//Peli varattu Siennalle ja Melody Woodille. Sienna ei tosiaan inspiroi minua, enkä samaistu tyttöön ollenkaan, joten en osaa kirjoittaa pitkiä viestejä Siennalla.//
Minulla ei oikeasti ollut mitään syytä olla kurpitsajuhlissa. Minulla ei ollut perhettä, sukulaisia, ystäviä tai keitään muitakaan ihmisiä, keitä kiinnostaisi tylsä ja tavallinen elämäni ja ketkä haluaisivat tulla katsomaan minua tänne koululle. Ainoa oikea ystäväni oli kissani Echo. Se ei ikinä ärsyttänyt minua. Päin vastoin se rauhoitti minut ja minä rauhoitin sen.
Juuri nyt seisoin tyhmänä suurten salin ovien vierustalla tietämättä, mitä tekisin. Oli vaikeaa päättää, pamauttaisinko oven seuraavan naamaan, joka tulisi Suurten salista ulos, vaiko lähtisin varjostamaan jotain koulun opettajista ja yrittäisin saada selville jotain hyödyllistä, mikä auttaisi minua esimerkiksi kokeissa.
Toisaalta en nähnyt yhtään opettajaa, enkä tulisi näkemään varmastikaan pitkään aikaan, koska kaikki tuntuivat olevan salissa. Muutamia poikkeuksia tietysti olin ehtinyt nähdä, mutta he menivät suoraan ulos vilvoittelemaan. Olin siis käytävällä yksin ja yritin yrittää keksiä itselleni jotain tekemistä, vaikka se tuntuikin mahdottomalta ajatukselta.