//Tervetuloa Susanne! Muita ei valitettavasti oteta mukaan.//
Liikuin ihmisjoukon mukana ilmeisesti tanssilattialle. Kuulin sen musiikin voimistumisesta. Tätä olin pelännyt. Jäisin ison ihmisjoukon jalkoihin. Taas... Yritin työntyä velhojen ja noitien välistä tanssilattian reunalle. Ikäänkuin he olisivat sulautuneet muuriksi eteeni, enkä päässyt liikkumaan mihinkään.
"Mitä tuo pikkutyttö oikein tekee!?" Huudahti - ehkä - jatko-opiskelija, kun yritin tunkea tuon ja tuon ystävän välistä pois väkijoukosta. Närkästyin. Vai muka "pikkutyttö". Vanhempi tyttö tönäisi minut töykeästi takaisin ihmisten keskelle ja tietenkin kompuroin, sekä kaiken kukkuraksi rämähdin suoraan maahan.
Räpiköin ylös hätäisesti. Ihmiset tuuppivat minua edestakas. Olin jonkinlaisen piirin keskellä, mutta en tiedä puhuivatko he minusta tai tiesivätkö he että olin heidän kaveriporukkansa keskellä tunkeilemassa.
"Ihan kuin tuo olisi sokea!" kuului ilkeä huudahdus. Kaikki rämähtivät pilkkanauruun ympärilläni. Kiepahdin ympäri. Tunsin kun kaikki katsoivat minua. Ääni joka oli äsken haukkunut kuului varmaankin n.18- vuotiaalle pojalle. Jatko-opiskelija tönäisi minua edestäpäin. Kaivoin tikasauvani laukusta, kiskaisin sen nopeasti ylhäältä alas ja ajattelin tiukasti: "Varjelum!"
Kilpiloitsuni oli niin vahva, että ringin ympärilläni piti perutaan pari askelta. Aloin hätääntyä, kun kuulin ihmisten kaivelevan taikasauvojaan. En pystyisi todellakaan puolustautumaan heitä kaikkia vastaan, enhän edes nähnyt heitä! Mutta toisaalta en kyllä nähnyt muutenkaan mitään.