Oikein paljon tervetulo Châteuhun<3

Valvoja: Sirena Rover

Oikein paljon tervetulo Châteuhun<3

ViestiKirjoittaja Aurora Smith » 18 Marras 2022, 05:05

Moii Sirena!

Olen Aurora Smith, lajitteluhattu, Serpentardin tukioppilas ja autan sinut alkuun roolipelaamisessa Châteaussa.

Gryffondorit ovat rohkeita oppilaita, jotka arvostavat rehellisyyttä.

Ensimmäinen asia, joka kannattaa tehdä on kirjoittaa omasta hahmostaan kuvaus tälle alueelle. (Jonka oletkin jo hyvin osannut tehdä)

Pelien suunnittelu-alueella voit kysellä peliseuraa Sirenalle, jos sitä kaipaat.
Juoru skandaali on tämän kevään pääjuoni, jonka teemaan voit asettaa oman roolipelisi jonkun kanssa tai pelata vaikka yksinpelin.

Kerhot-alueella voit liittyä erilaisiin kerhoihin joita Château tarjoaa. Varmasti kaikki kerhot ottavat jokaisen halukkaansa mukaan :)
(PS. Olen yksi Cheerleading-kerhon johtajista, joten jos kiinnostaa niin otamme mielellämme Sirenan mukaan :D)

Pelaajille-alueella on aina mielenkiintoisia keskusteluja ja pelejä, joten käy ihmeessä katsomassa. Siellä voit myös keskustella miiteistä muitten kanssa

Luulisin, että olen nyt ohjeistanut sinut hieman alkua pidemmälle :)
Jos kuitenkin päähäsi putkahtaa jokin kysymys voit aina kysyä minulta, Mila Molinalta tai vaikkapa Kysy ja vastaa ketjussa, johon joku sitten sinulle kertoo vastauksen pulmaasi.

Toivottavasti viihdyt Châteaussa!
:3 Aur


Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 18 Marras 2022, 05:05
Aurora Smith
 

Paluu Rover, Sirena

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron