy kyetä kirjoittamaan laadukkaita, noin 40 riviä pitkiä peliviestejä. Koska itse olen tottunut kirjoittamaan hyvinkin pitkiä roolauksia, joissa kuvailen paljon ja reagoin vastapelaajan tekemisiin, on vaikea kirjoittaa ja pitää peli-intoa yllä, jos vastapelaajan viestit ovat muutaman rivin pituisia. Olen pahoillani tästä, enkä halua kuulostaa miltään elitistiltä, mutta ajattelen tässä kuitenkin sitä, että peli olisi sellainen, jonka jaksan viedä loppuun laadukkaasti.

Lisäksi pelaisin mieluummin jotain vähän monimutkaisemmalla juonella kuin se, että hahmot vain keskustelevat ja tutustuvat normaalisti. Sellainen peli menee nopeasti tylsäksi ja itseääntoistavaksi, ja jo pienikin juonenkäänne tuo peliin paljon enemmän laatua ja sisältöä. Toki jos kummankin hahmon mielipiteet tai luonteet mätsäävät erikoisen hyvin/eivät täsmää lainkaan, pelkkä jutustelukin voi olla mielenkiintoista.

Toivottavasti kukaan ei pelästynyt tätä ranttaustani, ja ehdottaa jotakin peliä! En oikeasti ole mitenkään paha ja ylimielinen ihminen vaikka sellaiselta saatan vaikuttaakin, ainoastaan vähän laiska vastaamaan jos peli ei innosta yhtään :D
19-vuotias ammattihuispaaja, huomaavainen kaikkien kaveri.

(Muita hahmojani ovat Sonia Cartier, Zoë Martinson ja Léon Sauvage)
Lora Shelly

Re: Lora, ja Eun Ji kaipaavat seuraa!

ViestiKirjoittaja Maelyne Levant » 28 Loka 2015, 02:32

Hei! Ehdottelinkin sinulle jo yksityisviestiä jonkinlaista peliä. Miten olisi, jos yksi niistä sijoittuisi vaikka kurpitsajuhliin?
Maelyne Levant
Oppilas

Paluu Seuranhaku