Eksyksissä, tai sitten ei...

Tanssisali on kurpitsajuhlan päätapahtumapaikka ja tanssimisen lisäksi siellä syödään juhla-ateria, pidetään puheita ja pieniä esityksiä, arvostellaan muiden naamiaispukeutumista sekä hengaillaan muuten vain.

Re: Eksyksissä, tai sitten ei...

ViestiKirjoittaja Sirena Rover » 03 Joulu 2015, 22:58

"Valoa tulee soihduista ja kurpitsoista, joten kyllä täällä on nyt hieman hämärää", Susanne vastasi. "Niin ajattelinkin, koska on aika kuuma", selitin puolestani. "Haluatko tehdä jotakin? Tai mennä jonnekin?" Susanne kysyi ystävällisesti. "Pidätkö tanssimisesta?"

Naurahdin hermostuneesti. "Ööh... tuota, kun...", aloitin eikä siitä saanut varmaan edes selvää. "No, kun en oikein tiedä mitä tanssiminen on. Tai siis kyllä tiedän mitä se on teoriassa, mutta käytännössä..."

//Anteeksi, kun on kestänyt niiiin pitkään.//
Välillä itsepäinen, mutta ystävällinen sokea ruskeaverikkö. Närkästyy jos häntä yritetään auttaa liikaa tai tyttöä katsotaan erilaisena kuin muut.

Muut hahmoni: Linda Brown, Fanny Wiest.
Sirena Rover
Oppilas

ViestiKirjoittaja Susanne River » 09 Tammi 2016, 21:13

Tietysti tanssiminen oli vaikeaa käsittää, olisihan minun pitänyt se tajuta. Orkesteri alkoi soittaa uutta kappaletta, joka oli yhä hitaahko ja mahtipontinen, mutta siinä oli laulua. Tuli mieleen vanhojen elokuvien tunnelmamusiikki. " Tanssitaanko?" sanoin ja hymyilin. Aloin liiikehtiä ja heilua musiikin tahdissa.

Hetken päästä muistin jotain. Olin sopinut tapaavani Sandan tarjoilusalissa. "Pikkusisko odottaa minua tarjoilusalissa, minun pitäisi mennä", selittelin. "Tapaamme varmaan vielä tunneilla."
Susanne River
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 27 Kesä 2016, 17:31

Sirena Rover: 7 p
Susanne River: 7 p

Lukitsen pelin. Kiitos!
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Tanssisali