/ Melody Woodille ja Renee Masonille :3 (Kellonaika on 20.30-21.00)
Melody Wood
Kuuntelin pitkästyttävää puhetta. Tuntui, että se olisi kestänyt ikuisuuden. Vihdoin ja viimein puhe loppui. Samban alkutahdit pirahtivat soimaan. Hätkähdin. Käsi oli osunut olkapäälleni, ja käännyin.
AMANDA! Amanda oli täällä. "Terve", tuo sanoi virnistäen tarkkaillen ilmettäni. Ilmeeni oli varmaan ollut katsomisen arvoinen, olin pelästynyt oikein kunnolla. "Moi", sanoin hymyillen, vaikka en vieläkään uskonut, että Amanda oli siinä. En muista edes kuinka kauan tästä "viime kerrasta" oli aikaa. Ainakin ikuisuus! Tai ainakin se tuntui ikuisuudelta. Ikuisuudelta ilman ystävää. Ikuisuudelta ilman sitä, jolle olin vuodattanut kaikki salaisuuteni, nolot juttuni, kertonut kaiken. Yhtäkkiä olin puristunut halaukseen - olin niin onnellinen! "Taidan mennä tanssimaan", Amanda sanoi hymyillen. "Joo, meen syömään jotain, maailman tylsien puheiden kuunteleminen on hirveetä hommaa, ja muutenkin, on nälkä." Sanoin Amandalle hymyillen.
Lähdin kävelemään kohti tarjoilusalia. Ohitseni meni jotain kikattavia ykkösluokkalaisia. Olisi tehnyt mieli kirota nuo, ihan sama millä loitsulla mutta jollain! Itseasiassa maha kurni niin, etten olisi pystynyt loitsimaan. Keskittymään. Enkä mitään. Ajattelin vain sitä, kuinka ihanaa on nähdä Amanda pitkästä aikaa. Olin odottanut tätä niin kauan...