Tämän kuvan ottohetkeä en muista. Olen kuullut, että oli äitini syntymäpäivät ja mummi otti kuvan. Minä en suostunut päästämään irti Jaden kädestä. Tämä on yhdeksän vuotta vanha kuva, mutta tämä on paras kuva, joka minulla on perheestäni.

Tämä kuva tuli yllätyksenä. Olimme puuhastelemassa huoneessani, minä ja ystäväni, ja äiti ilmestyi äkkiä oven suuhun ja otti kuvan. Se on oikeastaan ihan hyvä, muuten meillä kaikilla olisi kasvoilla teennäiset hymyt. Vasemmalla kuvassa on Joanne, porukan luovin. Hän on hyvä piirtämään ja kertomaan tarinoita. Pöytään nojailee Jenny, hänellä ei ikinä lopu jutut ja mielipiteet, minä istun lattialla selailemassa lehteä ja Alice letittää hiuksiani. Alice rakastaa urheilua ja oli tytöistä ainoa, joka tuli kanssani surffaamaan, muut uivat mielummin. Sängyllä makoilee Shanna, porukan tuittupää. Hän oli aina vastaan jokaista ideaa, mutta lopulta hänelläkin oli aina hauskaa. Kaipaan heitä, vaikka tämänkin kuvan ottamisesta on ja neljä vuotta.

Pianonsoitto on yksi lempiharrastuksistani. Tämä on pari vuotta vanha kuva.

Tämä kuva on kymmenvuotis syntymäpäiviltäni, kun sain Daicy-viirupöllön.

Tässä kuvassa on minun lisäkseni ensimmäinen ystäväni Chateausta, ykkösluokkalainen Pouffsouffletyttö Heather Rose. Olemme loukussa salakäytävässä rotkon partaalla.
-Katrine